Służewiec i jego problemy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 22 gru 2009, 18:16

ness pisze:Rano z prawej strony jest punktualne - sa ludzie.
Popoludniu z dolnego mokotowa czy nawet pod GM juz nie jest.
W B trafiaja sie niezle zapelnione, trafiaja sie puste. Jak to przy stadach.
Sprecyzujmy rano są ludzie – w kilku kursach, i to na wysokości Gocławia. Potem następuje substytucja zielonych płuc Wawra. Większość opuszcza wóz przy Witosa. Frekwencja z Marysia spadła (wcześniej zawierała się w przedziale 35-55 osób, teraz jeśli jest 20-25, to jest dobrze), wymiany w 520 na Okularowej zmalały, korek przed Czerniakowską jest dzień w dzień. Stada stadami, ale 5 wozów pod rząd, co miało miejsce, najczęściej w stadzie są 2-3, to jest przegięcie pały.
Na grzyba nr 401 w ursusie?
Musi byc calotygodniowe wiec zadne 4xx to nie bedzie.
Ja proponowałem 5xx, bo to się Ursusowi po prostu należy, a przez puste brygady na prawym brzegu nie mogą takiej linii mieć. No ale skoro nie można, bo 189…
wsadzone gdzie? Z rembertowa przez TS czy prosto na olszynke?
I co ma w ogole 168 do tego?
Z Rembertowa na TS z przewagą taboru solówkowego (ew. 15-metrowce) i dodatkami przegubowymi tam, gdzie linia zbierze potok z Gocławia (albo solówki+szczytowe sztywniaki – co 12). Co ma do tego 168? Ano to, że powinno zostać jedyną linią zapłowiecką skierowaną na Siekierę. Zresztą czemu linia na TS MUSI jeździć do GM i Marynarskiej? Suplement do dekalogu czy co? Podróż z pierwszego węzła zaplowieckiego (OKULAROWA) na TAŚMOWĄ trwa w teorii czasów przelotu 41 minut. Bzdura. Na własne potrzeby niedawno sprawdzałem wszystkie linie biegnące z Marysina, Rembertowa i Wesołej, obserwując ich pracę. Odcinek, o którym powyżej, pokonywałem przy pomocy 401 w przedziale 46-54 minuty. Czas przejazdu 168 z przesiadką w 17 w przy kościele daje 46 minut, REALNE. Można jeszcze inaczej – z przesiadką w 148 na TS, a potem ze 148 do 189. Ale wynik jest mierny – 53 minuty w teorii. Pewnie czasem zdarzyłoby się i z godzinę tak jechać. Nie widzę powodu, aby koniecznie linia musiała dotaczać się do tej Marynarskiej.
Połączenie z Puławska i rejonem Rakowieckiej jest równie atrakcyjne co to na Służewcu, czasy. A linia z Rembertowa, z Kolonii, bo obecnie 168 nie łapie pociągów z kolei mińskiej.

Wszystkie linie obwodowe stoją, dlatego też pisałem, żeby zacząć jednak myśleć o tramwajach po obwodzie. Lepsze to na pewno niż dublowanie linii średnicowej tramami na Płowieckiej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 22 gru 2009, 19:20

Bastian pisze:
Zebra pisze:130: powtórzę: Wilanów - Sobieskiego - Dolna - Puławska - Rakowiecka - Al. Niepodległości, Trasa Łazienkowska, Wawelska, Grójecka, BW 1920, Al. Jerozolimskie, Blue City a może docelowo Krańcowa jak już się będzie znowu dało. Odcinek Sobieskiego - Dolna - Puławska jest bardzo dobrze wykorzystywany i to połączenie było, jest i będzie potrzebne.
A może by tak 187 wytrasować? 167 przez TŁ i Czerniakowską do Gołkowskiej... :-k
Ja bym sobie najpierw zadał pytanie jak bardzo potrzebna jest linia autobusowa z szeroko pojętej Starej Ochoty na Rakowiecką (a w zasadzie to chodzi tylko o :mewa: Pole Mokotowskie bo już na Puławską jest 14) :-k

