Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 25 lis 2007, 21:13

inż. Glonojad pisze:
Colony pisze:To znaczy, że nie będą się przeplatały i raczej ich nie będzie. :-s
Będzie to umiarkowanie sensowne, więc raczej nie - równie dobrze mogą jeździć jednopętlowo, z przejazdem przez Pl. Wilsona jedynie, nieprawdaż?
Niekoniecznie. Tak kursuje obecne E4, a ono też ma podobno zostać przeniesione na Marymont w ramach likwidacji ( ](*,) ) pętli na placu.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 25 lis 2007, 22:54

inż. Glonojad pisze: Będzie to umiarkowanie sensowne, więc raczej nie - równie dobrze mogą jeździć jednopętlowo, z przejazdem przez Pl. Wilsona jedynie, nieprawdaż?
Owszem ale tu chodzi o ilosc jeżdżących tam, a nie krańcujących autobusów. Zresztą ludzie z Wilsona mają tramwaj i metro, a o resztę nie dbają, bo po co?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26874
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 lis 2007, 23:26

Dowozówka z Bielan nie musi kończyć na Wilsonie ani przez niego przejeżdżać.

E-4 na Marymoncie, po jego pełnym uruchomieniu, to jak najbardziej logiczny krok, chociaż nie jestem przekonany, czy tak na pewno będzie szybciej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 25 lis 2007, 23:57

To prawda, ale minusem pętli na Włościańskiej jest jest spora odległość od metra. 8-(
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 lis 2007, 0:02

bez przesady - skończy się budowa tunelu, łatwiejsze dojście będzie. Nie podjerzewałbym też, żeby odległość byłą przesadnie większa niż w przypadku niektórych przystanków w obrębie ZP Plac Wilsona. Zresztą na Marymoncie pasażerowie będą mają windę BEZPOŚREDNIO na peron, dodatkowo schody ruchome w dół z prostym przejściem na antresoli.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26874
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lis 2007, 8:35

Windę, z której gros pasażereów nie będzie mógł korzystać. :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 26 lis 2007, 9:53

Bastian pisze:W każdym bądź razie 516 nie zaspokoiło apetytów... :-s
Zacznijmy od tego, że dzielnica nie została o nim poinformowana odpowiednio wcześniej.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:00 ]
Frencher pisze:Naprawdę komuś chyba na tej Białołęce puściły wodze fantazji (-X Ale jakie mają wymagania - autobus w szczycie co 4-5 minut ](*,) A co się będą rozdrabniać.
E-4 jeździ co 3 minuty. Jest to jednak de facto postulat, aby na trasie E-4 pojawiał się autobus co 2 - 2,5 minuty w ścisłym szczycie. Zapewnia to naprzemienne E-4 (co 4-5 minut) i 524 (również tak samo). Tak samo w szczycie popołudniowym, tylko, że jest to częstotliwość co ok. 4 minuty.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:01 ]
Dęboszczak pisze:Na pierwszy rzut oka, można zgodzić się z postulatem wycofania linii 503 z Myśliborskiej.
I na to liczę.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:03 ]
inż. Glonojad pisze:
pawcio pisze:Podmiana 101 i 404 też jeszcze jest do przełknięcia.
Primo: nie lepiej 186? Secundo: Tak czy siak, skąd brygady?
Dla 186 wymagana jest krawędź przystankowa o długości ok. 55 m, a tej na pętli Nowodwory się nie znajdzie usuwając tylko 101. Dodatkowo 186 ma za długą rozkładowo trasę. A brygady? Dzielnica nie zaprząta sobie takimi sprawami głowy.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:12 ]
inż. Glonojad pisze:Wręcz przeciwnie - mam szczerą chęć ich podpuszczać, by wymusili na mieście wpisanie do WPI całej trasy Żerań - Winnica oraz przedłużenia trasy Mostu Krasińskiego przez CH Targówek do Kątów Grodziskich.
Skoro już o tym mowa, to może Ty wiesz, jaki jest wynik tej uchwały:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/4DD ... II4008.gif . A póki co, to z pisma z firmy Schuessler wynika, że TW nie mogą się wyrobić ze swoimi opiniami odnośnie linii wzdłuż TMP, tak aby nadążyć za tempem prac wynikającym z harmonogramów.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:14 ]
Jarek pisze:
tarantula01 pisze:13. Uruchomienie linii 524:
a) trasa: Dąbrówka Wiślana – Aluzyjna – Sprawna – Odkryta – Stefanika – Światowida – Modlińska – most Grota – Trasa AK – Słowackiego – metro Marymont – Słowackiego – pl. Wilsona – Krasińskiego – Wisłostrada – most Grota - ... – Dąbrówka Wiślana
b) przystanki: Dąbrówka Wiślana, rejon ronda Sprawnej z Aluzyjną, Odkryta/Dzierzgońska, Odkryta/Grzymalitów, Odkryta/H. Ordonówny, Odkryta/Stefanika, Stefanika, Tarchomin Płn., Ćmielowska, Mysliborska, Białołęka-Ratusz (nż), Ekspresowa (nż), metro Marymont, pl. Wilsona01
c) wprowadzenie kursowania przez cały tydzień z częstotliwością:
- w dzień powszedni: co 4-5 min (rano), 15 minut (międzyszczyt), 7-8 minut (po południu) i 10-15 minut (wieczór)
- w pozostałe dni: co 20 minut
A co przejedzie Sprawną i Odkrytą? Solina? :-k
Nie tylko, ale wpierw trzeba usunąć ze skrajni ulic w okolicy ronda 3 słupy podtrzymujące linie telefoniczne w tym rejonie.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:16 ]
Wolfchen pisze: Rozbawiło mnie to 352...
Minibusami

