Strona 32 z 64

Problemy komunikacyjne Służewca

: 07 maja 2017, 15:16
autor: Klawisz
Ciekawe ilu będzie z pretensjami przyłazić, że przecież miał do Służewca już jeździć? :) Ale nie, ludzie w Mordorze z założenia nie czytają komunikatów. Nie jeździ 31, czekają na 31. Pojawiła się 17, twardo czekają na 17 kiedy nie jeździ :D

Problemy komunikacyjne Służewca

: 18 maja 2017, 19:53
autor: Paweł D.
Po uruchomieniu zawrotki przy M. Wierzbnie odtrąbiono sukces. 31 miało kursować nawet co 3 minuty (wcześniej też tak kursowało, ale nie czepiajmy się PR). Fanfary przebrzmiały to od poniedziałku pocięto rano rozkład. Już między 7-mą a 8-mą nie ma taktu 3 minuty a 4-6 minut. Mamy więc pierwszą w mieście linię, na której poranny szczyt zaczyna się o 8-mej rano.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 18 maja 2017, 20:17
autor: pawcio
Linia biurowa to i rozkład biurowy. 31 od czasu Rzymowskiego jest wyjęta z ogólnomiejskich powiązań.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 18 maja 2017, 21:49
autor: Paweł D.
Niedawno miałem okazję jeździć z Wierzbna 31 o 8-mej rano i wozy były na granicy zabieralności. Gdyby 3 minutowy szczyt zaczynał się o 7:30 słowem bym się nie odezwał. Ale czas pokaże czy to cięcie było dobrym pomysłem. Dziwię się tylko, że nie zrobione tego zaraz po zmianie trasy. Jakoś w ostatnich dniach ludzi na Służewcu nie ubyło.... To teraz jeszcze Z-1 wypada rano pociąć....

Problemy komunikacyjne Służewca

: 18 maja 2017, 22:05
autor: pawcio
31 drastycznie poprawiło regularność po wyjęciu ze skrętu na Królikarni.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 18 maja 2017, 22:19
autor: Paweł D.
A tu pełna zgoda. Niezabieralność 31 była głównie spowodowana jej nieregularnością. Jeżeli regularność pozwoliła na ograniczenie ilości brygad w ruchu, to w zasadzie tylko się cieszyć.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 19 maja 2017, 7:51
autor: pawcio
Liczba brygad w ruchu została. Po prostu w mniej newralgicznych godzinach dla 31, a bardziej newralgicznych dla Królikarni (wyjazdy!) można było część z nich wypuścić później na miasto.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 19 maja 2017, 8:04
autor: Paweł D.
Nie czepiajmy się detali. Chodziło o bilans godzinowy a nie dobowy.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 19 maja 2017, 8:59
autor: person
Czy poranny szczyt na 31 nie powinien trwać dłużej, tj. do 10?

Problemy komunikacyjne Służewca

: 19 maja 2017, 9:07
autor: Flash8222
Nie, bo głównie w mordorze ludzie przychodzą do pracy na 9, co potem widać jakie tłumy są na Domaniewskiej po 17.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 19 maja 2017, 11:43
autor: Łukasz
person pisze:Czy poranny szczyt na 31 nie powinien trwać dłużej, tj. do 10?
Przed 10 co 6 jest ok. Swojego czasu był skandaliczny rozkład i przed 10 zaczynało jeździć co 15 (czy tam co 12) - to zabieralność była zerowa.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 19 maja 2017, 13:58
autor: reserved
Na jaki wy rozkład patrzycie? U mnie 31 do 10:00 jeździ co 4 minuty.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 20 maja 2017, 7:56
autor: Łukasz
reserved pisze:Na jaki wy rozkład patrzycie? U mnie 31 do 10:00 jeździ co 4 minuty.
Spojrzałem chyba na ostatnią liczbę 50-56 - tak, co 4, czyli jest jeszcze bardziej ok wszystko.

Problemy komunikacyjne Służewca

: 11 cze 2017, 12:42
autor: Łukasz
Z-1 już nie potrzeba poza szczytami? No i brygada też spadła co najmniej 1, bo z 6 się zrobiło 7.5. A na początku było co 3-4 hyhy.

Czy są już plany, żeby z-2 zostało na stałe jako 318 (może się do tego czasu zwolni numer :p), czy trzeba pisać petycje?

Problemy komunikacyjne Służewca

: 11 cze 2017, 13:45
autor: tatra
A co z 218 na Domaniewskiej ,masa ludzi pracuje na 3 zmiany i w okolicach ,6,14,22 SM10 są często niezabieralne .
A niebawem osiedle przy Konstruktorskiej zostanie zasiedlone i kurduple nie wystarczą.