Wciąż, jeden tramwaj jest znacznie lepszym przybliżeniem liczby tramwajów potrzebnych do zabrania pasażerów 127, niż dwa tramwaje, cbdu.KwZ pisze:Za to ty pisałeś o akwariach zapełnionych ponad normę![]()
Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
Na Bitwy? Jestem za! Jeżeli będzie to podejrzewam, że zmienię zdanie.KwZ pisze:BuspasBustrampas.
Oczywiście zdarzały się przypadki, ze w tym nowym 127 był mega ścisk i musiałem stać przy samych drzwiach, ale to są sporadyczne przypadki więc nie będę siał propagandy.fik pisze:Ale reserved pisał o "przyzwoicie wypełnionych", a nie nabitych po dach solówkach.
Tak, na Bitwy między Grójecką a RZS. Autobusów dużo (40/h w szczycie!, 25/h w DS), przekrój 1x6 nazwany przez Glonojada najniebezpieczniejszym z możliwych. Korki w momencie otwarcia POW powinny nieco osłabnąć (na chwilę), to dobry moment na buspas. Poza tym wolę uspokajanie ruchu przez wprowadzanie buspasa niż średnio potrzebnych świateł... W przyszłości mógłby być z tego bustrampas.reserved pisze:Na Bitwy? Jestem za!
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Numerki bym odwrotne widział...fik pisze: 228 Rakowiec - Nowe Włochy przez BW20
127 Nowe Włochy - PKP Włochy - trasa 178 - PKP Ursus
[ Dodano: |17 Lip 2012|, 2012 17:42 ]
Ale żeby zabrać x+eps ludzi, nie wystarczy pojemność x, tylko raczej 2x, jeśli nie da się x+y dla żadnego eps\<y<x.fik pisze:Wciąż, jeden tramwaj jest znacznie lepszym przybliżeniem liczby tramwajów potrzebnych do zabrania pasażerów 127, niż dwa tramwaje, cbdu.KwZ pisze:Za to ty pisałeś o akwariach zapełnionych ponad normę![]()
ŁK
Boję się trochę paraliżu Ochoty. Bo jednak tam jeździ dużo samochodów i buspas spowoduje większe korki wśród osobówek. A w końcu wielokrotnie było tak, ze korek na Bitwy powodował zatkanie innych większych ulic, np. Grójeckiej.KwZ pisze:Poza tym wolę uspokajanie ruchu przez wprowadzanie buspasa niż średnio potrzebnych świateł...
[ Dodano: |17 Lip 2012|, 2012 17:44 ]
Ale lepsze niż obecnie. Moim zdaniem przystanek zbędny. Tramwajom też bym wywalił ale widocznie tramwaje muszą być tam wolne. Gdyby chociaż światła sprzyjały...KwZ pisze:Trochę tak, ale pewnie i tak musi być za Radomską. Czyli przesiadki tam i tak będą niewygodne.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale my nie dyskutujemy na temat "ile dodatkowych tramwajów trzeba podstawić", bo nie trzeba żadnego, tylko podajemy szacunkową wielkość potoku w jednostkach tramwajowych.Łukasz pisze: Ale żeby zabrać x+eps ludzi, nie wystarczy pojemność x, tylko raczej 2x, jeśli nie da się x+y dla żadnego eps\<y<x.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tam, gdzie faktycznie masz przekrój 1x6, czyli po trzy pasy, to zabranie jednego nie zwiększy korków. Po pierwsze, jest miejsce (ok. 240 m), gdzie są tylko po dwa pasy i tam buspas mógłby powstać tylko jako nowy pas. Po drugie, i tak ograniczeniem przepustowości są światła na RZS i lewoskręt Grójeckareserved pisze:Boję się trochę paraliżu Ochoty. Bo jednak tam jeździ dużo samochodów i buspas spowoduje większe korki wśród osobówek. A w końcu wielokrotnie było tak, ze korek na Bitwy powodował zatkanie innych większych ulic, np. Grójeckiej
![Arrow -->](./images/smilies/arrow.gif)
Właśnie dlatego, że korki są takie duże, należałoby wydzielić tam buspas.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
I gdzie to ma dowozić? Do kolei? Jeśli tylko to, to lepiej, żeby wcale nie wyjeżdżało z Piastowa.cristle w [url=http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=771094#771094]temacie ochockim[/url] pisze:Dla Spisaka, to wystarczyłoby "zagiąć" 717 wycinając ją z DWZ i skierować do PKP URSUS po korekcie częstotliwości 716.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dużo gorszą niegospodarnością jest tak sztucznie podkręcona częstotliwość 194. Z obserwacji odcinka ursuskiego, wystarczyłoby 194 na odcinku od URSUSA RATUSZA do PKP GOŁĄBKI i przy obecnym 716 spokojnie dałoby radę. Wolta wykonywana przez NOWE WŁOCHY skutecznie zniechęciła wielu pasażerów i nabiła 716.
A co do 717 to właśnie te rozwiązania rozpatrywał Ratusz. Albo do Ursusa, albo na Okęcie.
A co do 717 to właśnie te rozwiązania rozpatrywał Ratusz. Albo do Ursusa, albo na Okęcie.