Rozkłady tramwajowe – 2024/2025

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 gru 2024, 11:22

Dziwne, ruszając na początek zezwalającego z MPM w kierunku zajezdni, mało nie rozjechałem pieszego na pdp w Rakowieckiej. Skrócenie zezwalającego w nocy? Nie każdy typ wagonu przejedzie zakręt z prędkością 20km/h.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 sty 2025, 10:34

pawcio pisze:Brygad by chyba wystarczyło. Bardziej się martwię o bałagan na Marymoncie, jak to się będzie zajeżdżać.
I serio nie dało się tego wydłużyć do Woronicza?
ŁK

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sty 2025, 20:01

Na Lepszy Służewiec już afera, że 17 do Kieleckiej skracajo.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 sty 2025, 21:04

Czy nie da się zjechać na Wolę od strony Wolskiej? Bo te zjazdy 4 z Żerania przez Nowowiejską, Centralny i Prostą to jednak mega zakręcone są.
11 nie jedzie na Mokotów przez Puławską (jak reszta) tylko przez Wołoską.
Ciekawie są te zjazdy trasowane.

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sty 2025, 21:06

Paweł D. pisze:Czy nie da się zjechać na Wolę od strony Wolskiej? Bo te zjazdy 4 z Żerania przez Nowowiejską, Centralny i Prostą to jednak mega zakręcone są.
11 nie jedzie na Mokotów przez Puławską (jak reszta) tylko przez Wołoską.
Ciekawie są te zjazdy trasowane.
Da się, tylko pewnie jest tak zrobione żeby wszystkie nie jeździły od tej samej strony. Kiedyś 15 też wyjeżdżały do Nowowiejskiej przez Prostą i Niepodległości
ŁK

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 sty 2025, 21:32

10:04 i 10:28 to już chyba nie po szczycie zjazdów? Ale zawsze można to podciągnąć pod wzmocnienie 10/11 na odcinku Centralny - Kasprzaka ;)
35 też robiło takie oberki wieczorem.

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sty 2025, 21:56

Paweł D. pisze:10:04 i 10:28 to już chyba nie po szczycie zjazdów? Ale zawsze można to podciągnąć pod wzmocnienie 10/11 na odcinku Centralny - Kasprzaka ;)
35 też robiło takie oberki wieczorem.
Jak popatrzysz na DT Wola, to jednak trochę koło 10 tych zjazdów jednak jest.

Ogólnie od otwarcia Annopolu zjazdów stamtąd też jest mniej a do centrum się zawsze coś przyda. Może kiedyś to były zjazdy na Woronicza?
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5223
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 21 sty 2025, 22:02

Paweł D. pisze:
21 sty 2025, 21:04
Czy nie da się zjechać na Wolę od strony Wolskiej? Bo te zjazdy 4 z Żerania przez Nowowiejską, Centralny i Prostą to jednak mega zakręcone są.
Da się. Nawet takie były, że od :mewa: Ratusz-Arsenał jechały prosto al.Solidarności, ale po jakichś dwóch tygodniach zostały wycofane ze względu na duże korki tramwajowe na zjeździe od strony Wolskiej.
Paweł D. pisze:
21 sty 2025, 21:32
10:04 i 10:28 to już chyba nie po szczycie zjazdów?
Nie na R1.
Łukasz pisze:
21 sty 2025, 21:56
Ogólnie od otwarcia Annopolu zjazdów stamtąd też jest mniej a do centrum się zawsze coś przyda. Może kiedyś to były zjazdy na Woronicza?
Te brygady są akurat ex R4.
Obrazek

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 sty 2025, 22:06

Zapomniałem że nie da się skręcić w lewo przy Feminie... Albo jak kiedyś 1 przez Jana Pawła...

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sty 2025, 22:08

Paweł D. pisze:Zapomniałem że nie da się skręcić w lewo przy Feminie...
Może nie chcą skręcać na ONZ. Niech już sobie jadą po trasie.

Może można to przenieść do 2025?
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5223
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 21 sty 2025, 22:12

Myślę, że to nie chodzi o to czy ktoś chce lub nie chce skrętów na Feminie/ONZ tylko jak już od tamtej strony ma tramwaj zjechać to wyszli z założenia w ZTM by jechał jak najdłużej po trasie podstawowej czyli aż do Placu Zbawiciela.
Obrazek

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 sty 2025, 22:16

Przy takim założeniu, to trasa podstawowa kończy się przy Królikarni ;)

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4220
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 21 sty 2025, 23:19

Łukasz pisze:
21 sty 2025, 22:08
Może można to przenieść do 2025?
Albo rozszerzyć tytuł tematu na 2024-25, jak kiedyś rozszerzano na OB ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25967
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 sty 2025, 8:47

Poprawiłem tytuł, bo wątki tramwajowe powinny być dzielone cezurami wymian całościowych, a nie lat kalendarzowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 519
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 22 sty 2025, 9:16

pawcio pisze:
22 sty 2025, 8:47
Poprawiłem tytuł, bo wątki tramwajowe powinny być dzielone cezurami wymian całościowych, a nie lat kalendarzowych.
Tylko, że jest też drugi wątek tylko dla 2025, więc należałoby to jakoś uporządkować.

ODPOWIEDZ