Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Ile razy jechałeś tam tramwajem i widziałeś wozy stojące przed niedziałającą śluzą lub samochody rozjeżdżające pasażerów?
Wystarczająco dużo. Do czasu wybudowania peronów musimy zostać ze śluzą.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Odnoszę wrażenie, że od czasu wyłączenia przycisków dla pieszych na skrzyżowaniu al. Niepodległości i Rakowieckiej cykl sygnalizacji jest jakoś niesamowicie wydłużony, w porównaniu z tym, co było wcześniej.
Trzymajcie mocno kciuki za projekt na pl. Zawiszy.
Będzie paraliż innych pojazdów niż tramwaje? A kiedy priorytet na Aspekcie który obiecywaliście, że będzie w 2017
Na respekcie są 2 minuty w rozkładzie, więc jest spoko.
A wracając jeszcze na chwilę do Stawek. Czemu lewoskręt dla 35 zapala się jakieś 3-4 sekundy później niż dla samochodów? Psychologicznie trochę wygląda to tak, jakby nie załączyła się faza do skrętu. I pewnie potem tych paru sekund może zabraknąć dla jadących prosto.
Wynika to zapewne z czasów międzyzielonych. Ale spokojnie, będzie się zapalać 2 razy na cykl.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nikt by nie zyskał na równym starcie tych grup, bo każda zaczyna wtedy, kiedy po prostu może. Nie ma więc sensu sztucznie trzymać samochodów.Paweł D. pisze: ↑17 kwie 2020, 20:31A wracając jeszcze na chwilę do Stawek. Czemu lewoskręt dla 35 zapala się jakieś 3-4 sekundy później niż dla samochodów? Psychologicznie trochę wygląda to tak, jakby nie załączyła się faza do skrętu. I pewnie potem tych paru sekund może zabraknąć dla jadących prosto.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Na Stawkach żałuję tylko, że od razu nie zaprojektowałem otwarcia brakującego skrętu i on się teraz jeszcze nie pojawi. Ale się pojawi.
No właśnie by zyskało 35 szybciej zwalniając peron (a dokładniej 17/33/41 jadące za nim). W tej chwili wygląda to właśnie na sztuczne trzymanie 35. Fazy do skrętu w lewo są przecież tam całkowicie bezkolizyjne (pracują w pewnym sensie równolegle) i w poprzednim programie start był w miarę jednoczesny.
Po jakiej fazie są te lewoskręty?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Po poprzecznej, czyli dla Stawek.
Ale światło na wprost po 35 jest na tyle długie, że na luzie można się wyrobić.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
AFAIR 35 startuje tak wcześniej, jak jest to możliwe ze względu na międzyzielone. Żeby ruszało razem z samochodami, te musiałyby startować później, co nikomu nic by nie dało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.