Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
To tramwaje mają dłuższe międzyzielone? Przecież samochody jadące Stawkami przejeżdżają później przez punkt kolizji z torem samochodów skręcających N >> E.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
A jaka jest różnica między startowaniem a ruszaniem, bo jakoś nie łapię? Mamy dwa sygnalizatory: tramwajowy i samochodowy. Jeżeli pionowa kreska zapali się mniej więcej razem z zielonym, to dla mnie wówczas pojazdy szynowe i kołowe ruszają/startują razem. Zachodzę w głowę jak wystartować później aby ruszyć... wcześniej? Ale późno jest, więc wybaczcie ciężkie myślenie.
ruszanie = startowanie
Glonojad pisze, że tramy nie mogą ruszyć wcześniej i żeby ruszały razem z samochodami, to należałoby "zaokrąglić do później". Tylko nie pisze dlaczego. Skoro nie ma kolizji.
Glonojad pisze, że tramy nie mogą ruszyć wcześniej i żeby ruszały razem z samochodami, to należałoby "zaokrąglić do później". Tylko nie pisze dlaczego. Skoro nie ma kolizji.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Im szybciej tram wjedzie na lewoskręt (a nic nie stoi na przeszkodzie aby ruszył razem z samochodami) tym szybciej opuści skrzyżowanie i odblokuje przejazd w kierunku Arkadii. Ja wiem, że to jest wyliczone w programie, ale wystarczy że na zwrotnicy/łuku pojawi się 5/10 i....
My się zgadzamy. Tłumaczyć powinien @Glonojad.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tak. Długość + prędkość na rozjazdach.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ja rozumiem, że tramwaje przeliczeniowo mają niższą prędkość, ale to oznacza, że międzyzielone po nich powinno być dłuższe, nie przed nimi.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dojazd się liczy na 60 km/h. Przepraszam, ale nie mam niestety czasu wnikać w szczegóły zasad projektowania sygnalizacji. Ogólnie powiem tak, że każdą grupę pojazdów analizuje się oddzielnie, nawet jeśli jadą w jednym kierunku, bo mają inną trajektorię ruchu i inne prędkosci dojazdu czy ewakuacj a także długość. Dlatego z reguły nie robi się równego startu, chyba, że wymaga tego bezpieczeństwo (np. równy start grup pieszych na jednym ciągu).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale to jest dojazd do skrzyżowania, więc nie wyjaśnia dłuższego międzyzielonego przed fazą dla tramwajów.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Są jakieś nowe wytyczne? Bo na zdecydowanej większości skrzyżowań jakie kojarzę, to pałka z zielonym zapala się w miarę jednocześnie. Jest to wręcz regułą.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Każde skrzyżowanie jest (a przynajmniej powinno być) projektowane indywidualnie. Trzeba oczywiście sprawdzić, czy działa zgodnie z projektem, ale poza tym jeśli o mnie chodzi temat jest niestety wyczerpany - do adaptacji niedaleko.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Programy z różnym startem grup łatwiej się rysuje bez wspomagania komputerowego. Mając wspomaganie można odzyskiwać praktycznie każdą sekundę, a one są nieraz poutykane w dziwnych miejscach. Ręcznie tego się praktycznie nie przeliczy. Za dużo czasu się schodzi. Ja ręcznie zrobiłem może trzy projekty, z czego jeden jeszcze na studiach, a potem to tylko ze wspomaganiem, dlatego pewne rzeczy robię zupełnie inaczej.
Według modelu ze śluzy na Deotymy da się wycisnąć przy dzisiejszych rozkładach tyle, by zbić w szczycie przeciętną stratę czasu do < 4s/tramwaj.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To jak, ktoś zauważył jakąś zmianę na JP2?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przejście na wysokości McDonalda premiuje w końcu tramwaj, a nie wyimaginowanych pieszych.