Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 mar 2018, 16:47

To na Codziennej już można się przesiąść z 145 na 512, a na Młodzieńczej nie można z 512 na 140, 190, 199, 340 czy 738? Czy przejście w ZP Młodzieńcza w poziomie jezdni na światłach jest cięższe od przechodzenia kładką (w drodze powrotnej) w ZP Tużycka? Skoro przesiadanie się tylko na jeden przystanek (przy dużej palecie linii z wysokimi częstotliwościami) jest nieopłacalne to czy będzie opłacalne na 2 przystanki czekając tylko i wyłącznie na 512? Pomijam liczbę rzeczywiście tych zainteresowanych i jak często potrzebują dojazdu do DK Zacisze. Jubileusz rozumiem, ale jako mieszkaniec Targówka to ja (i nie tylko ja) jednak częściej miałem okazję być w DK Świt, czy zatem radna ułatwi mi dojazd do tego domu kultury?

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 13 mar 2018, 19:05

ashir pisze:
13 mar 2018, 16:03
ZTM pisze:Uruchomienie na trasie linii 512 przystanków w zespole TUŻYCKA

od 14.03.2018 (środa)

Od dnia 17.03.2018r. (sobota) od początku kursowania linii dziennych na trasie linii 512 uruchomione zostają przystanki TUŻYCKA 01 i 02 obowiązujące jako warunkowe (na żądanie).
Pomijając różne daty, to po jaką cholerę? :/ Rozumiem, że 412 bez zmian?
Chryste! Ja nawet nie wiem, po co tam stają bez żądania 190 i 199, a co dopiero 512... :killer:

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 13 mar 2018, 20:56

Coraz gorzej... ~90% czerwonych linii powinni zmienić na zwykłe jednocześnie mocno zwiększając liczbę przystanków "na żądanie".
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 mar 2018, 21:03

Żeby udowodnić, że autobusy są w stanie być jeszcze mniej punktualne?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 cze 2018, 13:43

kveld pisze:
19 cze 2018, 13:08
ashir pisze:
19 cze 2018, 12:40
To co powinno na Targówku zostać? :D
212
340 do Marek
738 do Radzymina
120 na Zieloną Białołękę
156 na Bródno i Dw. Wschodni przez TS
256 (356?) na Swojską, Wierną i Elsnerów
338 na Utratę
2xx na Korzona, Rolanda, Codzienną, Młodzieńczą, Łodygową (a może w przyszłości również na Potulicką i Tużycką)

mam wymieniać dalej?
Tak sobie głośno myślę: a gdyby tak połączyć 212 + 170 (+256)? Hallera - Żaba - tour de Targówek - Rozwadowskiego - Wilno / Elsnerów.

Plus: Wilno dostaje bliższy dojazd do metra oraz Żaby linią niestojącą w korkach na Ząbkowskiej (za to na św. Wincentego). Traci do Wileńskiego, do którego i tak ma kolej. Plus dla miasta - pewnie przy tej samej liczbie brygad mogłaby być ciut wyższa częstotliwość (ma ktoś MaxA żebym policzył?). Szacunkowo wychodzi mi 3 całki + 1 dodatek na 212 i na 170 też, więc takie połączone mogłoby mieć, powiedzmy, 8/12/15.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 cze 2018, 13:55

Ma to pewien sens, ale wydaje mi się, że na "małej" Radzymińskiej będą musiały zostać ze dwie linie - jedna na ciąg Zabranieckiej (Utrata - 138) i druga na ciąg Księcia Ziemowita (170).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 cze 2018, 13:59

Na Ks. Ziemowita nie wystarczy 338? To już raczej z Radzymińskiej + Ząbkowskiej do Wileńskiego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 cze 2018, 14:08

Raczej nie, przecież tam są bloki, kościół (parafialny dla całego Targówka Przemysłowego aż po Os. Wilno i Elsnerów), zespół szkół na Mieszka I...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 cze 2018, 14:19

KwZ pisze:
19 cze 2018, 13:43
Plus dla miasta - pewnie przy tej samej liczbie brygad mogłaby być ciut wyższa częstotliwość (ma ktoś MaxA żebym policzył?). Szacunkowo wychodzi mi .
Jak w załączniku
Załączniki
212.png
212.png (6.21 KiB) Przejrzano 1685 razy

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 19 cze 2018, 18:37

Jeśli chodzi o komunikację na "małej" Radzymińskiej, na wątku z komunikacją w Rembertowie pojawiła się ciekawa koncepcja, w której między innymi zawarła się 196 z pętli wgłąb Akademii kończąca przy Kordiana z zawrotką przez PKP Rembertów. Jeśli potrzeba coś dołożyć na Księcia Ziemowita, może by tak utworzyć wreszcie połączenie przez Strażacką w takowej postaci:

PL. HALLERA - Dąbrowszczaków/Sawinkowa - Inżynierska - Wileńska - Targowa (powrót: Targowa - Ratuszowa - Dąbrowszczaków/Sawinkowa) - Ząbkowska - Radzymińska - Naczelnikowska - Księcia Ziemowita - Rzeczna - Księżnej Anny - Zabraniecka - Strażacka - Zawiszaków (w drugą stronę Kordiana, obie uczynić jednokierunkowymi między Zesłańców Polskich a Strażacką) - Zesłańców Polskich - Cyrulików - al. Chruściela - NOWA PĘTLA WGŁĄB AKADEMII (10'/15'/15')

Dałoby się taką zmianę pokryć z 338, brygad odzyskanych z łączenia 170/212, wzięcia z pozostałych zmian zawartych w tamtym planie i ze skrócenia linii markowskich?

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 19 cze 2018, 20:20

KwZ pisze: Tak sobie głośno myślę: a gdyby tak połączyć 212 + 170 (+256)? Hallera - Żaba - tour de Targówek - Rozwadowskiego - Wilno / Elsnerów.
Kiedyś rozrysowałem sobie już swoją wersję, ale wszystkie trzy wyżej wymienione linie jednak po tym Targówku jeździły ;-) 170 zostawiłbym w relacji Ząbkowska - Targowa - Starzyńskiego; 238 od Utraty do Kijowskiej; 256 od Suwalskiej przez Targówek - Rozwadowskiego - dowolność - w lewo jako połączenie os. Wilno z metrem albo prosto zastępując jednocześnie 338. 212 to bym posłał Korzona wgłąb Zacisza z pozbyciem się 512.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 cze 2018, 2:32

512 imho jest nieusuwalne. Tyle razy już było klepane, że Zacisze z jakiegoś powodu MUSI wyjeżdżać na Młodzieńczą, że aż się słabo robi...

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 20 cze 2018, 6:41

Emyl pisze:512 imho jest nieusuwalne. Tyle razy już było klepane, że Zacisze z jakiegoś powodu MUSI wyjeżdżać na Młodzieńczą, że aż się słabo robi...
Dlatego uważam, że opcje są dwie:
1. 2xx z Targówka przez Korzona, Zacisze, Młodzieńczą i dalej chyba jednak najlepiej Radzymińską, Tarnogórską i Tużycką z krańcem pod przychodnią.
2. Skrócić wszystko z Marek na Targówek, a z Zacisza 1xx trasą 512 i dalej na Kijowską (bo coś z "dużej" Radzymińskiej i Al. Solidarności na Dw. Wschodni powinno być - coś z Zacisza lub 140).

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 cze 2018, 7:29

Cały czas nie widzę w tych Waszych propozycjach niczego sensownego z Targowka przez Fabryczny na dw.Wschodni.
ŁK

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 20 cze 2018, 8:05

Bo sens istnienia czegoś takiego jest wątpliwy.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