: 18 lip 2012, 23:05
Może być kłopot z miejscem oraz zejściem do przejścia, a wysłanie 716 na oberek jak dzisiejsze 194 sensu nie ma.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Nowe Włochy były ceną za podbicie częstotliwości (poprzez wchłonięcie 149).Solaris U10 pisze:Jedyne co można by usprawnić to jeżdżenie prosto Świerszcza
Mnie też bardzo podoba się ta propozycja. To lepsze niż proponowane przeze mnie wpychanie w tą relację 206.Vilén [url=http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=771076#771076]TUTAJ[/url] pisze:I tak na razie najlepsza propozycja jaka tu padła, to skierować 129 po trasie 178 i podbić, a tą ostatnią linię zlikwidować.
A jak dla mnie to pchanie do centrum ma sens. Zapewnia więcej kursów w relacji Centrum - Dw. Zachodni - Berestecka, która jest bardzo oblegana. Wzmacnianie 158 chyba nie jest konieczne bo z Witolina do centrum jest też 182, a sama Kinowa nie potrzebuje tak mocej linii. A z Włoch na Ochotę coś musi jeździć, więc czemu 127 nie ma jeździć troszkę dalej przy ogólnej korzyści?Vilén [url=http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=771076#771076]TUTAJ[/url] pisze:A 127 jest dobre, tylko niepotrzebnie się je pcha do Centrum dublując tramwaje. A utrzymanie każdego metra linii autobusowej słono kosztuje…
Miałoby sens, jakby Warszawa miała nieograniczoną pulę pieniędzy na komunikację miejską… niestety tak nie jest.ZEA_R-0 pisze:A jak dla mnie to pchanie do centrum ma sens.
Aha, fajnie, że chcesz oprzeć komunikację wewnątrzmiejską na podmiejskiej linii, kursującej poza szczytem co 40 minut, i której istnienie i częstotliwość jest (poza tym, że bezsensowne…) uzależnione od tego, ile Piastów zapłaci.cristle pisze:Dla Spisaka, to wystarczyłoby "zagiąć" 717 wycinając ją z DWZ i skierować do PKP URSUS po korekcie częstotliwości 716.
Myślę, że cała Nowolazurowa stanie, bo remontu pójdzie Kleszczowa.KwZ pisze:Czy może należy liczyć, że korki na Ryżowej zmaleją, bo wszyscy chętni do śródmieścia sami uciekną na Nowolazurową?
Niedźwiadek już nie jeździ autobusami do Śródmieścia.KwZ pisze:Wówczas Niedźwiadek ma nie jeździć (z przyczyn ideologicznych
) 517 i w ogóle autobusami do śródmieścia.
Z tego co się orientuje to to póki co (tzn. do czasu wybudowania węzła) skrzyżowanie Nowolazurowa/Aleje Jerozolimskie będzie opierało się jedynie na prawoskrętachKwZ pisze:Ale dlaczego? Nowolazurowa będzie mieć węzeł z Jerozolimskimi. Nie będzie gorzej, niż na dzisiejszym skrzyżowaniu Ryżowej z Kleszczową, chyba że ktoś nie uwzględnił pasów do skrętów z Ryżowej w Nowolazurową.
Łącznik do S2 miał być gotowy na św. EuroKwZ pisze:Zawsze myślałem, że ma być po kolei, ale może faktycznie coś się obsunęło.