Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 22:02

717 to linia która nie jest zbyt przewidywalna. Raz traci na frekwencji a raz zyskuje. Ale 194 to naprawdę potworek, który wozi powietrze nawet w midikach. Szkoda kasy na taki dubel. Może czas powrócić do koncepcji 716 z Piastowa przez Warszawską - Orląt Lwowskich - Keniga - Warszawską (jak w latach 90) a 194 skrócić.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 18 lip 2012, 22:05

Myślę, że 717 na Okęcie byłoby dobrym pomysłem (z punktu widzenia częstego wizytatora Piastowa, co prawda pałającego miłością do 716). Coś w końcu powinno obsługiwać ten nieszczęsny południowy Piastów, a stamtąd do kolei blisko nie jest.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2012, 22:08

194 skrócić z której strony?

Ja rozumiem, że chcesz jednej linii z Piastowa do miasta, ale której?! Bo raz piszesz o skracaniu 717, a raz 716...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 22:21

Widziałbym to tak:
716 Piastów - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - Keniga - Warszawska - Traktorzystów - Świerszcza - Dźwigowa - Połczyńska - FORT WOLA 15/20/30
717 Piastów - ... - Al. Jerozolimskie - Łopuszańska - Al. Krakowska - OKĘCIE 30/40/60
194 URSUS RATUSZ - Traktorzystów - Wojciechowskiego - Orląt Lwowskich - Warszawska - Orłów Piastowskich - ... - PKP GOŁĄBKI 20/20/30
394 bez zmian, a za 194 od NOWYCH WŁOCH do URSUS RATUSZ 206

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2012, 22:24

Co ze 177? Jeśli kasacja między Opaczą a Okęciem, to czemu 717 tak rzadko?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 22:28

177 bym nie ruszał, bo ono nie jedzie Alejami do Łopuszańskiej , ja mam jakieś takie mieszane uczucia i chyba należałoby je połączyć z 206 i dać co 30/30/60 ale na tą linie brak mi pomysłu bo ją słabo znam.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2012, 22:30

Rzeczywiście mieszasz. Nie ruszasz 177, tylko łączysz je z 206 8-(
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 22:33

Mówię szczerze, nie wiem jaki jest popyt na tą linię od WKD do OKĘCIA. Ale przyznaj, że 206, 177 i 194 wymagają na pewno przyjrzenia się

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2012, 22:42

To się przyjrzyj i pokaż, co ma 206 do tego wszystkiego. 206 obsługuje lokomotywownię, po co to zmieniać?

Mieszanie z 716 i 717 może być i teoretycznie słuszne, ale wzmocnienie jednej i zostawienie drugiej grozi zwiększeniem wydatków Piastowa na zbiorkom, na co pewnie nie będzie miał ochoty.

717 na Okęcie zamiast 177 brzmi ciekawie (+ koordynacja z 317 np. :-k ), ale też ciężko mi się do tego odnieść, bo nie wiem, ile osób (%) jeździ z Opaczy do Ursusa, ani czy mogą się przesiadać w 207 (obie linie skoordynowane z WKD?).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 22:47

Tu koncepcja była prosta: po skróceniu 194 do URSUS RATUSZ trzeba je zastąpić czymś na odcinku od NOWYCH WŁOCH do URSUS RATUSZ. I tu idealnie pasowałoby 206 bo ilość osób wysiadających lub wsiadających jest znikoma.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2012, 22:51

Trzeba zapewniać Nowym Włochom taksówkę do CH Factory? Może nie trzeba, ale ok.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 22:52

Nie upierałbym się, jeśli pomiar wykaże że nie, to nie trzeba!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2012, 22:55

Mam lepsze pytanie: czy Nowe Włochy nie chciałyby mieć dojazdu do Ciepłowni?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 22:58

Należałoby uwspólnić przystanek 716 z 127 jak już zrobiono niedawno, ale w przeciwną stronę.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 18 lip 2012, 23:02

Z tym skracaniem 194 to chyba jakieś żarty, linia jeździ przyzwoicie napełniona. Jedyne co można by usprawnić to jeżdżenie prosto Świerszcza, ale wtedy z jednej strony tracimy połączenie Nowych Włoch z Ciepłownią (czy potrzebne?), a z drugiej strony zostawiamy dojazd do stacji z Chrościckiego na samym 127, którego za dobrą dowozówkę uznać nie można.

ODPOWIEDZ