[ Dodano: 2007-11-26, 10:17 ]
Piotrek pisze:W sumie 333 też niczego lepsze - jaka częstotliwość nagle by była w Choszczówce...
333 miałoby powstać z podzielenia 133 na dwie.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:21 ]
Wolfchen pisze:E-4 chcą pchać przez Słowackiego, chociaż szybciej jest przez Wisłostradę. 524 to już lekka przesada. A właściwie dubel E-4.
Wcale nie. W porannym szczycie Wisłostrada przez 4 z 5 dni w tygodniu jest tak zapchana od zjazdu z mostu grota do Kraisńskiego, że E-4 od mostu do stacji metra przez ok. 8 minut, podczas gdy normalnie to potrzebuje 3-4 minut. A poza tym trasa E-4 do metra uwzględnia otwarcie do normalnego funkcjonowania stacji Marymont. 524 dublem E-4? Tak, ale E-4 trafia tylko na szczyty.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:22 ]
Bastian pisze:Ile takie 333 by zjadło brygad, jedną, dwiie?
333 powstaje z brygad jeżdżacych na linii 133.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:25 ]
R-11 Kleszczowa pisze:Tak kursuje obecne E4, a ono też ma podobno zostać przeniesione na Marymont w ramach likwidacji ( ) pętli na placu.
Trasa linii E-4 postulowana przez Radę ma temu zapobiec.

[ Dodano: 2007-11-26, 10:27 ]
Skąd brygady na te linie?
Z 516(zamiast), a po otwarciu do normalnego ruchu metra Marymont można pomyśleć nad połączeniem w jedną linię 508 i 510.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36742
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 lis 2007, 11:12

tarantula01 pisze:E-4 jeździ co 3 minuty. Jest to jednak de facto postulat, aby na trasie E-4 pojawiał się autobus co 2 - 2,5 minuty w ścisłym szczycie. Zapewnia to naprzemienne E-4 (co 4-5 minut) i 524 (również tak samo). Tak samo w szczycie popołudniowym, tylko, że jest to częstotliwość co ok. 4 minuty.
W ten sposób rozrzedzisz częstotliwość na pętli Nowodwory, co jest niezbyt dobrym pomysłem.
tarantula01 pisze:wpierw trzeba usunąć ze skrajni ulic w okolicy ronda 3 słupy podtrzymujące linie telefoniczne w tym rejonie.
To czemu w uchwale nic o tym nie ma? :> ZTM nie usuwa słupów...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 26 lis 2007, 11:29