"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 22 gru 2009, 19:25

Emdegger pisze:Co ma do tego 168? Ano to, że powinno zostać jedyną linią zapłowiecką skierowaną na Siekierę. Zresztą czemu linia na TS MUSI jeździć do GM i Marynarskiej? Suplement do dekalogu czy co? Podróż z pierwszego węzła zaplowieckiego (OKULAROWA) na TAŚMOWĄ trwa w teorii czasów przelotu 41 minut. Bzdura. Na własne potrzeby niedawno sprawdzałem wszystkie linie biegnące z Marysina, Rembertowa i Wesołej, obserwując ich pracę. Odcinek, o którym powyżej, pokonywałem przy pomocy 401 w przedziale 46-54 minuty. Czas przejazdu 168 z przesiadką w 17 w przy kościele daje 46 minut, REALNE. Można jeszcze inaczej – z przesiadką w 148 na TS, a potem ze 148 do 189. Ale wynik jest mierny – 53 minuty w teorii. Pewnie czasem zdarzyłoby się i z godzinę tak jechać. Nie widzę powodu, aby koniecznie linia musiała dotaczać się do tej Marynarskiej.
Czemu pomiar do Taśmowej a nie Rzymowskiego? I w czy na pewno w tych samych godzinach? Choć przyznam szczerze, jestem w stanie w takie czasy uwierzyć. 401 dostaje w plecy na Dolinie Służewieckiej niestety i będzie dostawało coraz bardziej - szczególnie po wybudowaniu w przyszłości S-2 do węzła Puławska i zakończeniu tam tej inwestycji na dłuższy czas, fundujemy sobie wieloletni armageddon. Linii trochę mogłoby pomóc przetrasowanie przez Al. Wilanowską i Rolną - ale tylko trochę z założeniem że kierowcy będą łamać zasady lewoskrętu z Al. Wilanowskiej w Sikorskiego i skręcać z pasa do jazdy na wprost. Trochę mogłoby też ewentualnie pomóc likwidacja przystanków przy Sanktuarium i Al. Witosa (ten ostatni na rzecz Toru Stegny), i tak te pseudowęzły przesiadkowe są koszmarne.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 22 gru 2009, 19:29

Zebra pisze: Al. Witosa (ten ostatni na rzecz Toru Stegny), i tak te pseudowęzły przesiadkowe są koszmarne.
Zasadniczo się zgadzam, że przesiadki przy ZUSie są fatalne ale to nie zmienia faktu, że przystanek w stronę Wisły na Trasie Siekierkowskiej jest popularny i zamienianie go na Tor Stegny (dla linii 401) totalnie mija się z celem =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 22 gru 2009, 19:31

R-11 Kleszczowa pisze:
Bastian pisze: A może by tak 187 wytrasować? 167 przez TŁ i Czerniakowską do Gołkowskiej... :-k
Ja bym sobie najpierw zadał pytanie jak bardzo potrzebna jest linia autobusowa z szeroko pojętej Starej Ochoty na Rakowiecką (a w zasadzie to chodzi tylko o :mewa: Pole Mokotowskie bo już na Puławską jest 14) :-k

Skrócenie 130/187/czegokolwiek tylko do M Pole Mokotowskie od strony Mokotowa niestety skaże tą linię na agonię. Poza tym sądzę że przetrasowanie pogrobowca 167 częściowo na południe zamiast w dół da lepsze wykorzystanie. Poza potokiem na 130 góra-dół, dojdzie dojazd na Ochotę, sądzę że mimo wszystko dla emerytów ta linia może być dobrą koncepcją alternatywną dla porażki nr 14, która jedzie naokoło i od dawna powinna wrócić do krainy wiecznych przewozów w tej postaci.

