Tabor Kolei Mazowieckich
: 28 lis 2014, 23:03
Możemy wpisać do regulaminu zakaz shitpostingu na temat taboru na KM7? Proszę. ![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A możesz rozwinąć myśl? Jakie widzisz korzyści z zastrzegania taboru do linii? Bo ja widzę tylko wynikający z tego idiotyzm: zwiększona ilość "jednostronnie śmieciowych" relacji, czyli kończących na WWO/WZ. A mogą pojechać dalej, choćby do Mińska i nie zaśmiecać średnicy.michciu22 pisze:Jak KM1 to tylko KM1. Kiedyś będzie nowy tabor na KM7 to wtedy będą jeździć tam, w tym momencie jeździ tam nawet lepszy tabor niż na KM1.
Na KM1 połączenia na AKMach policzysz na palcach gdyż większość obsługuje Grochów który nie posiada AKMów, połączenia na KM7 prócz łączonych obsługuje Ochota która prócz 15-tu starych EN57 które zostają wyeliminowane w ciągu 3-4 miesięcy ( wymiana na AL ), wszystko na KM7 będziesz miał na AL/AKM.VLnt7 pisze:A możesz rozwinąć myśl? Jakie widzisz korzyści z zastrzegania taboru do linii? Bo ja widzę tylko wynikający z tego idiotyzm: zwiększona ilość "jednostronnie śmieciowych" relacji, czyli kończących na WWO/WZ. A mogą pojechać dalej, choćby do Mińska i nie zaśmiecać średnicy.
Co do drugiej części posta: zobaczyłeś dwa razy nowokible do Pilawy i już twierdzisz, że KM7 ma "lepszy tabor"? Ekhm, tak naprawdę jedyna istotna różnica to Wiedenka, czyli na chwilę obecną KM1>KM7.
Za wypisywanie nieprawdy niedługo zaczną się sypać ostrzeżenia.michciu22 pisze:Do Siedlec kible jeżdżą tylko w przypadku awarii Flirtów(...)
Bull****.michciu22 pisze:Do Siedlec kible jeżdżą tylko w przypadku awarii Flirtów,
Source?michciu22 pisze:wtedy KM obrywają karę,
Source?michciu22 pisze:na Mińsk jest obowiązek wysyłania AL/AKM, jeśli pojedzie stary klop to jest kara.
Więc odnieś to do własnego zdania, że KM1 ma źle z kiblami, ponieważ Grochów. Wychodzi jednak, że ma tak samo jak inni, co stoi w bezpośredniej sprzeczności z tymi bzdurami, które pisałeś wcześniej?michciu22 pisze:Obiegi są ściśle określone na których musi być skład na 120 czy na 130 a na których na 110. A nazywane ,"nowokible" jeżdżą gdzie popadnie własnie przez łączone obiegi, każda szopa ma wszędzie po trochu i dlatego jest jak jest.
Za stwierdzenie oczywistości medali się nie dostaje. W dalszym ciągu nie odniosłeś się do moich argumentów.michciu22 pisze:Z Siedlec wszystkie składy kończą bieg na Zachodnim, dzięki temu całe KM203 może obsłużyć ten tabor i jeszcze zostaje rezerwa, tak samo na linii Działdowskiej wszystko kończy bieg na Gdańskiej/Zachodniej, i nikt nie widzi w tym problemu.
Kolejny bull****. Dyskusja zaczęła się od Twojego zdania: Jak KM1 to tylko KM1.michciu22 pisze:Nie wiem dlaczego robisz jakieś problemy że akurat 45WE muszą jeździć akurat gdzieś dalej.
A raczej tkwisz w przekonaniu, że wiesz, co mówisz. Ja mam KM7 dosłownie za oknem - i co z tego?michciu22 pisze:Co do KM7 codziennie widzę bardzo dużo pociągów zarówno na KM7 jak i KM1, dlatego wiem co mówię.
Wkurzyłeś się? To zdanie nie ma żadnego poparcia merytorycznego. Słabo u Ciebie z kontrargumentacją. Przechodzisz na poziom ad hominem?michciu22 pisze:Powiem tyle gdyby kierowano się twoją filozofią to był by jeszcze większy burdel jaki jest teraz.
[citation needed]michciu22 pisze:To tak w ramach podsumowania... Tabor jest kupowany z myślą o konkretnej trasie, tak zaplanowano,
The Moar You Know: narzeka się na stan obecny, a nie stan przyszły, o którym na razie nie wiemy wiele. Dlatego jedyne narzekanie w tym temacie to Twoje na rzekomą przewagę nowokibli na KM7 nad KM1. No i znane nam wszystkim nadzieje zxcvbnm.michciu22 pisze:trzeba się się z tym pogodzić a nie wydziwiać i narzekać.
VLnt7 pisze:więc jedynym argumentem jest zysk wizerunkowy?
Dlatego warto zajmować miejsce na średnicy kolejnymi łańcuchami bezużytecznej "Warszawy Wschodniej", która mogłaby być choćby "Mińskiem"?
jaki jest całkowity zysk wizerunkowy przypadku dyspersyjnego w porównania do przypadku, który wychwalasz? Nikt z nas nie jest w stanie tego ocenić, więc to Twoje widzimisie.
"realizował by może jedno kółko na każdej trasie dziennie" - kolejne widzimisie, nie masz pojęcia, ile by "kółek" realizował.
zapisy z dofinansowania na chwilę obecną obowiązują tylko OIDP EN76, 45WE są oficjalnie przeznaczone do aglomeracji warszawskiej.