Nasze międzynarodowe podróże
Moderator: JacekM
Jak wygląda dostępność biletów w ofercie Spar Nacht na CHOPINa? Da się bez większych problemów kupić podwójny T/P na siedzące po 29 EUR na około miesiąc przed wyjazdem (wyjazd z Warszawy we wtorek wieczorem, powrót z Wiednia w środę wieczorem)?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Da radę.Wolfchen pisze:Jak wygląda dostępność biletów w ofercie Spar Nacht na CHOPINa? Da się bez większych problemów kupić podwójny T/P na siedzące po 29 EUR na około miesiąc przed wyjazdem (wyjazd z Warszawy we wtorek wieczorem, powrót z Wiednia w środę wieczorem)?
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
Pt/so, so/nd, nd/pon czasem bywają problemy, ale generalnie Wiedeń to relacja, w której chyba najłatwiej załapać się na promocyjne biletym72 pisze:Da radę.Wolfchen pisze:Jak wygląda dostępność biletów w ofercie Spar Nacht na CHOPINa? Da się bez większych problemów kupić podwójny T/P na siedzące po 29 EUR na około miesiąc przed wyjazdem (wyjazd z Warszawy we wtorek wieczorem, powrót z Wiednia w środę wieczorem)?
noidea
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Dwa tygodnie temu odbyłem podróż na trasie Wiedeń - Budapeszt / w jedną stronę railjet, powrót ENight- koszt w obie strony 140 euro dla 3 osób / w tym miejscówki 21 euro /. Następna podróż Wiedeń - Monachium / w obie strony railjet / - koszt globalny 240 euro dla 3 osób / w tym miejscówki 21 euro / wyszło, że 2 osoby jechały w superpromocji, a jedna zabuliła na maxa. Przejazd na trasie W-wa - Wiedeń - W-wa oczywista w ramach promocji / bilety kupione dawno, dawno temu /.
Niedzielny / 31.07.2011 r. /powrót z Wiednia do W-wy EC Polonia wielce pouczający. W składzie zabrakło wagonu restauracyjnego, w Czechach warunki podróży przypominały TLK ,od Breclavia do Bohumina nabity korytarz " sierotami po rychlikach ".
Railjety bardzo przyjemne, reklamowane bardzo dynamicznie. Małe uwagi to: należy unikać miejsc przy stoliku w klasie ekonomicznej przy oknach - bardzo mało miejsca na nogi, nie wiem czemu ale zablokwano na amen drugi kibelek w wagonie klasy ekonomicznej.
Niedzielny / 31.07.2011 r. /powrót z Wiednia do W-wy EC Polonia wielce pouczający. W składzie zabrakło wagonu restauracyjnego, w Czechach warunki podróży przypominały TLK ,od Breclavia do Bohumina nabity korytarz " sierotami po rychlikach ".
Railjety bardzo przyjemne, reklamowane bardzo dynamicznie. Małe uwagi to: należy unikać miejsc przy stoliku w klasie ekonomicznej przy oknach - bardzo mało miejsca na nogi, nie wiem czemu ale zablokwano na amen drugi kibelek w wagonie klasy ekonomicznej.
ZUS fundatorem emigracji
Pewnie przepełniony, lub awaria. W pociągach OBB już parę razy spotkałem się z tym....ale zablokwano na amen drugi kibelek w wagonie klasy ekonomicznej.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Byłem upierdliwy i zawsze zwiedziłem cały skład. Był taki układ kibelków w klasie ekonomicznej - albo 2 albo 1 / z tzw przewijakiem dla bachorów /. W układzie 2 kibelków ZAWSZE 1 był zablokowany i nie był wyświetlony na wyświetlaczu sygnał zajętości. Z ciekawostek - max prędkość z jaką jechał railjet to 205 km/h odcinkami
między Salzburgiem i Linzem i Linzem a St. Polten. W Niemczech do Monachium toczył się w granicach 120 km/h, a na Węgrzech odcinkami osiągał do 160 km/h.
między Salzburgiem i Linzem i Linzem a St. Polten. W Niemczech do Monachium toczył się w granicach 120 km/h, a na Węgrzech odcinkami osiągał do 160 km/h.
ZUS fundatorem emigracji