Strona 31 z 40

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 16 wrz 2019, 22:14
autor: TGM
Zajezdnię zwiną?

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 16 wrz 2019, 22:19
autor: fik
Powinni, ten teren jest zbyt cenny. Zajezdnie powinny być na peryferiach, a nie w centrach, także ze względu na optymalizację kosztów zjazdów/dojazdów (pierwszy kurs powinien być docentrowy, ostatni odcentrowy, w tym momencie położenie Stalowej to wyklucza dla sporego obszaru obsługi).

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 11:24
autor: person
TGM pisze:
16 wrz 2019, 22:14
Zajezdnię zwiną?
Przeca już am Olszewski to obiecał, nawet konkretne "plany" pokazywał...

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 12:04
autor: Shiom
Jednak plany budowy kolejnych zajezdni się wloką (choćby przebudowa Redutowej), a po zlikwidowaniu Stalowej pozostaną tylko trzy zajezdnie. Pojawia się problem czy to nie za mało, czy da się upchnąć wozy, jak już po likwidacji Redutowej jest ciasno w pozostałych zajezdniach..
Ja bym do powstania nowej zajezdni wstrzymał się z likwidacją czegokolwiek, bo to może się czkawką odbić na funkcjonowaniu MZA.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 12:21
autor: kajo
Shiom pisze:
17 wrz 2019, 12:04
Jednak plany budowy kolejnych zajezdni się wloką (choćby przebudowa Redutowej), a po zlikwidowaniu Stalowej pozostaną tylko trzy zajezdnie. Pojawia się problem czy to nie za mało, czy da się upchnąć wozy, jak już po likwidacji Redutowej jest ciasno w pozostałych zajezdniach..
Ja bym do powstania nowej zajezdni wstrzymał się z likwidacją czegokolwiek, bo to może się czkawką odbić na funkcjonowaniu MZA.
A może zajezdnia podziemna a na górze mieszkania? Tak jak ten projekt w Paryżu?
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 61475.html

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 12:21
autor: KwZ
Nie no, jasne, że zamiana musi być 1:1 albo lepiej. Tylko ta nowa zajezdnia może być gdzieś na Utracie czy Annopolu.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 12:29
autor: Krzysiek_S
Za Stalową ma być zajezdnia na ulicy Spedycyjnej- ulica poprzeczna od ulicy Płochocińskiej na Żeraniu.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 13:04
autor: Snake.Griffin
To jest idealne miejsce do powstania biurowców wysokiej klasy. Tworzenie tam kolejnej mieszkaniówki, w tak mieszkaniowej dzielnicy to żart.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 17:12
autor: Blotny
Biurowce będą w Porcie Praskim.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 17 wrz 2019, 21:58
autor: PiotrekP
fik pisze:
16 wrz 2019, 22:13
Tereny między Szwedzką a koleją szybko się rozwiną, finalnie dzielnica będzie pokryta optymalnie.
Plus jakotaka przesiadka do kolei po wybudowaniu stacji Radzymińska.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 18 wrz 2019, 8:50
autor: fik
You mean Stalowa? Oby nigdy nie powstała.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 18 wrz 2019, 17:36
autor: KwZ
Wg mnie lepiej, żeby te biurowce *najpierw* powstały, a potem oszacować ich zapotrzebowanie.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 19 wrz 2019, 9:20
autor: person
Głupi Austriacy. Wpierw wybudowali metro, a dopiero po tym zaczęli zabudowywać Seestadt. A powinni zacząć od budowy i sprawdzania popytu w praktyce:
https://www.google.pl/maps/@48.2255971, ... e3!5m1!1e2

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 19 wrz 2019, 10:25
autor: Emyl
KwZ pisze:
18 wrz 2019, 17:36
Wg mnie lepiej, żeby te biurowce *najpierw* powstały, a potem oszacować ich zapotrzebowanie.
Nie no pardą, ale to jest właśnie polska plaga - budowanie osiedli, biurowców, whatever, bez żadnej infrastruktury (zbiorkom, szkoły, przychodnie etc.) a potem nagle jest "Whaaat? To tam trzeba coś budować?".

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 19 wrz 2019, 10:29
autor: pawcio
Pozdrawiamy osę w kapuście z Chrzanowem.