Strona 31 z 33

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 16 lis 2023, 23:03
autor: primoż
Dzięki, ale się nie pytałem o to, kiedy N91 zmieniło trasę.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 16 lis 2023, 23:11
autor: AdamKlocusky
primoż pisze:
16 lis 2023, 23:03
Dzięki, ale się nie pytałem o to, kiedy N91 zmieniło trasę.
Wskazuję tylko na kontekst wydarzeń zmiany trasy. Rozwijając, czas przejazdu zasadniczo się nie zmienił (w grudniu 2011: 33/35 w stronę CMP przez pl. Zawiszy, a w grudniu 2012: 34/35 w stronę CMP przez Andersa), więc o żadnych przerwach i zaoszczędzeniu brygad mowy nie ma.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 16 lis 2023, 23:16
autor: primoż
AdamKlocusky pisze:
16 lis 2023, 23:11
Rozwijając, czas przejazdu zasadniczo się nie zmienił (w grudniu 2011: 33/35 w stronę CMP przez pl. Zawiszy, a w grudniu 2012: 34/35 w stronę CMP przez Andersa), więc o żadnych przerwach i zaoszczędzeniu brygad mowy nie ma.
A, to trzeba było tak od razu :wink: Czyli moje podejrzenia związane z czasem przejazdu były błędne.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 18 lis 2023, 8:59
autor: TGM
519 i 522 ścięte dziś do 20 minut. Dla Powsina to nawet lepiej bo całość 519 jest na pełnej trasie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 19:44
autor: mb112
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/11/27 ... otwockiej/
W specjalny sposób będą kursowały autobusy linii 521, które pojadą tylko na trasie Falenica – Wiatraczna.
:shock:

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 19:48
autor: Georg
Fajnie. Oby tylko nie było potem płaczu, że 521 jeździ tylko co 10 minut, a wcześniej jeździł co 5. Skąd się weźmie 79? Z 7?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 20:15
autor: Emyl
Po co to ZR7, nie można było 521 wyciągnąć do MSN Grochowską?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 20:22
autor: Georg
Bardzo podkreślają że to ZR7 jest uruchomione we współpracy z KM. Pewnie do 521 by się nie dołożyli.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 20:28
autor: mb112
Może takie zmiany trzeba robić właśnie przy okazji różnych remontów, a potem się ludzie przyzwyczają i ok. Podobnie było z tą niewielką zmianą 220 na Skoroszach. W sumie przy tej okazji (i innych objazdów) można by też zrobić porządek ze 167. Tzn. dać na Szczęśliwice jako zastępstwo 521 na Białobrzeskiej, a na pozostałym kawałku Stare Bemowo - Ochota / Dw. Zachodni dać osobną linię, przekierować na TŁ też można przy okazji objazdów.
Takie 79 też by się przydało (potem na stałe jako 49 ?) Tramwajów w Alejach nigdy za wiele. Chyba że to będzie po prostu z części brygad 9, które teraz jeżdżą Wiatraczna - P+R AlKa? To trochę lipa by było, bo na P+RAlce będzie mniej wtedy.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 20:57
autor: Georg
Wydaje mi się, że za krótko, żeby przeszło. Ale może Pawcio się wypowie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 22:01
autor: pawcio
79 to będą brygady wyciągnięte z zajezdni. I skoro będą jeździć tylko w szczycie, to nie będą mieć nic wspólnego z brygadami do Wiatracznej, bo te w szczycie i tak kursują na Gocławek.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 22:34
autor: Łukasz
W ogóle to pewnie można było wysłać 25 przez Wiatraczną i udowodnić w ten sposób, że jest niepotrzebne.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 22:43
autor: Wiliam
Ale żeby jeździło Grochowska - Wiatrak - Waszyngtona? :D

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 27 lis 2023, 23:06
autor: Łukasz
Tak!

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

: 30 lis 2023, 12:21
autor: fik
Fikołek polegający na tym, że wycofuje się autobus jeżdżący do centrum, żeby zastąpił pociągi normalnie jeżdżące do centrum jest naprawdę srogi, obawiam się że wawrzanie nie dadzą się nabrać. Szczęśliwiczanie też mogą mieć pewne uwagi, ciężko nazwać to połączenie kluczowym, ale likwidowanie bez zastępstwa linii, bo gdzieś 15 km dalej kolejarze podłączają kabelki jest kabaretem.

Ja tu za to z innym pytaniem: ile czasu musi minąć, żeby tut. zarząd zorientował się, że przyczyna wprowadzenia trasy objazdowej jest nieaktualna? Pytam dla pasażerów 736 i L-8.