MichalJ pisze:Wydajemisie, że tak 20, jak i 105 jeździły z tablicami krańca "Bemowo"...
Najlepszym sposobem byłaby weryfikacja ZP z trasówką "20-tki" z tego okresu.
Przed remontem wiaduktu, jak i po remoncie.
Niestety trasówkę "20-tki" posiadam już z 2001 roku. Wcześniejszych nie mam.
Ale jeśli dobrze pamiętam z czasów, kiedy skakałem po kabinach (już po remoncie), (20-tki) jeżdziły z przerabianymi tablicami,
na których pod farbą był widoczny napis: STARE BEMOWO.
I z takimi tablicami na testy obciążeniowe był wysyłany wóz: 1104-1105 przed samym otwarciem.
I jeśli dobrze pamiętam, to do czasu remontu, na "20" było 8-brygad (powszedni), 5-święto,
(nie pamiętam już wozów)
po remoncie zmieniono na 7-brygad w powszedni i 5-święto.
Wykaz wozów:
1) 1130-1131 (póżniej z reklamą: MARLBORO-białe taborówki)
2) 1128-1129 (prawdopodobnie kursujący jeszcze z malowanką: wagon 105NA 1999 i 2000 dla Warszawy)
http://tramwar2.republika.pl/u1128-5.html
http://tramwar2.republika.pl/u1128-4.html
3) 1190-1191
4) 1104-1105 (póżniej z reklamą: MARLBORO-białe taborówki)
5) 1136-1137
6) 1154-1155
7) 1080-1084 (póżniej z reklamą: MARLBORO-żółte taborówki -naklejane)