Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
primoż
- Posty: 4119
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 09 sty 2023, 22:34
Robert 514 pisze: ↑09 sty 2023, 7:32
Paweł D. pisze: ↑09 sty 2023, 1:29
A skoro o 7 mowa. Czy z racji dość mocnego pocięcia połączeń kolejowych na średnicy zyskała pasażerów?
Nie zyskała . Poza szczytem leżące dostępne
Nie jest to dziwne. Ludzie jadący od wschodniej strony wybierają zapewne jakieś 143, 521 lub cokolwiek na Grochowską/Ostrobramską + cokolwiek do Śródmieścia.
-
Robert 514
- Posty: 2139
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Post
autor: Robert 514 » 10 sty 2023, 8:20
primoż pisze: ↑09 sty 2023, 22:34
Robert 514 pisze: ↑09 sty 2023, 7:32
Nie zyskała . Poza szczytem leżące dostępne
Nie jest to dziwne. Ludzie jadący od wschodniej strony wybierają zapewne jakieś 143, 521 lub cokolwiek na Grochowską/Ostrobramską + cokolwiek do Śródmieścia.
521 poza szczytem widuje bardzo często puste na moście w kierunku ochoty
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7015
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 10 sty 2023, 10:27
521 w pełnej wersji jeśli już absolutnie musi zostać to spokojnie można urżnąć do 7-9 i 15-18 (taka metoda wygaszania), poza tym zgadza się, wozi muchy.
Jeśli cokolwiek miało zyskać pasażerów na bałaganie na średnicy, to właśnie 9, a nie 7, bo linie zapłowieckie nie dowożą do 7.
-
kocur
- Posty: 1351
- Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
- Lokalizacja: Ursynów Północny
Post
autor: kocur » 10 sty 2023, 10:51
521 powinno nosić numer 113 i kończyć trasę na Wiatracznej. Dalej tylko dubluje tramwaje. A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
eloelo520
- Posty: 98
- Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07
Post
autor: eloelo520 » 10 sty 2023, 13:19
Emyl pisze: ↑10 sty 2023, 10:27
Jeśli cokolwiek miało zyskać pasażerów na bałaganie na średnicy, to właśnie 9, a nie 7, bo linie zapłowieckie nie dowożą do 7.
Ponad połowa pociągów z Mińska/Siedlec i Otwocka/Pilawy była skrócona do Warszawy Wschodniej i sporo ludzi przesiadało sie do tramwajów.
-
Georg
- Posty: 6364
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 10 sty 2023, 13:46
kocur pisze: ↑10 sty 2023, 10:51
521 powinno nosić numer 113 i kończyć trasę na Wiatracznej. Dalej tylko dubluje tramwaje. A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
A właśnie: dlaczego przy okazji likwidacji 130, 195 i 302 nie udało się ciachnąć też 521?
-
primoż
- Posty: 4119
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 10 sty 2023, 14:10
kocur pisze: ↑10 sty 2023, 10:51
A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
Wózkiem
Georg pisze: ↑10 sty 2023, 13:46
A właśnie: dlaczego przy okazji likwidacji 130, 195 i 302 nie udało się ciachnąć też 521?
Dlatego, że nie było woli politycznej do jego skrócenia
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7015
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 10 sty 2023, 15:30
130, 195 i 302 to dziady, za które nic nie musisz dać w zamian. Miasto obiecywało częstsze 113 za uwalenie 521, więc przy zerowym bilansie na zajęcie się tym tematem szkoda pary.
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 10 sty 2023, 15:45
Niekoniecznie takim zerowym. W DP jest 6c+6d, przy częstotliwości 10/15/15 wystarczyłoby 6c+3d. 3 dodatki do lepszego wykorzystania.
-
primoż
- Posty: 4119
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju
Post
autor: primoż » 10 sty 2023, 15:53
Autobus Czerwon pisze: ↑10 sty 2023, 15:45
Niekoniecznie takim zerowym. W DP jest 6c+6d, przy częstotliwości 10/15/15 wystarczyłoby 6c+3d. 3 dodatki do lepszego wykorzystania.
Tu nawet 10/20/20 byłoby wartością dodaną, bo obecnie międzyszczyt i DŚ to jest co 30'.
-
kocur
- Posty: 1351
- Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
- Lokalizacja: Ursynów Północny
Post
autor: kocur » 12 sty 2023, 19:41
primoż pisze: ↑10 sty 2023, 14:10
kocur pisze: ↑10 sty 2023, 10:51
A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
Wózkiem
4 kilometry?
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
Georg
- Posty: 6364
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 12 sty 2023, 19:51
Emyl pisze: ↑10 sty 2023, 15:30
130, 195 i 302 to dziady, za które nic nie musisz dać w zamian. Miasto obiecywało częstsze 113 za uwalenie 521, więc przy zerowym bilansie na zajęcie się tym tematem szkoda pary.
A czy poza miłośnikami któryś pasażer pamiętałby jaką częstotliwość ZTM proponował dla 113? Chociaż może... Ludzie są pamiętliwi. Z całej trójki najwięcej krzyku było o 302. Bałem się, że w końcu dopną swego i przywrócą tą linię.
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7015
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 12 sty 2023, 20:35
Na razie to 302 chyba formalnie jest zawieszona
-
reserved
- Posty: 14771
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 12 sty 2023, 21:00
Czy ktoś tu przypuszczał 15 lat temu, że za 15 lat dalej będziemy dyskutować o tym co dalej z 521 jeżdżącym na Szczęśliwice?
-
Łukasz
- Posty: 11120
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 12 sty 2023, 21:12
reserved pisze:Czy ktoś tu przypuszczał 15 lat temu, że za 15 lat dalej będziemy dyskutować o tym co dalej z 521 jeżdżącym na Szczęśliwice?
Niestety tak
ŁK