Bastian pisze:W ten sposób rozrzedzisz częstotliwość na pętli Nowodwory, co jest niezbyt dobrym pomysłem.
Ale jak mieszkańcy okolic Odkrytej, którzy chodza na pętlę Nowodwory, będa mieli autobus na Odkrytej, to na pętli Nowodwory można rozrzedzić E-4. Tylko trzeba ułozyć rozkład tak, żeby np z pętli autobus odjeżdżał 5, 10, 15, 20, itd, a Odkryta jeździł 2, 7, 12, 17, itd.
Bastian pisze:To czemu w uchwale nic o tym nie ma? ZTM nie usuwa słupów...
Nie ma, aby nie wywoływać śmiechu u czytających.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36742
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 lis 2007, 11:33

Nie ma, aby nie wywoływać śmiechu u czytających.
No to się średnio udało, bo właśnie ten brak wzbudził śmiech jednych, pukanie się w czoło drugich. Trzeba było tam napisać "po dostosowaniu przez dzielnicę parametrów tych ulic do ruchu autobusów", przynajmniej wy byście się nie kompromitowali...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 26 lis 2007, 12:48

Stosowne pismo poszło do burmistrza, aby dzielnica usunęła kolizje.

[ Dodano: 2007-11-26, 12:53 ]
jacek pisze:
tarantula01 pisze:Obszaru wzdłuż ul. Myśliborskiej na południe od Obrazkowej (linia autobusowa kursująca ul. Myśliborską – Konwaliową – Modlińska – Żerań FSO (pl. Hallera)
Jęsli juz, to nie Konwaliowa, tylko raczej Dorodna, która jest wyasfaltowana, w przeciwienstwie do Konwaliowej-kiedys taki projekt zapodalem na forum (-X ,mozna by puscić 133, wtedy jakies 333, by miało jakikolwiek sens :-$
Na Konwaliowej mozna położyć asfalt i jest po problemie, a skręt w Dorodną trzeba profilować, wykupy gruntów, negocjacje, mapy podziałowe, itd. bla, bla bla 2 lata.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25599
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 lis 2007, 15:22

tarantula01 pisze:Dla 186 wymagana jest krawędź przystankowa o długości ok. 55 m, a tej na pętli Nowodwory się nie znajdzie usuwając tylko 101. Dodatkowo 186 ma za długą rozkładowo trasę. A brygady? Dzielnica nie zaprząta sobie takimi sprawami głowy.
Skoro takie macie podejście, to nie liczcie, że ktoś je będzie realizować. Przecież to wszystko musi mieć ręce i nogi, a nie tylko gorącą głowę!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26874
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lis 2007, 15:31

W sprawie punktu 4. wiem, że TW z takim wnioskiem wystąpiły.

O resztę musisz pytać gdzie indziej...
. A póki co, to z pisma z firmy Schuessler wynika, że TW nie mogą się wyrobić ze swoimi opiniami odnośnie linii wzdłuż TMP, tak aby nadążyć za tempem prac wynikającym z harmonogramów.
Jakby Shuessler umiał zrobić projekt zgodnie z SIWZ, to by nie było problemu - a skoro robi rozstaw torów ze słupami w międzytorzu równy 3,40 m, to o czym tu mówić?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36742
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 lis 2007, 15:34

No Pawciu, ale to chyba normalne, że dzielnica zgłasza zapotrzebowanie, a ZTM się głowi nad jego realizacją! Dzielnica ma szukać brygad? Wyobrażasz sobie, że Białołęka napisze "potrzebujemy brygad, a podobno Gocław ma ich nadmiar"? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25599
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 lis 2007, 15:36

Nie. Ale myślę, że w swoich żądaniach powinna uwzględniać mozliwości miasta, by całość (także ta sensowna) nie wylądowała w koszu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany