Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 01 cze 2009, 17:19

Funkcjonalnie tak - najbliższą jest Centrum, poniewaz tam jest kierowany potok z Dolnego Mokotowa. Geograficznie rzeczywiście najbliżej jest Pole Mokotowskie. Ale:

a) nie ma po co pchać tak silnej linii na Rakowiecką;
b) dojazd do biurowców na Bobrowiecką i osiedli tamże będzie się odbywał 2 stacji metra, znacznie silniejszymch niż PM;
c) trasa przez Al. Niepodległości nawet nie jest w połowie tak atrakcyjna jak przez Waryńskiego, Marszałkowską i Politechnikę oraz PLK. A i DWC do Chałubińskiego jakby trochę bokiem.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 cze 2009, 17:22

Emdegger pisze:
TGM pisze:187 (...), Powsińska, Bonifacego, Sobieskiego, Wilanów. Mamy nową, ciekawą relację
Eee, a na czym polega jej ciekawość? Łączymy Sadybę z IPiN-em? 8-( No i końcówka nieuzasadniona ekonomicznie w przeciwieństwie do mojej wersji ze 159 na Stegnach.
Połączenie z Wisłostradą rejonów, które takiego połączenia nie mają. Stegny Południowe, wysoki Wilanów rejonem bliższym Sobieskiego. Nie wspominając już o Miasteczku Wilanów.
TGM pisze:163 do Dw. Południowego z Sadyby razem ze 108 (np co (20/30/30)x2)
Za słabe na Wilanowskiej, za mocne na zadupich i złamany obowiązujący oficjalnie paradygmat o jednej, ale silnej linii ;). Co innego oznacza co 20 na Wilanowskiej, a co innego na Zawadach.
No jak? Bonifacego do Wilanowskiej wychodzi razem 10/15/15. A jest 20/20/20. Jak na Bartycką faktycznie ma coś jeszcze dotrzeć to na pewno ze 108 można kombinować.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 01 cze 2009, 17:22

Zobaczymy, czy i tym razem TGM będzie zrzędził, no i czekam na głos R-9.

[ Dodano: |1 Cze 2009|, 2009 17:34 ]
@TGM:A to połączenie południowyc.h Stegien jest tak ważne, żeby nie móc się przesiąść w mocne 159 na cały ciąg Wisłostrady?

Albo [szaleństwo]124 z Sadyby przez Powsińską i Bonifacego, a następnie do Al. Wilanowskiej i prościusieńko do Al. Krakowskiej na Paluch [/szaleństwo]

[ Dodano: |1 Cze 2009|, 2009 17:40 ]
altar pisze:168 na trasie Okęcie-Rembertów to będzie jakiś potwór o zerowej regularności kursowania.
168 powinno wylądować na Olszynce, żeby wywalić gdzie pieprz rośnie 135. A potem 169 na Ostrobramską. O-) Olszynka - Okecie jest akceptowalna wg mnie. Z tym że z kółeczkiem przez Łukowską i Rodziewiczówny, żeby się Gocław nie pluł o promenadę. No i Witolin miałby pierwszy obwód na prawie cały Mokotów, docierając tam na pewno szybciej niż przez Wiatraczną 141.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 01 cze 2009, 17:43

Emdegger pisze:105 EC SIEKIERKI - Augustówka - Statkowskiego - Gołkowska - Czerniakowska - Al. Witosa - Beethovena - Bobrowiecka - Chełmska - Sobieskiego - Spacerowa - Goworka - Marszałkowska - Aleje Jerozolimskie - Em. Plater - Świętokrzyska - Prosta (po rozpoczęciu budowy metra zmiana trasy na stałą, powtórzę) Aleje - Towarowa - Prosta) - Kasprzaka - Wolska - Połczyńska - Szeligowska - Lazurowa - Kaliskiego - Stare Bemowo (8/10/8//10)

