Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2012, 23:05

Może być kłopot z miejscem oraz zejściem do przejścia, a wysłanie 716 na oberek jak dzisiejsze 194 sensu nie ma.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 18 lip 2012, 23:26

Broń Boże ja 127 dałbym skręt w lewo w Globusową a później w Wałowicką i dalej po trasie jak teraz. A 716 żadnych oberków.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 lip 2012, 1:25

Solaris U10 pisze:Jedyne co można by usprawnić to jeżdżenie prosto Świerszcza
Nowe Włochy były ceną za podbicie częstotliwości (poprzez wchłonięcie 149).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 19 lip 2012, 9:16

Vilén [url=http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=771076#771076]TUTAJ[/url] pisze:I tak na razie najlepsza propozycja jaka tu padła, to skierować 129 po trasie 178 i podbić, a tą ostatnią linię zlikwidować.
Mnie też bardzo podoba się ta propozycja. To lepsze niż proponowane przeze mnie wpychanie w tą relację 206.
Vilén [url=http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=771076#771076]TUTAJ[/url] pisze:A 127 jest dobre, tylko niepotrzebnie się je pcha do Centrum dublując tramwaje. A utrzymanie każdego metra linii autobusowej słono kosztuje…
A jak dla mnie to pchanie do centrum ma sens. Zapewnia więcej kursów w relacji Centrum - Dw. Zachodni - Berestecka, która jest bardzo oblegana. Wzmacnianie 158 chyba nie jest konieczne bo z Witolina do centrum jest też 182, a sama Kinowa nie potrzebuje tak mocej linii. A z Włoch na Ochotę coś musi jeździć, więc czemu 127 nie ma jeździć troszkę dalej przy ogólnej korzyści?

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 19 lip 2012, 13:29

ZEA_R-0 pisze:A jak dla mnie to pchanie do centrum ma sens.
Miałoby sens, jakby Warszawa miała nieograniczoną pulę pieniędzy na komunikację miejską… niestety tak nie jest.
cristle pisze:Dla Spisaka, to wystarczyłoby "zagiąć" 717 wycinając ją z DWZ i skierować do PKP URSUS po korekcie częstotliwości 716.
Aha, fajnie, że chcesz oprzeć komunikację wewnątrzmiejską na podmiejskiej linii, kursującej poza szczytem co 40 minut, i której istnienie i częstotliwość jest (poza tym, że bezsensowne…) uzależnione od tego, ile Piastów zapłaci.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 12:39

Mam pytanie przyszłościowe.
:?: Czy po otwarciu stacji Niedźwiadek oraz centralnego odcinka metra, jest sens łączenia 191 oraz 517?
--> Wówczas Niedźwiadek ma nie jeździć (z przyczyn ideologicznych :P ) 517 i w ogóle autobusami do śródmieścia. Na Zachodni zawsze jest 187.
--> Jeśli tak, to powstaje problem, czy ta wspólna linia miałaby jechać przez ZP Malinowa, czy z Regulskiej. Na Regulskiej nie wystarczy 207, dziś co 10/15/15?

I drugie pytanie, zgoła sprzeczne z powyższym:
:?: Czy po otwarciu płd. Nowolazurowej nie opłacałoby się puścić nią czegoś (517?) żeby ominąć korki na Ryżowej? Czy może należy liczyć, że korki na Ryżowej zmaleją, bo wszyscy chętni do śródmieścia sami uciekną na Nowolazurową?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2012, 12:44

KwZ pisze:Czy może należy liczyć, że korki na Ryżowej zmaleją, bo wszyscy chętni do śródmieścia sami uciekną na Nowolazurową?
Myślę, że cała Nowolazurowa stanie, bo remontu pójdzie Kleszczowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 12:51

Ale dlaczego? Nowolazurowa będzie mieć węzeł z Jerozolimskimi. Nie będzie gorzej, niż na dzisiejszym skrzyżowaniu Ryżowej z Kleszczową, chyba że ktoś nie uwzględnił pasów do skrętów z Ryżowej w Nowolazurową.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 wrz 2012, 14:27

KwZ pisze:--> Wówczas Niedźwiadek ma nie jeździć (z przyczyn ideologicznych :P ) 517 i w ogóle autobusami do śródmieścia.
Niedźwiadek już nie jeździ autobusami do Śródmieścia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 14:32

Tym bardziej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 wrz 2012, 15:23

KwZ pisze:Ale dlaczego? Nowolazurowa będzie mieć węzeł z Jerozolimskimi. Nie będzie gorzej, niż na dzisiejszym skrzyżowaniu Ryżowej z Kleszczową, chyba że ktoś nie uwzględnił pasów do skrętów z Ryżowej w Nowolazurową.
Z tego co się orientuje to to póki co (tzn. do czasu wybudowania węzła) skrzyżowanie Nowolazurowa/Aleje Jerozolimskie będzie opierało się jedynie na prawoskrętach :-k

"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 15:24

To Nowolazurowa będzie gotowa przed tym kawalątkiem Opacz-Salomea?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 wrz 2012, 15:27

Patrząc na zaawansowanie obu inwestycji to raczej tak.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 wrz 2012, 15:43

Zawsze myślałem, że ma być po kolei, ale może faktycznie coś się obsunęło.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 wrz 2012, 15:47

KwZ pisze:Zawsze myślałem, że ma być po kolei, ale może faktycznie coś się obsunęło.
Łącznik do S2 miał być gotowy na św. Euro :p
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