167 w zamierzchłych czasach jeżdżąc do Metra Wilanowska, gdzieś do Malczewskiego cieszyła się jeszcze jakim takim zainteresowaniem, mimo zupełnie innych schematów podróżowania.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 22 gru 2009, 19:37

Zebra pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Ja bym sobie najpierw zadał pytanie jak bardzo potrzebna jest linia autobusowa z szeroko pojętej Starej Ochoty na Rakowiecką (a w zasadzie to chodzi tylko o :mewa: Pole Mokotowskie bo już na Puławską jest 14) :-k

Skrócenie 130/187/czegokolwiek tylko do M Pole Mokotowskie od strony Mokotowa niestety skaże tą linię na agonię. Poza tym sądzę że przetrasowanie pogrobowca 167 częściowo na południe zamiast w dół da lepsze wykorzystanie. Poza potokiem na 130 góra-dół, dojdzie dojazd na Ochotę, sądzę że mimo wszystko dla emerytów ta linia może być dobrą koncepcją alternatywną dla porażki nr 14, która jedzie naokoło i od dawna powinna wrócić do krainy wiecznych przewozów w tej postaci.

167 w zamierzchłych czasach jeżdżąc do Metra Wilanowska, gdzieś do Malczewskiego cieszyła się jeszcze jakim takim zainteresowaniem, mimo zupełnie innych schematów podróżowania.
Akurat 130 to ja bym do Pola Mokotowskiego bardzo chętnie skrócił ale tylko pod warunkiem skierowania go pod Sanktuarium na Siekierach z jednoczesną kasacją z trasy Rakowiecka - Gagarina 167 i 301 :p

Na Starą Ochotę z Dolnego Mokotowa jest 172 (częste), z ciągu Puławskiej jest 14 (jaka by nie była to jednak jest ;) ). Zostaje Rakowiecka i :mewa: Pole Mokotowskiego...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 22 gru 2009, 20:19

R-11 Kleszczowa pisze:Akurat 130 to ja bym do Pola Mokotowskiego bardzo chętnie skrócił ale tylko pod warunkiem skierowania go pod Sanktuarium na Siekierach z jednoczesną kasacją z trasy Rakowiecka - Gagarina 167 i 301 :p

Na Starą Ochotę z Dolnego Mokotowa jest 172 (częste), z ciągu Puławskiej jest 14 (jaka by nie była to jednak jest ;) ). Zostaje Rakowiecka i :mewa: Pole Mokotowskiego...
Ileż razy trzeba pisać że właśnie połączenie góra dół via Dolna na Puławską stanowi jeden z kluczowych punktów linii 130? To połączenie jest było i będzie potrzebne na Mokotowie i 172 nic do tego nie ma!!!! Więc z łaski swojej nie powielaj tego poglądu który tak łatwo innym nie znającym realiów tej dzielnicy przychodzi, że 130 to może zastąpić cokolwiek jadącego Spacerową - odpowiedź brzmi nie. Trasowanie 130 na Siekierki to bezsensowny pomysł, tam można puścić 107 albo 301 przekształcone w linię całodzienną, w tym drugim wypadku efekt będzie identyczny. Na Gagarina jest meganadpodaż w liniach na Rakowiecką a Ty jesteś kolejnym który w związku z tym wpada na genialny pomysł żeby w związku z tym wywalić linię na Puławską i Sobieskiego. Powtórzę raz jeszcze - NIE i sądzę że jakby ktoś to formalnie puścił, to upadnie oprotestowane (słusznie) przez dziesiątki babć, dziadków ale i zwykłych mieszkańców. I żeby nie było, nie mam żadnego osobistego interesu w zaciekłej obronie tej relacji.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2009, 20:49

Zebra pisze:Ileż razy trzeba pisać że właśnie połączenie góra dół via Dolna na Puławską stanowi jeden z kluczowych punktów linii 130?
Naprawdę nikt i nic nie wmówi mi, że bezpośrednie połączenie ciągu Sobieskiego z ultraważnymi przystankami MORSKIE OKO i DWORKOWA jest niezbędne.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 22 gru 2009, 20:55

Zebra pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Akurat 130 to ja bym do Pola Mokotowskiego bardzo chętnie skrócił ale tylko pod warunkiem skierowania go pod Sanktuarium na Siekierach z jednoczesną kasacją z trasy Rakowiecka - Gagarina 167 i 301 :p

