: 26 lis 2007, 15:44
Myślę, że to miasto powinno brać zapotrzebowanie przy uwzględnianiu swoich możliwości. Mało możliwości? Kupować tabor, inwestować w szynę!
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
No bez przesady, tym razem nie powinno być daleko jak w kilku innych lokalizacjach.Colony pisze:To prawda, ale minusem pętli na Włościańskiej jest jest spora odległość od metra.
Święte słowa. Tylko, że strasznie opornie to władzom idzie. A póki co kolejne przetargi na ajentów autobusowych i zwiększanie planu brygadowego...Bastian pisze:Mało możliwości? Kupować tabor, inwestować w szynę!
No właśnie, miastu co rok zostaje luźna kasa, a jednak spółkom od czasu ich uspółkowienia rozpisywanie przetargów idzie jednak lepiej, niż takiemu np. ZDMowi budowanie drógBastian pisze:Myślę, że to miasto powinno brać zapotrzebowanie przy uwzględnianiu swoich możliwości. Mało możliwości? Kupować tabor, inwestować w szynę!
Te autobusy trzeba skądś wziąć - linia 4-5 minut, to pewnie tak z 75% obecnej obsady brygadowej linii E4. Ciekawe skąd wziąć te autobusy.tarantula01 pisze:E-4 jeździ co 3 minuty. Jest to jednak de facto postulat, aby na trasie E-4 pojawiał się autobus co 2 - 2,5 minuty w ścisłym szczycie. Zapewnia to naprzemienne E-4 (co 4-5 minut) i 524 (również tak samo). Tak samo w szczycie popołudniowym, tylko, że jest to częstotliwość co ok. 4 minuty.Frencher pisze:Naprawdę komuś chyba na tej Białołęce puściły wodze fantazji Ale jakie mają wymagania - autobus w szczycie co 4-5 minut A co się będą rozdrabniać.
Mam wrażenie,że chyba nigdy tam nie byłeś, lub nie masz na ten temat bladego pojecia.tarantula01 pisze:Na Konwaliowej mozna położyć asfalt i jest po problemie, a skręt w Dorodną trzeba profilować, wykupy gruntów, negocjacje, mapy podziałowe, itd. bla, bla bla 2 lata.
Których gruntow, bo nie kojarze, aby coś stalo na przeszkodzietarantula01 pisze:wykupy gruntów,
Z 516Frencher pisze:Te autobusy trzeba skądś wziąć - linia 4-5 minut, to pewnie tak z 75% obecnej obsady brygadowej linii E4. Ciekawe skąd wziąć te autobusy.
A co ci się nie podoba w 516?tarantula01 pisze:Z 516
Pewnie to, że nie wiezie na WilsonaBastian pisze:A co ci się nie podoba w 516?tarantula01 pisze:Z 516
O właśnie - ciekawy jaki zysk czasowy będzie w przypadku jazdy z Nowodworów do Centrum opcją tramwaj - most Północny - metro w porównaniu z obecnym wariantem z przesiadką na Żoliborzu.Colony pisze:Wkrótce żadna linia nie zawiezie ich na Wilsona.
A zaraz poszukam. Zapomniałem o nimBastian pisze:Nie ma w opracowaniu na Infrze?
Chciałeś chyba napisać "na 516 brygady z E4 przerzucić".tarantula01 pisze:Z 516Frencher pisze:Te autobusy trzeba skądś wziąć - linia 4-5 minut, to pewnie tak z 75% obecnej obsady brygadowej linii E4. Ciekawe skąd wziąć te autobusy.