Hehe. (spojrzeć na daty)fik pisze: ↑08 lut 2007, 14:50Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.djmc100 pisze: No to tak jak wcześniej się upierałem zamiana 150/521 na odcinku Szczęśliwice - Pl. Narutowicza to jest 150 przez Bitwy a 521 przez Halę Kopińską.
Jeśli będą jakieś skargi że zabrano im połączenie 521 ze szczęśliwic jako podjazd do hali banacha, bo wiem, że jeżdżą ludzie, to przecież zyskają autobus 150, który jednocześnie połączy 'Kino Ochota' z BUWem.
Rozkłady tramwajowe - 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Swoją drogą pamiętam że były jakiś czas temu pomysły różnych objazdów tramwajowych na tą okazję (Al. Wyzwolenia, Ujazdowskie) ale pewnie to raczej jako SF (chociaż z drugiej strony torowisko na Jagiellońskiej jako objazd Wileniaka czy zawrotkę wokół Muzeum Niepodległości kiedyś jednak dało się wykonać).
Tyle, ile wynikało z tej liczby brygad. Wychodzi 7,5/15/15.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Remont linii średnicowej to jej świetność przywróci.mb112 pisze:Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Swoją drogą pamiętam że były jakiś czas temu pomysły różnych objazdów tramwajowych na tą okazję (Al. Wyzwolenia, Ujazdowskie) ale pewnie to raczej jako SF (chociaż z drugiej strony torowisko na Jagiellońskiej jako objazd Wileniaka czy zawrotkę wokół Muzeum Niepodległości kiedyś jednak dało się wykonać).
Myślę, że można by znowu spróbować eksperymentu przez TŁ jako wydłużone 143 - od ostatniego już trochę lat minęło, może krzykacze zwyczajnie nie żyją.
Albo druga rzecz - połączyć to w cholerę z 302, żeby samo umarło.
Albo trzecia rzecz: jednak całkiem wywalić (zawiesić na zawsze), 157 dać przez BW1920, a przez Białobrzeską zrobić 184 (tu jedynie trzeba by uważać na przystanek przy BW1920/Bialobrzeskiej). Choć wadą tego jest to, że 517 już na zawsze by musiało zostać na skręcie z Grojeckiej.
ŁK
Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
Normalnie. Puścić 521/302 przez Emilii Plater, Świętokrzyską, potrm do Grochowskiej i dalej na Falenice, jako 302. 30/30/-Georg pisze:Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
ŁK
Yhy, na pewno. Utrudnienia w kursowaniu pociągów wręcz dadzą pasażerom z Wawra argumenty, że skoro jest problem z koleją to oni chcą bezpośredni autobus w zastępstwie.
Brzmi to trochę jak ten niegdysiejszy pomysł na 178 P+R Al. Krakowska - Olesin...Łukasz pisze: ↑13 sty 2023, 9:27Normalnie. Puścić 521/302 przez Emilii Plater, Świętokrzyską, potrm do Grochowskiej i dalej na Falenice, jako 302. 30/30/-Georg pisze:Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
Pozdrawiam
Jeszcze do poprawy Narutowicza - Raszyńska. Minuta to jakiś smutny dowcip.
Pojawiły się rozkłady feryjne i taka ciekawostka.
31 między PDPS a Wierzbnem w międzyszczycie kursuje co 12 minut. W ferie, kiedy to ruch z założenia jest mniejszy ma kursować co 7,5 min. bo wróciły kursy skrócone. Czy ma to sens? Czy wyciągając stare rozkłady zapomniano, że wycięto te kursy skrócone? Bo nawet przy kursach co 12 minut to mocno luźno było.... Skąd nagle feryjne wzmocnienie?
31 między PDPS a Wierzbnem w międzyszczycie kursuje co 12 minut. W ferie, kiedy to ruch z założenia jest mniejszy ma kursować co 7,5 min. bo wróciły kursy skrócone. Czy ma to sens? Czy wyciągając stare rozkłady zapomniano, że wycięto te kursy skrócone? Bo nawet przy kursach co 12 minut to mocno luźno było.... Skąd nagle feryjne wzmocnienie?
Jakiś pociotek musi mieć miejsca leżące. Dużo dziwnych rzeczy jest w tych rozkładach.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Zdaje się na ten rok jest przewidziane więcej wozokilometrów dla TW. Już wiadomo, na co to pójdzie