Na Starą Ochotę z Dolnego Mokotowa jest 172 (częste), z ciągu Puławskiej jest 14 (jaka by nie była to jednak jest ;) ). Zostaje Rakowiecka i :mewa: Pole Mokotowskiego...
Ileż razy trzeba pisać że właśnie połączenie góra dół via Dolna na Puławską stanowi jeden z kluczowych punktów linii 130? To połączenie jest było i będzie potrzebne na Mokotowie i 172 nic do tego nie ma!!!!
Zgoda ale miałem wrażenie, że mówimy o relacji Dln. Mokotów - Ochota :roll:
Zebra pisze: Trasowanie 130 na Siekierki to bezsensowny pomysł, tam można puścić 107 albo 301 przekształcone w linię całodzienną, w tym drugim wypadku efekt będzie identyczny.
Błędne rozumowanie. Moje 130 byłoby linią krótką i łatwo moderowaną. Zapewniłoby rozwijającym się terenom wzdłuż Bartyckiej pewne i bardzo częste połączenie z tramwajami i metrem oraz innymi liniami autobusowymi, z powodzeniem mogłoby zastąpić 167 na Mokotowie, nie łapałoby takich opóźnień jak 301. Pomysł ze 107 litościwie pominę.
Zebra pisze: Na Gagarina jest meganadpodaż w liniach na Rakowiecką a Ty jesteś kolejnym który w związku z tym wpada na genialny pomysł żeby w związku z tym wywalić linię na Puławską i Sobieskiego. Powtórzę raz jeszcze - NIE i sądzę że jakby ktoś to formalnie puścił, to upadnie oprotestowane (słusznie) przez dziesiątki babć, dziadków ale i zwykłych mieszkańców. I żeby nie było, nie mam żadnego osobistego interesu w zaciekłej obronie tej relacji.
Na Gagarina są dwie linie na Rakowiecką i do metra. Obie docierają z różnych rejonów miasta i narażone są na różne utrudnienia. Suma summarum mamy bajzel, który można uporządkować zastępując główną relację Sielce - Rakowiecka jedną bardzo częstą linią (wspomnianym 130). Ty póki co nie bronisz relacji (gdzieś napisałem, że jestem zwolennikiem likwidacji połączenia Sobieskiego - Puławska :?: ), a numerka... :roll:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 22 gru 2009, 20:56

fik pisze:
Zebra pisze:Ileż razy trzeba pisać że właśnie połączenie góra dół via Dolna na Puławską stanowi jeden z kluczowych punktów linii 130?
Naprawdę nikt i nic nie wmówi mi, że bezpośrednie połączenie ciągu Sobieskiego z ultraważnymi przystankami MORSKIE OKO i DWORKOWA jest niezbędne.
Wydaje mi się, że głównie chodzi o UD i IMHO 330 w DP spokojnie sprawę by załatwiło.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 22 gru 2009, 22:30

