Strona 304 z 406

: 18 lip 2012, 23:05
autor: KwZ
Może być kłopot z miejscem oraz zejściem do przejścia, a wysłanie 716 na oberek jak dzisiejsze 194 sensu nie ma.

: 18 lip 2012, 23:26
autor: cristle
Broń Boże ja 127 dałbym skręt w lewo w Globusową a później w Wałowicką i dalej po trasie jak teraz. A 716 żadnych oberków.

: 19 lip 2012, 1:25
autor: Bastian
Solaris U10 pisze:Jedyne co można by usprawnić to jeżdżenie prosto Świerszcza
Nowe Włochy były ceną za podbicie częstotliwości (poprzez wchłonięcie 149).

: 19 lip 2012, 9:16
autor: Mong
Vilén [url=http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=771076#771076]TUTAJ[/url] pisze:I tak na razie najlepsza propozycja jaka tu padła, to skierować 129 po trasie 178 i podbić, a tą ostatnią linię zlikwidować.
Mnie też bardzo podoba się ta propozycja. To lepsze niż proponowane przeze mnie wpychanie w tą relację 206.
Vilén [url=http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?p=771076#771076]TUTAJ[/url] pisze:A 127 jest dobre, tylko niepotrzebnie się je pcha do Centrum dublując tramwaje. A utrzymanie każdego metra linii autobusowej słono kosztuje…
A jak dla mnie to pchanie do centrum ma sens. Zapewnia więcej kursów w relacji Centrum - Dw. Zachodni - Berestecka, która jest bardzo oblegana. Wzmacnianie 158 chyba nie jest konieczne bo z Witolina do centrum jest też 182, a sama Kinowa nie potrzebuje tak mocej linii. A z Włoch na Ochotę coś musi jeździć, więc czemu 127 nie ma jeździć troszkę dalej przy ogólnej korzyści?

: 19 lip 2012, 13:29
autor: Vilén
ZEA_R-0 pisze:A jak dla mnie to pchanie do centrum ma sens.
Miałoby sens, jakby Warszawa miała nieograniczoną pulę pieniędzy na komunikację miejską… niestety tak nie jest.
cristle pisze:Dla Spisaka, to wystarczyłoby "zagiąć" 717 wycinając ją z DWZ i skierować do PKP URSUS po korekcie częstotliwości 716.
Aha, fajnie, że chcesz oprzeć komunikację wewnątrzmiejską na podmiejskiej linii, kursującej poza szczytem co 40 minut, i której istnienie i częstotliwość jest (poza tym, że bezsensowne…) uzależnione od tego, ile Piastów zapłaci.

: 16 wrz 2012, 12:39
autor: KwZ
Mam pytanie przyszłościowe.
:?: Czy po otwarciu stacji Niedźwiadek oraz centralnego odcinka metra, jest sens łączenia 191 oraz 517?
--> Wówczas Niedźwiadek ma nie jeździć (z przyczyn ideologicznych :P ) 517 i w ogóle autobusami do śródmieścia. Na Zachodni zawsze jest 187.
--> Jeśli tak, to powstaje problem, czy ta wspólna linia miałaby jechać przez ZP Malinowa, czy z Regulskiej. Na Regulskiej nie wystarczy 207, dziś co 10/15/15?

I drugie pytanie, zgoła sprzeczne z powyższym:
:?: Czy po otwarciu płd. Nowolazurowej nie opłacałoby się puścić nią czegoś (517?) żeby ominąć korki na Ryżowej? Czy może należy liczyć, że korki na Ryżowej zmaleją, bo wszyscy chętni do śródmieścia sami uciekną na Nowolazurową?

: 16 wrz 2012, 12:44
autor: pawcio
KwZ pisze:Czy może należy liczyć, że korki na Ryżowej zmaleją, bo wszyscy chętni do śródmieścia sami uciekną na Nowolazurową?
Myślę, że cała Nowolazurowa stanie, bo remontu pójdzie Kleszczowa.

: 16 wrz 2012, 12:51
autor: KwZ
Ale dlaczego? Nowolazurowa będzie mieć węzeł z Jerozolimskimi. Nie będzie gorzej, niż na dzisiejszym skrzyżowaniu Ryżowej z Kleszczową, chyba że ktoś nie uwzględnił pasów do skrętów z Ryżowej w Nowolazurową.

: 16 wrz 2012, 14:27
autor: fik
KwZ pisze:--> Wówczas Niedźwiadek ma nie jeździć (z przyczyn ideologicznych :P ) 517 i w ogóle autobusami do śródmieścia.
Niedźwiadek już nie jeździ autobusami do Śródmieścia.

: 16 wrz 2012, 14:32
autor: KwZ
Tym bardziej.

: 16 wrz 2012, 15:23
autor: Kleszczu
KwZ pisze:Ale dlaczego? Nowolazurowa będzie mieć węzeł z Jerozolimskimi. Nie będzie gorzej, niż na dzisiejszym skrzyżowaniu Ryżowej z Kleszczową, chyba że ktoś nie uwzględnił pasów do skrętów z Ryżowej w Nowolazurową.
Z tego co się orientuje to to póki co (tzn. do czasu wybudowania węzła) skrzyżowanie Nowolazurowa/Aleje Jerozolimskie będzie opierało się jedynie na prawoskrętach :-k


: 16 wrz 2012, 15:24
autor: KwZ
To Nowolazurowa będzie gotowa przed tym kawalątkiem Opacz-Salomea?

: 16 wrz 2012, 15:27
autor: Kleszczu
Patrząc na zaawansowanie obu inwestycji to raczej tak.

: 16 wrz 2012, 15:43
autor: KwZ
Zawsze myślałem, że ma być po kolei, ale może faktycznie coś się obsunęło.

: 16 wrz 2012, 15:47
autor: Kleszczu
KwZ pisze:Zawsze myślałem, że ma być po kolei, ale może faktycznie coś się obsunęło.
Łącznik do S2 miał być gotowy na św. Euro :p