Strona 31 z 87

Elektrobusy

: 27 lip 2020, 7:13
autor: Łukasz
Flash8222 pisze:
Glonojad pisze:
26 lip 2020, 13:20
Ja w ogóle nie rozumiem, co to jest "nie chcę jeździć elektrykami". Polecenia służbowe są już niemodne? Ludzie robotę rzucą, jak nie pojadą dieslem?
W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Żeby wyrobić 300 zł przy stawce 0.12/100 km to trzeba przejechać 250 000 km. To te 300 zł chyba w, nie wiem, 2 lata wyjdzie.

Elektrobusy

: 27 lip 2020, 9:15
autor: pawcio
fraktal pisze:
27 lip 2020, 7:08
Walas pisze:
26 lip 2020, 16:18

Znajomy miał dodatek poranny i po nim dyżur i na tym dyżurze przeszedł szkolenie
Natomiast z tego co ja wiem, póki co szkolenie na elektryki jest często "dla chętnych kierowców" i chętny kolega został po dodatku na szkolenie. Ale est grupa kierowców, którzy uważają, że szkolenie powinni mieć płatne w ramach czasu pracy i nie będą angażować swojego czasu po pracy żeby się wyszkolić.
I mają rację. Szkolenia powinny być w czasie pracy.

Elektrobusy

: 27 lip 2020, 9:44
autor: Glonojad
Łukasz pisze:
27 lip 2020, 7:13
Flash8222 pisze: W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Żeby wyrobić 300 zł przy stawce 0.12/100 km to trzeba przejechać 250 000 km. To te 300 zł chyba w, nie wiem, 2 lata wyjdzie.
0.12 jest za ekobusa, nie za paliwo.

Elektrobusy

: 28 lip 2020, 21:32
autor: kulikowski

Elektrobusy

: 28 lip 2020, 21:41
autor: Łukasz
Hm, może powinni od razu ze 3 wziąć, bo nie wiem, czy wszystkie crashtesty przejdzie bez szwanku.

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 9:44
autor: MJ
Łukasz pisze:
28 lip 2020, 21:41

Hm, może powinni od razu ze 3 wziąć, bo nie wiem, czy wszystkie crashtesty przejdzie bez szwanku.

Słabe, crashtest polega na szwanku. :P

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 9:51
autor: 927
Flash8222 pisze:
26 lip 2020, 22:05
Glonojad pisze:
26 lip 2020, 13:20
Ja w ogóle nie rozumiem, co to jest "nie chcę jeździć elektrykami". Polecenia służbowe są już niemodne? Ludzie robotę rzucą, jak nie pojadą dieslem?
W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Nie wiem jak na innych zajezdniach ale na Woronicza, w przeważającej większości szkoleni na przegubowe elektryki są młodzi stażem kierowcy z umowami czasowymi. Oni nie odmówią bo by się bali, że umowy im firma nie przedłuży. Ze starych kierowców na szkolenia są wysyłani tylko Ci co dobrowolnie chcą, jest ich mało więc obsada na tych wozach to najmłodszy narybek firmy.

Co do oszczędności, mnie to nie dziwi.
Pensje są jakie są, jazdy z wolnego nie ma więc samemu z siebie zrezygnować jeszcze z 200 czy 300zł obniżając sobie pensje było by głupotą.

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 10:41
autor: Jurand
927 pisze:
30 lip 2020, 9:51
Flash8222 pisze:
26 lip 2020, 22:05

W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Nie wiem jak na innych zajezdniach ale na Woronicza, w przeważającej większości szkoleni na przegubowe elektryki są młodzi stażem kierowcy z umowami czasowymi. Oni nie odmówią bo by się bali, że umowy im firma nie przedłuży. Ze starych kierowców na szkolenia są wysyłani tylko Ci co dobrowolnie chcą, jest ich mało więc obsada na tych wozach to najmłodszy narybek firmy.

Co do oszczędności, mnie to nie dziwi.
Pensje są jakie są, jazdy z wolnego nie ma więc samemu z siebie zrezygnować jeszcze z 200 czy 300zł obniżając sobie pensje było by głupotą.
Wszystko to świadczy tylko o tym że MZA to Zakład Pracy Chronionej z układzikami wąsatych Świń (-(

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 12:15
autor: 927
No, to paskudne wąsate świnie, nie chcą tracić kilku stówek miesięcznie. Nie do pomyślenia #-o

A tak dla wiadomości ogólnej, przymusu w MZA aby szkolić się na elekteyki nie ma, kierownictwo zaprasza tylko chętne osoby, które mają ochotę tymi pojazdami jeździć.

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 12:34
autor: Jurand
927 pisze:
30 lip 2020, 12:15
No, to paskudne wąsate świnie, nie chcą tracić kilku stówek miesięcznie. Nie do pomyślenia #-o

A tak dla wiadomości ogólnej, przymusu w MZA aby szkolić się na elekteyki nie ma, kierownictwo zaprasza tylko chętne osoby, które mają ochotę tymi pojazdami jeździć.
To jeszcze bardziej świadczy o patologii w tej firmie.
Znowu będą sytuacje że zwiazkowiec będzie musiał swoim wozem pojechać bo w inny nie wsiadzie.
I zamiast elektryka lub gazowca ujrzymy diesla bo zwiazkowiec ma sztywne zasady i jest ważniejszy niż polecenia i nakazy Ztmu 😣

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 12:55
autor: 927
Oj widzę nie lubimy MZA, tak bardzo.

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 13:28
autor: Stary Pingwin
Jurand
Związkowiec może nie pojechać i na mieście nie będzie elektryka, gazowca ani diesla.

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 13:32
autor: michael112
Stary Pingwin pisze:
30 lip 2020, 13:28
Jurand
Związkowiec może nie pojechać i na mieście nie będzie elektryka, gazowca ani diesla.
Cóż, widać tak trzeba dobierać linie żeby związkowcy nie jeździli na liniach na TK. A jak się ZTMowi nie podoba, to pewnie będzie musiał sobie zamówić ajenta na autobusy elektryczne.
Nie wyrażam tutaj swojego poglądu (czy mi się to podoba czy nie), jedynie stwierdzam sytuację jaka zapewne następuje.

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 17:20
autor: fraktal
927 pisze:
30 lip 2020, 9:51
Co do oszczędności, mnie to nie dziwi.
Pensje są jakie są, jazdy z wolnego nie ma więc samemu z siebie zrezygnować jeszcze z 200 czy 300zł obniżając sobie pensje było by głupotą.
Na Woronicza może nie ma, ale na innych zajezdniach (np. Ostrobramskiej) jak najbardziej jest taka możliwość. A szkolenie na elektryki powinno być obowiązkowe, to skończą się braki kadrowe.

Elektrobusy

: 30 lip 2020, 20:55
autor: Flash8222
927 pisze:
30 lip 2020, 12:15
No, to paskudne wąsate świnie, nie chcą tracić kilku stówek miesięcznie. Nie do pomyślenia #-o
Tylko, że te wąsate świnie oszczędzają na klimie jak mogą. Znam wszystkie ich praktyki, jazda na econie i udawanie że klima działa. Najgorsze jak taki głupi Janusz myśli, że zaoszczędzi w gazowcu czy elektryku.