R-11 Kleszczowa pisze:Zgoda ale miałem wrażenie, że mówimy o relacji Dln. Mokotów - Ochota :roll:
Ale napisałem wcześniej - 130 skrócone do PM umrze. Co do tego nie mam wiele wątpliwości.
R-11 Kleszczowa pisze:Błędne rozumowanie. Moje 130 byłoby linią krótką i łatwo moderowaną. Zapewniłoby rozwijającym się terenom wzdłuż Bartyckiej pewne i bardzo częste połączenie z tramwajami i metrem oraz innymi liniami autobusowymi, z powodzeniem mogłoby zastąpić 167 na Mokotowie, nie łapałoby takich opóźnień jak 301. Pomysł ze 107 litościwie pominę.
Poczytałbyś wcześniejsze posty. 107 co 10 minut jak w pomyśle Dęboszczaka. Plus ewentualnie 301 dla potrzebujących metra. 301 łapie opóźnienia, ale niestety w szczycie praktycznie wszystko łapie opóźnienia. A w szczycie 301 ma wcale niezły rozkład. Poza szczytem póki co ta linia działa nieźle. Zresztą, moim zdaniem nie ma co sobie zawracać głowy Bartycką, bo akurat tutaj jest niejedno łatwe rozwiązań:
1. pocięcie 107 na 107 Esperanto - Mazowiecka - Krucza - Szwoleżerów - Bartycka - SS
2. Zostawienie 167 i skrócenie 301 do Pola (ale to najgorsze rozwiązanie - 301 jest linią która nie powinna wylecieć z Rakowieckiej)
3. puszczenie do SS całodziennego 301
R-11 Kleszczowa pisze:Na Gagarina są dwie linie na Rakowiecką i do metra. Obie docierają z różnych rejonów miasta i narażone są na różne utrudnienia. Suma summarum mamy bajzel, który można uporządkować zastępując główną relację Sielce - Rakowiecka jedną bardzo częstą linią (wspomnianym 130). Ty póki co nie bronisz relacji (gdzieś napisałem, że jestem zwolennikiem likwidacji połączenia Sobieskiego - Puławska :?: ), a numerka... :roll:
Niestety jakoś zaskakująco prosto zapominasz o wcześniejszej dyskusji, w której zresztą uczestniczyłeś. Pomysłowi Bastiana aby 130 miało numer 187 przyklasnąłem. Numerek nie ma znaczenia. Tyle że wywalając 130 i pochodne nie wiem co chciałbyś kierować na Wilanów. Za 167 podziękuję, bo "naprawiając" jedno, rozwalasz do reszty drugie a tutaj totalnie nie o to chodzi.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 22 gru 2009, 23:04

[quote=""emdegger""]Ja proponowałem 5xx, bo to się Ursusowi po prostu należy, a przez puste brygady na prawym brzegu nie mogą takiej linii mieć. No ale skoro nie można, bo 189…[/quote]

Ale co sie nalezy ursusowi?

Porzadna linia w lopuszanska-sluzewiec czy czerwony numerek zeby sie bezsensownie japa cieszyla ze mamy pospieszny ktory malo co omija po drodze.
Roznica miedzy czerwonym a czarnym w relacji Niedzwiadek-Tasmowa to bodajze 4 NZ i dwa stale (radarowa i lopuszanska).
Przez czarny numerek nie objezdza zadnych estakad dolem (186 vs 414) czy cos w ten desen wiec roznica jest tutaj znikoma. Zreszta wiekszosc z tych NZ to kompletne zadupia gdzie rzadko sie cokolwiek zatrzymuje.

Poza tym druga sprawa wazniejsza na wspolnym odcinku ze 189 Nowoursynowska-Lopuszanska (czyli szmat drogi) jesli bedzie czerwony to sie w DS bedzie rozjezdzal ze 189.
O minuty, ale przy takcie 7/8 bo na taki spokojnie mozna liczyc beda sie robic dziury po 12-13 min miedzy nimi. Dla podpowiedzi dzis 189 jest co 10.
I dlatego powinen byc czarny.
Bez dziabniecia brygad na DS ze 189 sie nie obedzie wiec MUSI to neo401 na ursus jezdzic w takcie 189.

Jak skolujesz brygady na DS bez dobierania sie do 189 to niech sobie jezdzi czerwone.
Zebys sie nie meczyl to ci podpowiem ze ich w tych rejonach nie znajdziesz.

I do k&n czytaj mnie czasami.
Nie po to sie 10 godzin produkuje z postami zeby potem to 2 raz specjalnie to dla ciebie powtarzac.
Zadne nie mozna bo 189 tylko trzeba czarne zeby jezdzilo sensownie w parze 189 a nie tutaj zgrane, a tam podwojnie czyli jak wypadnie.
Caly czas mowa tylko i wylacznie o DS.
Połączenie z Puławska i rejonem Rakowieckiej jest równie atrakcyjne co to na Służewcu, czasy. A linia z Rembertowa, z Kolonii, bo obecnie 168 nie łapie pociągów z kolei mińskiej.
eee?

A jak atrakcyjnosc tego polaczenia zaplowiecza z pulawska pod postacia 168 nawet prosto TS wypada w porownaniu z jazda prez TL i przesiadka w cokolwiek na politechnice?
Nieatrakcyjnie.
Nikt tak nie bedzie jezdzil.