159 WILANÓW - Wiertnicza - Powsińska - Czerniakowska - Łazienkowska - Myśliwiecka - Piękna- Koszykowa - pl. Zawiszy - ... - KOŁO (10/15/12/20)

162 => STEGNY
163 => STEGNY
187 => Bartycka
Po co w Wilanowie taka linia donikąd? 159 jest w chwili obecnej zdecydowanie najgorzej wykorzystywaną linią na Czerniakowskiej i zupełnie nie widzę sensu pchania jej do Wilanowa, już lepiej dać ją na Bartycką... W każdym bądź razie - gdzie by nie pojechała na Dolnym Mokotowie - dobrej frekwencji mieć nie będzie, to jest linia raczej dla "zasielc", szkół przy ZP Rozbrat i Pięknej (aczkolwiek idea linii na całym ciągu Wiertnicza-Powsińska-Czerniakowska zacna)...
187 jest dobrą linią dowożącą na przesiadki w relacji N-S i raczej ją widzę w Wilanowie (aczkolwiek tu nie wiem, po co cokolwiek jeszcze tam pchać, 180+522, a docelowo 131+180 spokojnie tam wystarczą)/na Sadybie/na Stegnach.

Widzę również wielkie chęci do zmiany 159/162 na Gołkowskiej w jedną, silną linię. I fajnie, tylko gdzie taką posłać? Pomysł 105 wygląda całkiem nieźle, aczkolwiek wtedy chyba na DM zbyt dużo tych autobusików by się porobiło... (choć mi osobiście bardzo by to odpowiadało).

Po głowie chodzi mi jeszcze myśl, żeby efekt naszych działań #1 wysłać przez Augustówkę na EC Siekierki, efekt naszych działań #2 wysłać na EC Siekierki przez Bartycką, zaorać 108 i w zamian za to stworzyć coś częstego i rozsądnego z przykładowo Wilanowa/Powsinka na Wilanowską.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 01 cze 2009, 18:09

R-9 Chełmska pisze:Po co w Wilanowie taka linia donikąd?
Po to, żeby obsłużyć regularnie cały ciąg i łapać także tereny za Sielcami, gdzie są gimnazja i szkoły. Linia łączyłaby zgrabnie całą Wisłostradę na południe od Torwaru i Powiśle, dając bezkorkowe przebicie na pl. Zawiszy i Wolę. 159 swoje atuty ma. Tylko że nie na trasie przez Bernardyńską, co wiemy obydwaj. Zastanów się dobrze, czy to by było donikąd.
R-9 Chełmska pisze:159 jest w chwili obecnej zdecydowanie najgorzej wykorzystywaną linią na Czerniakowskiej i zupełnie nie widzę sensu pchania jej do Wilanowa, już lepiej dać ją na Bartycką...
Wiem, to pracownicy ZTM robią jej dobrą propagandę zapełnieniem na Pięknej, gdzie rzeczywiście jest potrzebna i dobrym wykrozystaniem na Woli, gdzie ładnie komunikuje z szyną i tam też spełnia swoją rolę. 159 na Bartyckiej mówię nie, ponieważ nie dowiezie do metra. O wiele bardziej podoba mi się tam 187.
R-9 Chełmska pisze:to jest linia raczej dla "zasielc", szkół przy ZP Rozbrat i Pięknej (aczkolwiek idea linii na całym ciągu Wiertnicza-Powsińska-Czerniakowska zacna)...
No właśnie o to chodzi, żeby liczba linii Wilanów - Zasielce wynosiła jeden, ale dobre jeden. No właśnie obsługa całego ciągu!
R-9 Chełmska pisze:187 jest dobrą linią dowożącą na przesiadki w relacji N-S
159 byłoby jeszcze lepszą ;)
R-9 Chełmska pisze:Widzę również wielkie chęci do zmiany 159/162 na Gołkowskiej w jedną, silną linię. I fajnie, tylko gdzie taką posłać?
Ja posłałem ją na Jelonki, a 162 wyprawiłem na Stegny.
R-9 Chełmska pisze:Pomysł 105 wygląda całkiem nieźle, aczkolwiek wtedy chyba na DM zbyt dużo tych autobusików by się porobiło... (choć mi osobiście bardzo by to odpowiadało).
Dlaczego nadpodaż? Kieruję 162 gdzie indziej, 187 skracam, o tym, że na Bobrowieckiej i Chełmskiej podaż jest za mała wiadomo od dawna. Śmiem twierdzić, że na forum nie znajdzie się wiele lepsze rozwiązanie problemu Bernardyńskiej i Bobrowieckiej, jakie przedstawiłem.
R-9 Chełmska pisze:Po głowie chodzi mi jeszcze myśl, żeby efekt naszych działań #1 wysłać przez Augustówkę na EC Siekierki, efekt naszych działań #2 wysłać na EC Siekierki przez Bartycką, zaorać 108 i w zamian za to stworzyć coś częstego i rozsądnego z przykładowo Wilanowa/Powsinka na Wilanowską
A może pod konkretnymi numerami linii, hem? ;)
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 cze 2009, 18:19

Emdegger pisze: @TGM:A to połączenie południowyc.h Stegien jest tak ważne, żeby nie móc się przesiąść w mocne 159 na cały ciąg Wisłostrady?
Na pewno mniej problematyczna jest przesiadka ze 180 czy 522 w 185 czy 187 od latania pomiędzy przystankami ZP Bonifacego =; .
Albo [szaleństwo]124 z Sadyby przez Powsińską i Bonifacego, a następnie do Al. Wilanowskiej i prościusieńko do Al. Krakowskiej na Paluch [/szaleństwo]
:ok:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 01 cze 2009, 20:27

Emdegger pisze:Wiem, to pracownicy ZTM robią jej dobrą propagandę zapełnieniem na Pięknej, gdzie rzeczywiście jest potrzebna i dobrym wykrozystaniem na Woli, gdzie ładnie komunikuje z szyną i tam też spełnia swoją rolę.
Niech kończy na Torwarze, niczym dawne 359 ;)
Emdegger pisze:Zastanów się dobrze, czy to by było donikąd.
Dokądś z pewnością, jednak nie są to kierunki atrakcyjne dla mieszkańców Dolnego Mokotowa...
Emdegger pisze:159 byłoby jeszcze lepszą ;)
Polemizowałbym, aczkolwiek umierać za 187 nie mam zamiaru, byleby coś było przejeżdżającego Warszawę idealnie na zachód.
Emdegger pisze:159 na Bartyckiej mówię nie, ponieważ nie dowiezie do metra. O wiele bardziej podoba mi się tam 187.
Do metra dowozi 167
Emdegger pisze:Dlaczego nadpodaż? Kieruję 162 gdzie indziej, 187 skracam, o tym, że na Bobrowieckiej i Chełmskiej podaż jest za mała wiadomo od dawna. Śmiem twierdzić, że na forum nie znajdzie się wiele lepsze rozwiązanie problemu Bernardyńskiej i Bobrowieckiej, jakie przedstawiłem.
ze 162 i 187 odzyskasz 1 brygadę z tej drugiej linii (o ile w ogóle), to jednak za mało na 105 co 8 minut na Siekierki, aczkolwiek pomysł bardzo dobry.
A może pod konkretnymi numerami linii, hem? ;)
To już na koniec, kiedy będzie wiadomo, co chcemy zakrańcować na Siekierkach (wtedy -> EC Siekierki), a co na Sadybie (wtedy -> EC Siekierki). Szczerze mówiąc ja bym najlepiej widział 159 od Bartyckiej, a 187 od Augustówki, Ty byś pewnie wolał odwrotnie. Wtedy takie 108, czy cokolwiek innego Wilanów - Wiertnicza - Powsińska - Bonifacego - Wilanowska co 12 minut w szczycie i byłoby pięknie. Wtedy co prawda nie byłoby linii na całym ciągu Wilanów - Torwar, tylko na jego 90%, jednak sądząc po frekwencji ZP Wiertnicza - Wilanów wielka strata by to nie była... Tak naprawdę właśnie ZP Wiertnicza jest pierwszym przystankiem, gdzie wsiada sporo osób...
TGM pisze:Na pewno mniej problematyczna jest przesiadka ze 180 czy 522 w 185 czy 187 od latania pomiędzy przystankami ZP Bonifacego =; .
ZP Bonifacego jest całkiem wygodnym punktem przesiadkowym i "latania" tam jest mało (jak na warunki warszawskie). Zresztą - takie potoki to jednak margines... 0-2 osoby na 185/187...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 cze 2009, 20:42

