Strona 32 z 151

: 28 cze 2013, 23:12
autor: Jacek Z.
Tak do kompletu - KM314 do Dęblina (12461/12451? - na wylocie ze Wschodniej tuż przed 19:00) - zwykle dwie, dziś też tylko jedna jednostka AKM.

Za to nowych AKM na linii otwocko-dęblińskiej dziś nie mniej niż trzy pary: 1611+1641, 1614+1620 oraz 1616+1622.

: 29 cze 2013, 14:47
autor: VLnt7
Poc. 1227: domyślnie obługiwany przez bombariera na 3 wagonach, od dzisiaj zaczął żywot jako dwuklop. Powrotny pociąg na pewno również.
Tym samym zgodnie z powiedzeniem "jak k... zwykle" KM7 z powrotem stało się jedyną "od-warszawską" linią w 100% obsługiwaną przez EN57. :mrgreen:

: 29 cze 2013, 22:27
autor: abubu
VLnt7 pisze:Poc. 1227: domyślnie obługiwany przez bombariera na 3 wagonach, od dzisiaj zaczął żywot jako dwuklop. Powrotny pociąg na pewno również.
Tym samym zgodnie z powiedzeniem "jak k... zwykle" KM7 z powrotem stało się jedyną "od-warszawską" linią w 100% obsługiwaną przez EN57. :mrgreen:
Nie jedyną, do Małkini też jeżdżą tylko EN57. Jaki sens jest puszczać piętrowe wagony na linię gdzie jeżdżą głównie muchy. Z wileniaka w 7713 jest więcej ludzi.

: 29 cze 2013, 22:36
autor: VLnt7
abubu pisze:Nie jedyną, do Małkini też jeżdżą tylko EN57.
Szynobusy mówią dzień dobry. 222M w drodze.
abubu pisze:Jaki sens jest puszczać piętrowe wagony na linię gdzie jeżdżą głównie muchy. Z wileniaka w 7713 jest więcej ludzi.
Ciężko dobrze odpowiedzieć na twierdzenie, które nie ma żadnego sensu. Zastanów się czasem, zanim napiszesz.

: 29 cze 2013, 22:43
autor: vernalisadonis
Piętrusy powinno się puszczać tam, gdzie można wykorzystać w stu procentach jego możliwości techniczne albo tam gdzie dużo osób podróżuje w danym kursie.

: 29 cze 2013, 22:57
autor: Czotyk
VLnt7 pisze:
abubu pisze:Nie jedyną, do Małkini też jeżdżą tylko EN57.
Szynobusy mówią dzień dobry. 222M w drodze.
A EN71 to pies? :P

: 29 cze 2013, 23:11
autor: VLnt7
Generalnie decyzja była taka, że powinny w ogóle jeździć. Kiedy nie jadą ekspresami, po prostu marnują się. Trzeba też wziąć pod uwagę, że UTK wyłącza z ruchu kibel po kiblu, a nie zanosi się na sprawne działanie drzwi w EN57.
Myślę, że trzeba było odstawić jeden skład na słonecznika i to z tego powodu go zabrali.

A teraz temat pokrewny. KM już wspominało, że chce załatwić sobie kolejne 2 składy piętrowe do uzupełnienia oferty pociągów przyspieszonych. Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać? (źródło: http://www.rynek-kolejowy.pl/45004/Kole ... zbedny.htm )

[ Dodano: Sob 29 Cze, 2013 23:12 ]
Czotyk pisze:A EN71 to pies? :P
Właściwie to tak. W końcu to turbojamnik, prawda? :mrgreen:

: 29 cze 2013, 23:19
autor: Czotyk
VLnt7 pisze:
Czotyk pisze:A EN71 to pies? :P
Właściwie to tak. W końcu to turbojamnik, prawda? :mrgreen:
He, tu mnie masz :D

: 29 cze 2013, 23:20
autor: alojz
VLnt7 pisze:Jak sądzicie - na czym takie uzupełnienie w praktyce miałoby polegać?
http://mazowieckie.com.pl/przetargi-arc ... d,192.html
VLnt7 pisze:W końcu to turbojamnik, prawda?
Nieprawda

: 30 cze 2013, 0:22
autor: abubu
Czotyk pisze:
VLnt7 pisze: Szynobusy mówią dzień dobry. 222M w drodze.
A EN71 to pies? :P
EN71 jeździ w jednym pociągu 7949 (wraca 7954) i na dodatek to EN71-100, które ciągle się psuje.
Pozostałe jeżdżą najdalej do Łochowa.

: 30 cze 2013, 10:37
autor: VLnt7
alojz pisze:Nieprawda
Dla mnie każdy długi kibel będzie (turbo)jamnikiem. A jak już odpowiadasz, wysilaj się na bardziej treściwe odpowiedzi.

: 30 cze 2013, 10:51
autor: przewoz
Za turbojamniki uznawane są jamniki po zmianie napędu na AC, czyli EN71AC i 71AKŚ. U nas takich nie ma.

: 01 lip 2013, 14:51
autor: TOMEK
Wczoraj to miałem wrażenie, że obiegi KM to są póki co dość spontaniczne. Chciałem jechać o 7:49 do Góry Kalwarii, pociąg miał być z peronu trzeciego. Ale zbliżała się godzina odjazdu i nic się nie podstawiało. Na tor, na którym miał być pociąg do Góry Kalwarii przyjechał podwójny kibel nie wiem skąd. Nikt nie wiedział, łącznie z kierownikiem oczekującym na peronie co z tym pociągiem, w końcu ogłosili, że będzie z szóstego. A na szósty wjechał AKM z Dęblina planowo 7:46. Przy okazji taka ciekawostka to na wschodnim pociąg ten był opisany na elektronicznej tablicy odjazdów, że jedzie do stacji WARSZAWA CZYSTE :D

: 03 lip 2013, 18:39
autor: VLnt7
Nie jestem pewien, czy to właściwy temat, ale najsilniej związane jest to z KM, więc...
Mapka SKM objawiła:
Numer 11: kawałek drogi za Błoniem.
Numer 903: Pod Łowiczem
Numer 904: Sochaczew
Numer 905: Sochaczew
Numer 909: Sochaczew (chyba ich za wiele... przez moment wszystkie były obok siebie)
Numer 913: Pilawa
Numer 914: Pilawa (najpewniej dwuklop z 913)
Gdzieś śmignął jeszcze jakiś 99x, na dnie morza, ale już nie ma...

: 08 lip 2013, 20:14
autor: alojz
Cała dostępna ósemka flirtów twardo kursuje na obiegach siedleckich (04 i 10 są w Newagu).

Niestety KMy nie dostrzegają tłoku na tych kursach przez Centralną, a potrójny EN57 startujący z Wschodniej o 17:02 wiezie powietrze.

No ale przecież niedasie zamiast 2*ER75 wsadzić 3*AKM, bo przecież Siedlce muszą być obsługiwane przez flirty.