Nastepna sprawa to co ma wspolnego rakowiecka czy okolice pulawskiej (przy PlUL) ze sluzewiem/sluzewcem?
Szanowni Panstwo w ramach racjonalizacji sieci polaczen od jutra jadacy z metra marymont na brodno pojada sobie na nowodwory.

401 powinna byc linia do przesiadek na:
wilanow/sadyba @ witosa
m wilanow/stegny @ tor stegny
ursynow/sggw @ dol sluz/nowoursynowska
Docelowa do jazdy na sluzew, jesli tez na sluzewiec (biurowy) to fajnie jesli nie to nie.

Co do napelnienia to ja sobie ogladam 401 na witosa rano (7.40-9.00) i specjalnych roznic ostatnio nie widze.
Faktycznie wysypuje sie sporo osob, ale sporo tez jedzie dalej.
Zresztą czemu linia na TS MUSI jeździć do GM i Marynarskiej?
W gagarina nie ma sensu, z zaplowiecza bedzie szybciej przez TL+ przesiadka.
W chelmska/dolna imho za male zapotrzebowanie na takie polaczenie dalekobiezne.
Zrobilby sie z tego mokotowski lokal.
Wykrecac na pld za TS bez sensu bo stegny/sadyba/wilanow jest rozbita na 2 ciagi (powsinska/sobieskiego) wygodniej sredniczasowo zrobic to przesiadkami (gdzie do *** jest tor stegny sie pytam, sanktuarium nz mozna, przesiadki na sobieskiego nie?)
Ursynow to kiepski kierunek, o zadnej porze nie byloby tam zainteresowania polaczeniem z zaplowieczem.
Selekcja negatywna zostaje walbrzyska, a stad rzut beretem na sluzewiec.

[ Dodano: |23 Gru 2009|, 2009 01:18 ]
Co do szynowych obwodow.

Wszsytko co mozna bylo spierdolic (inaczej sie tego nie da nazwac) w tym temacie zostalo chyba wyczerpane.

GM-wilanowska:
Skrzyzowanie rzymowskiego plus ponoc brak rezerw dalej na wschod (przy dipservice)

Sluzewiec na zachod wzdluz hynka.
S79 sie juz buduje, wezel z marynarska skutecznie uziemi jakiekolwiek przepychanie trama w tamta strone. Estakady slimaki ZeranFso bis.
Zostanie tylko spuszczanie trama az do zwirek do tunelu (nawet nie wiem czy -1 starczy).
Czyli nigdy.

Z wilanowskiej na dol tez nie za bardzo jest gdzie trama upchnac, zreszta bez kontynuacji dalej przynajmniej do GM nawet nie ma sensu.

Caly pld obwod do usranej smierci bedzie wisial na busach.
Nie ma sie co oszukiwac ze przewozy beda tam wzrastac w zawrotnym tempie.
Skoro sie nawet tramow nie planuje to na metro nie ma co liczyc, lepiej z naruciaka pod filtrami na wiejska sobie pomazac nastepne kreski.

Bardziej centralnie mamy niby planowana ladna trase z wolskiej przez ochote i gorny+dolny mokotow.
Problem w tym ze az sie prosi o podciagniecie go z gagarina na goclaw.
Szkoda bylo mazaka na kreske przez wisle, wiec nawet jako propozycja na 2050 takie cos nie funkcjonuje.

Praska strona.
Obwodnica pragi bez trama.
Trasa tysiaclecia pln odcinek nigdy (tutaj niby od zabkowskiej jakos mozna sie powyginac na targowek) tylko nie wiadomo za co i kiedy.
Targowek sobie trama nie zyczy, zachecic/wyperswadowac nie ma komu.
Metro wszedzie ich dowiezie.

Mysleniem to sie tutaj nic nie zdziala.
Nie chcialo sie myslec, pojeczec o rezerwy, dogmat ze tramwaje to tylko do centrum dalej ma sie dobrze (zeby sie z fanami metra poprzekomarzac) teraz zostaje tylko bulic grube $ ktore sie przez najblizsze kilkanascie lat sie nie znajda.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 gru 2009, 11:49

Zebra pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Zgoda ale miałem wrażenie, że mówimy o relacji Dln. Mokotów - Ochota :roll:
Ale napisałem wcześniej - 130 skrócone do PM umrze. Co do tego nie mam wiele wątpliwości.
Broń Boże, nie umrze ;) Jeśli dziś 167 i 301 tam żyją i mają się całkiem dobrze to tym bardziej 130 nie umrze. Zresztą skąd u Ciebie przekonanie, że wszystko co zakrańcujemy w rejonie SGH umrze :> Mordują tam :p
Zebra pisze:
1. pocięcie 107 na 107 Esperanto - Mazowiecka - Krucza - Szwoleżerów - Bartycka - SS
2. Zostawienie 167 i skrócenie 301 do Pola (ale to najgorsze rozwiązanie - 301 jest linią która nie powinna wylecieć z Rakowieckiej)
3. puszczenie do SS całodziennego 301
1. 107 mogłoby się obronić na ciągu Mazowiecka - Krucza ale dla Siekierek nie byłaby to atrakcyjna linia - (podobnie jak obecne 108). Nie daje żadnych więcej przesiadek niż moje 130 (zresztą numerek jest tu najmniej ważny).
2 i 3. 167 z Mokotowa powinno wylecieć już dawno, 301 uzwyklone na Siekierkach jeszcze może byłbym w stanie przetrawić ale linia co nawet 10-12 minut w DS na Okęciu to lekka przesada :roll:
Zebra pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Na Gagarina są dwie linie na Rakowiecką i do metra. Obie docierają z różnych rejonów miasta i narażone są na różne utrudnienia. Suma summarum mamy bajzel, który można uporządkować zastępując główną relację Sielce - Rakowiecka jedną bardzo częstą linią (wspomnianym 130). Ty póki co nie bronisz relacji (gdzieś napisałem, że jestem zwolennikiem likwidacji połączenia Sobieskiego - Puławska :?: ), a numerka... :roll:
Niestety jakoś zaskakująco prosto zapominasz o wcześniejszej dyskusji, w której zresztą uczestniczyłeś. Pomysłowi Bastiana aby 130 miało numer 187 przyklasnąłem. Numerek nie ma znaczenia. Tyle że wywalając 130 i pochodne nie wiem co chciałbyś kierować na Wilanów. Za 167 podziękuję, bo "naprawiając" jedno, rozwalasz do reszty drugie a tutaj totalnie nie o to chodzi.
Otóż to - numerek nie ma znaczenia. 167 powinno skończyć trasę gdzieś na Ochocie, 130 na Chałubińskiego wozi muchy i ponownie stawiam pytanie: czy połączenie SGH - Ochota jest tak ważne, że wymaga bezpośredniej linii :?: Upierasz się, że linia SGH - Ochota musi jechać z Dolnego Mokotowa ponieważ... :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36687
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 gru 2009, 13:01

R-11 Kleszczowa pisze:167 powinno skończyć trasę gdzieś na Ochocie
Ty mi tam pętlę pokaż...

Chyba, żeby po uruchomieniu tramwajów na całej Powstańców Śląskich 184 zostawić, ale puścić je zamiast 167 między PKP KASPRZAKA a PIASTÓW ŚLĄSKICH. Tylko problem z BITWY WARSZAWSKIEJ... :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 gru 2009, 13:27

Bastian pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:167 powinno skończyć trasę gdzieś na Ochocie
Ty mi tam pętlę pokaż...

Chyba, żeby po uruchomieniu tramwajów na całej Powstańców Śląskich 184 zostawić, ale puścić je zamiast 167 między PKP KASPRZAKA a PIASTÓW ŚLĄSKICH. Tylko problem z BITWY WARSZAWSKIEJ... :-k
To wcale nie byłoby głupie :-k Bitwy Warszawskiej można obsłużyć ew. kierując linię tak jak 414 przez Grójecką :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