No to weźmy tramwaje na Ochocie. Między Hynka a DwC masz przecięcie szlaków tramwajowych na pl. Zawiszy i Bitwy właśnie, dodatkowo ze zbiorkomem się przecina jeszcze na Wawelskiej (i kilka mniejszych). 2-3 razy, a świateł ze 20. Nie, takie gigantyczne (90m!) skrzyżowania są rzadkością wobec tych wszystkich pozostałych, gdzie właśnie potrzebna jest koordynacja.Zwykle, czyli w najczęściej spotykanym przypadku - dwóch dużych, obustronnie zaopatrzonych w ciąg zbiorkomu alei, gdzie szlaki tramwajowe się przecinają i NIEKONIECZNIE zakręcają (to ja rozumiem pod cytowaną wypowiedzią). W takim wypadku, nie tworzę jednego cyklu dla tramwajów/autobusów lecz dwa.
I nadal nie rozumiem, o co chodzi z koniecznością dokładania drugiej fazy. Inny przykład: na R ONZ chcę dołożyć fazę dla 10 skręcającą w prawo na południe (i na odwrót), to na diabła mi faza na północ??
Wyjeżdżam na 2 tygodnie, nie wiem, czy będę się tu udzielał. Cześć.