Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
717 to linia która nie jest zbyt przewidywalna. Raz traci na frekwencji a raz zyskuje. Ale 194 to naprawdę potworek, który wozi powietrze nawet w midikach. Szkoda kasy na taki dubel. Może czas powrócić do koncepcji 716 z Piastowa przez Warszawską - Orląt Lwowskich - Keniga - Warszawską (jak w latach 90) a 194 skrócić.
Myślę, że 717 na Okęcie byłoby dobrym pomysłem (z punktu widzenia częstego wizytatora Piastowa, co prawda pałającego miłością do 716). Coś w końcu powinno obsługiwać ten nieszczęsny południowy Piastów, a stamtąd do kolei blisko nie jest.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Widziałbym to tak:
716 Piastów - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - Keniga - Warszawska - Traktorzystów - Świerszcza - Dźwigowa - Połczyńska - FORT WOLA 15/20/30
717 Piastów - ... - Al. Jerozolimskie - Łopuszańska - Al. Krakowska - OKĘCIE 30/40/60
194 URSUS RATUSZ - Traktorzystów - Wojciechowskiego - Orląt Lwowskich - Warszawska - Orłów Piastowskich - ... - PKP GOŁĄBKI 20/20/30
394 bez zmian, a za 194 od NOWYCH WŁOCH do URSUS RATUSZ 206
716 Piastów - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - Keniga - Warszawska - Traktorzystów - Świerszcza - Dźwigowa - Połczyńska - FORT WOLA 15/20/30
717 Piastów - ... - Al. Jerozolimskie - Łopuszańska - Al. Krakowska - OKĘCIE 30/40/60
194 URSUS RATUSZ - Traktorzystów - Wojciechowskiego - Orląt Lwowskich - Warszawska - Orłów Piastowskich - ... - PKP GOŁĄBKI 20/20/30
394 bez zmian, a za 194 od NOWYCH WŁOCH do URSUS RATUSZ 206
To się przyjrzyj i pokaż, co ma 206 do tego wszystkiego. 206 obsługuje lokomotywownię, po co to zmieniać?
Mieszanie z 716 i 717 może być i teoretycznie słuszne, ale wzmocnienie jednej i zostawienie drugiej grozi zwiększeniem wydatków Piastowa na zbiorkom, na co pewnie nie będzie miał ochoty.
717 na Okęcie zamiast 177 brzmi ciekawie (+ koordynacja z 317 np.
), ale też ciężko mi się do tego odnieść, bo nie wiem, ile osób (%) jeździ z Opaczy do Ursusa, ani czy mogą się przesiadać w 207 (obie linie skoordynowane z WKD?).
Mieszanie z 716 i 717 może być i teoretycznie słuszne, ale wzmocnienie jednej i zostawienie drugiej grozi zwiększeniem wydatków Piastowa na zbiorkom, na co pewnie nie będzie miał ochoty.
717 na Okęcie zamiast 177 brzmi ciekawie (+ koordynacja z 317 np.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Z tym skracaniem 194 to chyba jakieś żarty, linia jeździ przyzwoicie napełniona. Jedyne co można by usprawnić to jeżdżenie prosto Świerszcza, ale wtedy z jednej strony tracimy połączenie Nowych Włoch z Ciepłownią (czy potrzebne?), a z drugiej strony zostawiamy dojazd do stacji z Chrościckiego na samym 127, którego za dobrą dowozówkę uznać nie można.