Emdegger pisze:159 na Bartyckiej mówię nie, ponieważ nie dowiezie do metra.
Jeeezu, kolejny wyznawca św. metra*... :roll:

Powiadasz, że WARNEŃSKA ma idealną obsługę, bo ma dowóz do metra (503 do Imielina, 195 do Ursynowa i 166 do Natolina)? :shock:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 cze 2009, 20:55

Emdegger pisze:
105. EC SIEKIERKI - Augustówka - Statkowskiego - Gołkowska - Czerniakowska - Al. Witosa - Beethovena - Bobrowiecka - Chełmska - Sobieskiego - Al. Ujazdowskie - Aleje Jerozolimskie - Em. Plater - Świętokrzyska - Prosta (po rozpoczęciu budowy metra zmiana trasy na stałą Aleje - Towarowa - Prosta) - Kasprzaka - Wolska - Połczyńska - Szeligowska - Lazurowa - Kaliskiego - Stare Bemowo (8/10/8//10)

- zapewnienie osiedlu Bernardyńska po lepszej trasie dowozu do komunikacji szynowej, w tym przede wszystkim metra, połączenie z punktami przesiadkowymi w mieście oraz połączenie z Dworcem Centralnym
- uzupełnienie podażowej dziuery na BOBROWIECKIEJ i ZAKRZEWSKIEJ, które zostają w wyniku projetku wawerskiego niesłusznie pozbawione dojazdu do Centrum (oba przystanki generują niekiedy łączny potok rzędu 50 osób) i metra

- poprawa komunikacji mieszkańcom osiedli przy Bobrowieckiej oraz dowóz białych kołnierzyków częstą linią łapiącą metro
Moim zdaniem argument z metrem - w kontekście i Chełmskiej i Siekierek - jest naciągany. Tak samo jak połączenie z centrum. Chełmską i Bobrowiecką do metra znacznie szybciej dowiezie 130. Z Gołkowskiej do centrum ludzie dalej będą się przesiadać przy kościele w 131 bo zwyczajnie i do metra (131 przez Waryńskiego (-o< ) i do centrum będzie tak szybciej.

Kontrpropozycja - 187 na z Zachodniego na Siekierki co 10/12/10//10, 159 do Torwaru, 162 na Stegny.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 cze 2009, 20:59

R-11 Kleszczowa pisze:159 do Torwaru
No to teraz tę linię pochowałeś... :(

Ale reszta rozsądna ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 01 cze 2009, 20:59

Bastian pisze:
Emdegger pisze:I jeszcze jedna korekta z moim 105, wycofuję je z Alej Ujazdowskich, niech Bobrowiecka, Chełmska oraz Bernardyńska dojeżdżają do najbliższej stacji metra. Zatem wychodzi mi ostatecznie:

