Modernizacja trasy tramwajowej w ciÄ gu Al. Jerozolimskich
Moderator: Wiliam
jeżeli już będzie to tak rozwiązane to na rezerwie sobie może stać Uboot, a częstotliwość powinna być obliczona na wykorzystanie wszystkich 120NKrzysiek pisze:1-2 na rezerwie.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2007-08-21, 01:04 ]
Usunięcie zbędnego cytatu. MeWa
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Uboty będą w innej zajezdni niż 120N. Mokotów miałby mieć dwa uboty tylko po to, by robiły jako rezerwa za 120N? Jakoś mi się to nie widzi.Tm pisze:jeżeli już będzie to tak rozwiązane to na rezerwie sobie może stać Uboot, a częstotliwość powinna być obliczona na wykorzystanie wszystkich 120N
[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2007-08-21, 01:06 ]
Post uzupełniony o cytat z uwago na konieczność zachowania spójności i przejrzystości tematu po przeniesieniu postów z innego tematu. MeWa
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście. Musisz mieć nie tylko wagony, ale i motorowych "pod parą" na innej zajezdni.
Poza tym, to jest nie tylko rezerwa na awarie, ale także na naprawy główne/przeglądy i naprawy powypadkowe. Więc często się zdarzy, że na taką rezerwę trzebaby R-2 wysyłać np. przez miesiąc. To trochę co innego, niż interwencyjny telefon na inną zajezdnię "rzućcie coś na 4/10 bo u nas coś wyleciało" itp.
Sądzę, że korzystniej będzie, gdy pasażer będzie miał "pewność PESY". A jeśli jakaś ponadnormowo będzie sprawna, to R-3 i tak ją wyśle na tę linię, na którą będzie uzgodnienie z MUWem.
Poza tym, to jest nie tylko rezerwa na awarie, ale także na naprawy główne/przeglądy i naprawy powypadkowe. Więc często się zdarzy, że na taką rezerwę trzebaby R-2 wysyłać np. przez miesiąc. To trochę co innego, niż interwencyjny telefon na inną zajezdnię "rzućcie coś na 4/10 bo u nas coś wyleciało" itp.
Sądzę, że korzystniej będzie, gdy pasażer będzie miał "pewność PESY". A jeśli jakaś ponadnormowo będzie sprawna, to R-3 i tak ją wyśle na tę linię, na którą będzie uzgodnienie z MUWem.
Chyba przez Śląsko-Dabrowski. Normalnie jest 40 minut.Krzysiek pisze:Czas przelotu Gocławek - Banacha 55 minut, więc wychodzi z 13-14 brygad przy częstotliwości 10 minut. 1-2 na rezerwie.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
To kto im zasponsorował wymianę torów i przystanków Korotyńskiego-Okęciesolaris8315 pisze:Kasy TW nie miało
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
![Obrazek](http://www.rzeczpospolita.pl/gifs/head.gif)
Warszawa
INWESTYCJE
Jerozolimskie jak nowe, ale nie dla osób na wózkach
Niepełnosprawny, który dostanie się do tramwaju na rondzie de Gaulle'a, wysiądzie bez przeszkód dopiero przy parku Skaryszewskim - alarmują radni. Ratusz zapomniał o windach
Dzięki dotacjom z UE w Al. Jerozolimskich trwa przebudowa linii tramwajowej. Od października zrobi się światowo: po wytłumionym torowisku mają cicho jeździć niskopodłogowe tramwaje, a pasażerowie będą czytać rozkłady na elektronicznych tablicach.
Szykują tor przeszkód
Radni z Komisji Polityki Społecznej biją jednak na alarm: z nowych przystanków na wiadukcie mostu Poniatowskiego będzie można zejść na ul. Kruczkowskiego tylko schodami bez windy. Ażeby wydostać się z przystanku przy Dworcu Centralnym, trzeba pokonać schody prowadzące do przejść podziemnych. Podobnie będzie przy rondzie Waszyngtona,
Przewodniczący komisji Andrzej Golimont (LiD): -Wnioskowaliśmy o przystosowanie przystanków tramwajowych dla inwalidów i matek zwózkami do byłego naczelnego architekta Michała Borowskiego. Miał osobiście tego dopilnować. Ale pewnie się rozmyślił.
Michał Borowski nadzoruje dziś z ramienia rządu PiS przygotowania do Euro 2012. To m.in. w jego kompetencjach znalazła się budowa Stadionu Narodowego (tuż obok niedostępnych dla niepełnosprawnych i dziecięcych wózków przejść pod rondem Waszyngtona). Dlaczego nie zadbał o ułatwienia?
- Nie pamiętam takiej sytuacji. I nie wiem, czemu akurat do mnie to pytanie - żachnął się wczoraj Borowski. - Było kilka tysięcy takich spotkań i kilka tysięcy decyzji.
Prezes Tramwajów Warszawskich Krzysztof Karos potwierdza, że zgłoszony do dofinansowania z Brukseli projekt nie obejmuje instalacji wind.
-W ramach ułatwień dla niepełnosprawnych i matek z wózkami obniżamy za to wszystkie przystanki do poziomu podłogi w nowoczesnych tramwajach. Wind w tych trzech miejscach na razie nie będzie, ale w przyszłości można je zainstalować -zapewnia Karos.
Bariery w myśleniu
Ale wcale nie będzie to łatwe. Naczelnik Andrzej Marecki z Zarządu Dróg Miejskich podkreśla, że schody na wiadukcie mostu Poniatowskiego to architektoniczna perełka autorstwa Stefana Szyllera, do której nie wolno dostawiać windy bez zgody konserwatora zabytków.
Do przejść podziemnych przy Dworcu Centralnym nikt się zaś nie przyznaje. -Odpowiadamy za transfer niepełnosprawnych tylko w obrębie bryły Dworca Centralnego -mówi rzecznik PKP Michał Wrzosek.
Bezmyślny remont i brak ułatwień w Al. Jerozolimskich oburza jeżdżącego na wózku posła Sławomira Piechotę (PO): - Widzę tutaj dwa typy barier. Po pierwsze, nie mamy dobrych projektantów. Po drugie, decydenci nie myślą o tym, że się kiedyś zestarzeją.
AMELIA PANUSZKO, KONRAD MAJSZYK
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
A może po prostu wymalować zebrę i pozwolić pieszym opuszczać przystanki nie przez piwnice? Jest parę miejsc w stolicy, gdzie są przejścia podziemne i za każdym razem zastanawiam się po co je zbudowano.Ażeby wydostać się z przystanku przy Dworcu Centralnym, trzeba pokonać schody prowadzące do przejść podziemnych. Podobnie będzie przy rondzie Waszyngtona,
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt: