Strona 32 z 135
: 19 sie 2009, 8:44
autor: Bucefał
Dziś chyba otwarcie ofert na nowy tabor?
Przetarg nieograniczony na dostawę 14 sztuk nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, zmiana terminu składania ofert do dn. 19.08.2009r. do godz. 9:00,
[ Dodano: |19 Sie 2009|, 2009 14:53 ]
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w dniu 19 sierpnia 2009r. w siedzibie Spółki nastąpiło otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym na „Dostawę 14 szt. nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (zwanych dalej: EZT)” – ogłoszonym w dniu 27 maja 2009r.
Wpłynęły oferty od następujących firm:
- Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz – oferta cenowa brutto 341 600 000,00 PLN
- NEWAG S.A. Nowy Sącz – oferta cenowa brutto 264 435 000,00 PLN
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. na realizację zamówienia podstawowego zamierza przeznaczyć kwotę brutto 291 441 795,62 PLN.
: 27 sie 2009, 19:35
autor: MeWa
Oferta NEWAGU nie spełnia jednego z kryteriów przetargu (udokumentowania dostaw w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 6 nowych szt. EZT).
: 26 wrz 2009, 22:58
autor: SławekM
W związku ze znacznym wzrostem cen energii oraz towarów i usług konsumpcyjnych „Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o.” od dnia 1 października 2009r. wprowadza podwyżkę cen biletów:
a) okresowych
b) jednorazowych na III strefę czasową.
Ceny biletów jednorazowych na I i II strefę pozostają na niezmienionym poziomie.
http://wkd.com.pl/
: 27 wrz 2009, 5:49
autor: Teokryt
Miałem o tym wczoraj napisać.
Powiem tak, jak zostanie wprowadzony wspólny bilet do Grodziska Mazowieckiego nawet niech będzie na III strefie to WKD zrobi się lekko nieopłacalne jako transport do warszawy. Uratuje ja tylko wspólny bilet niemal na całej linii w II strefie.
Niby że żartuję? jak teraz miesięczny będzie kosztował 150zł i to tylko na sama WKD to trochę dużo. Bo do tego trzeba jeszcze dodać 1strefę. Razem wychodzi 1,5x drożej niż 2strefowy ZTMu.
Inny ratunek dla WKD to po prostu... rozwój sieci.
: 27 wrz 2009, 12:50
autor: Wolfchen
Teokryt pisze:Inny ratunek dla WKD to po prostu... rozwój sieci.
Tylko jak rozwijać, skoro podstawowa sieć jest do remontu, a tabor do pilnej wymiany?
: 27 wrz 2009, 12:57
autor: Michał J
Wolfchen pisze:Tylko jak rozwijać, skoro podstawowa sieć jest do remontu, a tabor do pilnej wymiany?
Podstawowa sieć, czyli co masz na myśli? Które odcinki? A co do taboru, to zapewne zostanie wkrótce wymieniony.
: 27 wrz 2009, 13:16
autor: fik
Teokryt pisze:
Powiem tak, jak zostanie wprowadzony wspólny bilet do Grodziska Mazowieckiego nawet niech będzie na III strefie to WKD zrobi się lekko nieopłacalne jako transport do warszawy.
Przecież WKD już teraz jest nieopłacalna jako transport z GM do Wawy. Głównie czasowo.
: 27 wrz 2009, 13:41
autor: Wolfchen
Michał J pisze:Podstawowa sieć, czyli co masz na myśli? Które odcinki?
Podkowa Leśna - Grodzisk i jednotor, który uniemożliwia podniesienie częstotliwości bez obaw o opóźnienia lub awarie, które potrafią sypnąć koordynację mijanek...
: 27 wrz 2009, 13:59
autor: Michał J
Czas przejazdu z głównej do radońskiej trwa 14 minut, zatem są techniczne możliwosci dla 30 minutowego odstępu na tym odcinku. Ale fakt faktem 30 minut to rzadko. Na szczęście techniczne możliwosci dla wybudowania drugiego toru są.
: 27 wrz 2009, 14:09
autor: Wolfchen
Michał J pisze:Czas przejazdu z głównej do radońskiej trwa 14 minut, zatem są techniczne możliwosci dla 30 minutowego odstępu na tym odcinku.
KMy z Grodziska odjeżdżają czasem co 10 minut. A i czasem przejazdu (około 30 minut) oraz warunkami podróży biją WKD na głowę,
: 27 wrz 2009, 22:19
autor: Teokryt
fik pisze:Głównie czasowo.
Jak dojdzie aspekt finansowy to będzie licho. Przynajmniej z końcówki grodziskiej - wiec będą musieli albo wejść w biznes z ZTM albo poszukać nowej końcówki bez alternatyw (nie patrzcie na mnie
a ja tylko cicho sugeruję
)
: 27 wrz 2009, 22:57
autor: Glonojad
Wolfchen pisze:Teokryt pisze:Inny ratunek dla WKD to po prostu... rozwój sieci.
Tylko jak rozwijać, skoro podstawowa sieć jest do remontu, a tabor do pilnej wymiany?
Przebudować się na system tramwajowy. Od razu tabor tańszy i mniej energożerny (bo lżejszy). Tramwaje z Vmax 80 czy nawet 100 km/h istnieją jak najbardziej. Wymaga to zdecydowanie mniejszych inwestycji niż planowane przejście na 3kV i dalsze kupowanie bardzo mało typowego taboru.
Na samym zakupie 28 tramwajów długości ok. 30 metrów powinno WKD oszczędzić około 70 mln złotych, więcej, jeśli część tramwajów kupi jako 60-metrowe (zakładając, że szczytowe pociągi złożone z dwuskładów byłyby rozłączane do jazdy w weekendy i święta).
Wówczas perspektywy rozwoju? Proszę bardzo, na przykład przełączenie 1 na Ochocie (gdzie stosunkowo słabo pracuje) na WKD do Michałowic lub Pruszkowa z obsługą tramwajami dwukierunkowymi (30-metrowymi, nie 60-metrowymi
).
: 27 wrz 2009, 23:03
autor: Bastian
Glonojad pisze:przełączenie 1 na Ochocie (gdzie stosunkowo słabo pracuje) na WKD
Ale schody z wiaduktu Towarowej są zamknięte
BP, NMSP
: 27 wrz 2009, 23:05
autor: Glonojad
Ech, tak brutalnie człowieka na ziemię sprowadzić... ale słusznie, czas wracać na ziemię i do roboty...
: 27 wrz 2009, 23:25
autor: Michał J
Teokryt pisze:poszukać nowej końcówki bez alternatyw (nie patrzcie na mnie
a ja tylko cicho sugeruję
)
Komorów, Podkowa