105 EC SIEKIERKI - Augustówka - Statkowskiego - Gołkowska - Czerniakowska - Al. Witosa - Beethovena - Bobrowiecka - Chełmska - Sobieskiego - Spacerowa - Goworka - Marszałkowska - Aleje Jerozolimskie - Em. Plater - Świętokrzyska - Prosta (po rozpoczęciu budowy metra zmiana trasy na stałą, powtórzę) Aleje - Towarowa - Prosta) - Kasprzaka - Wolska - Połczyńska - Szeligowska - Lazurowa - Kaliskiego - Stare Bemowo (8/10/8//10)
Tą najbliższą stacją metra jest Centrum? :P

Tym niemniej wreszcie zaczynam tu widzieć ciekawe pomysły... :-k ;)
=D> Tylko za czesto troszke :>
MOBILIS Ursus

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 cze 2009, 21:03

Bastian pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:159 do Torwaru
No to teraz tę linię pochowałeś... :(
Nie za bardzo miałem ją gdzie wysłać :-k Kierowanie tego pod sanktuarium uważam za raczej kiepski pomysł. W zasadzie przy zaproponowanym przeze mnie powyżej pomyśle nie za bardzo jest gdzie 159 skierować (koncepcja Emdeggera z Wilanowem osobiście mi się nie podoba =; ) :-k
Bastian pisze: Ale reszta rozsądna ;)
:]
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 01 cze 2009, 21:33

@Kleszczu, jak Ty czytasz? (-o< Nie widzisz, że zmieniłem trasę 105 na Waryńskiego?!

Owszem, do MMP dowiezie 130, ale o kant dupy potłuc atrakcyjność takiej linii. Na drodze 105 mamy, patelnie, metro, tramwaje, PLK, DWC z o wiele lepszym dojściem na Halę Główną i perony oraz tramwaje z Al. Niepodległości i Chałubińskiego. Czego by zresztą tamtędy (Chałubińskiego) nie trasować, będzie muchowozem. Bastian ongiś chciał, ale wygląda na to, że mu na szczęście przeszło :]

Nie, nikt z Bernardyńskiej się nigdzie nie przesiądzie, bo tak jest zrobiona ta trasa.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 cze 2009, 21:43

Emdegger pisze:@Kleszczu, jak Ty czytasz? (-o< Nie widzisz, że zmieniłem trasę 105 na Waryńskiego?!
O pardon - nie zauważyłem :(
Emdegger pisze: Owszem, do MMP dowiezie 130, ale o kant dupy potłuc atrakcyjność takiej linii. Na drodze mamy, patelnie, metro, tramwaje, PLK, DWC oraz tramwaje z Al. Niepodległości i Chałubińskiego. Czego by zresztą tamtędy nie trasować, będzie muchowozem.
Te same tramwaje mamy na Placu Unii Lubelskiej i przy SGH. To samo metro mamy przy Polu Mokotowskim. Naprawdę Bobrowiecka i Chełmska nie muszą mieć linii na patelnie skoro przesiądą się tam w te same linie w jakie mogą wskoczyć w innych punktach miasta, o których pisałem wcześniej. Czy 105 w przeciwieństwie do 130 nie będzie muchowozem tylko dlatego, że pojedzie na patelnię :?:
Emdegger pisze: Nie, nikt z Bernardyńskiej się nigdzie nie przesiądzie, bo tak jest zrobiona ta trasa.
Przy trasie przez Goworka faktycznie się nie będzie przesiadał. Jednak cały czas to 105 na Bernardyńskiej mnie osobiście się nie widzi. Zgoda - obecna sytuacja komunikacyjna nie należy tamże do najlepszych (chociaż koordynacja rozkładowa pracuje całkiem nieźle) ale dlaczego chcesz im dać linię na patelnię... (i do tego taką pozawijaną).
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 01 cze 2009, 21:51

Co by nie było duża część pasażerów obecnego 119 z Chełmskiej to są pasażerowie, którzy jadą na Dworzec Centralny. Z linii, z pętlą na Centralnym [z Marszałkowskiej] właśnie 131 i 119 mają chyba najlepsze zapełnienie, przynajmniej w wybranych godzinach, ale również i weekend.

ODPOWIEDZ