Strona 312 z 406

: 27 mar 2013, 11:25
autor: Georg
Ja bym ją zmodyfikował na odcinku CH Reduta (po likwidacji 228) - Al. Jerozolimskie - Al. Prymasa Tysiąclecia - Kasprzaka - Karolkowa - Al. Solidarności - OKOPOWA 05 (powrót: Okopowa-Towarowa-Siedmiogrodzka-Karolkowa). Tyle, że nie wiem, czy na końcowym odcinku (Al. Solidarności-Okopowa) nie byłoby drobnych utrudnień. Częstotliwość to: 10/15/15. 4całki+2d//3cŚ

: 27 mar 2013, 12:38
autor: patryk148
moim zdaniem 178 powinna zostać jako całotygodniowa z częstotliwością 20/30/20/30 i połączone z obecnym ... 151 tyle, że na trasie PKP URSUS - .... - Grzybowska - Marszałkowska - - Jerozolimskie - Ujazdowskie - Trasa Ł - Wał - Zwycięzców - ZWYCIĘZCÓW (powrót: Międzynarodową - Brazylijską - Zwycięzców)

do kursowania w DP to 127 sprowadzić, bo na Chróścickiego jest 194 i 206; 178 można też skierować przez Walcowniczą i Techników.

takie 178 zapewni relacje Grzybowska - Centrum; wydaje się także rozsądne jednak podzielenie tej linii na dwie, bo trasa nie dość że byłaby długa, to jeszcze bardzo kręta i zawiłą.

111 wyprostowane (może nawet skierowane od Stacji Krwiodawstwa przez Zwycięzców - Francuską)

: 27 mar 2013, 18:36
autor: Szeregowy_Równoległy
patryk148 pisze:moim zdaniem 178 powinna zostać jako całotygodniowa z częstotliwością 20/30/20/30 i połączone z obecnym ... 151 tyle, że na trasie PKP URSUS - .... - Grzybowska - Marszałkowska - - Jerozolimskie - Ujazdowskie - Trasa Ł - Wał - Zwycięzców - ZWYCIĘZCÓW
Oj, jakie to będzie zajebiście punktualne i regularne.
patryk148 pisze:takie 178 zapewni relacje Grzybowska - Centrum;
105 i tramwaj to za mało? Tramwaj na JP2 i tramwaj w Jerozolimskich to za mało? 109 to za mało? Naprawdę ta relacja jest tak ważna, że trzeba tam puścić linię z Ursusa?
patryk148 pisze: wydaje się także rozsądne jednak podzielenie tej linii na dwie, bo trasa nie dość że byłaby długa, to jeszcze bardzo kręta i zawiłą.
Tak, to potworek. W dodatku bezsensowny.
A gdyby 178 dojeżdżało z Ursusa do Karolkowej, a potem skręcało w lewo w Siedmiogrodzką, a dalej Skierniewicką dojeżdżało do Kasprzaka, tam w prawo i z powrotem do Ursusa? Socjal taki? Kto chce dalej, ten w 105 może się przesiąść, zresztą jednoperonowo w obu kierunkach. Bo odcinek między Dzieci Warszawy a PKP Ursus to powinno chyba obsługiwać coś lokalnego, relatywnie częstego i regularnego dzięki uniezależnieniu od korków w pozostałej części miasta, a nie coś, co jedzie tam ze Śródmieścia i zanim dobrze z tego Śródmieścia wyjedzie, to już jest opóźnione.

: 27 mar 2013, 19:02
autor: dzidek
Gazeta wyborcza pisze:Ursus

Jest szansa na złagodzenie cięć w tej dzielnicy. Według wiceburmistrza Jacka Duchnowskiego (PO) ZTM wycofał się z zapowiedzianych ograniczeń w kursowaniu linii 129. Autobusy nadal będą jeździć przez cały tydzień. Mało tego - na dłuższej trasie do os. Niedźwiadek: od Ryżowej przez ul. Prystora, Skoroszewską, Dzieci Warszawy, Walerego Sławka, Bohaterów Warszawy, Kościuszki, Cierlicką, Lalki, Jagiełły, Wojciechowskiego, Keniga, Warszawską i Orląt Lwowskich do ul. Zagłoby. Przedłużona ma być też trasa linii 206 - z Włoch koło urzędu Ursusa przez nowe osiedla na Skoroszach do stacji WKD Opacz.

: 27 mar 2013, 19:11
autor: PiotrekP
Jeszcze niedawno słyszałem, że wydłużanie 206 jest nie do przyjęcia, ze względu na obsługę tylko i wyłącznie Nowych Włoch do PKP i Odolan jedną, rzadką linią, gdyż więcej tam nie potrzeba. Po czym - cytat wyżej - jednak dasię ją ruszyć. Mącenie ze 129, zamiast machnąć do Wolskiego z przyzwoitą częstotliwością i zakrańcować w Ursusie. Reszta planów wakacyjnych też jest absurdalna, kiedy wokół tyle śmieciowatych linii się kręci po mieście. Nie rozumiem, czy to tak ciężko zauważyć :?: :!:

: 27 mar 2013, 19:21
autor: fik
Kosiniak pisze:Berestecka - Centrum jest zawalone w większości kursów i tak się składa, że jeżdżę nim codziennie do pracy
Jakie godziny obejmuje większość kursów?

: 27 mar 2013, 19:25
autor: reserved
Ciężko powiedzieć bo bywa zawalone o 7 rano w DP i o 22 w DŚ. W zasadzie to ostatnio praktycznie nigdy nie widuję 517, w którym byłoby dużo miejsca przy Beresteckiej. Zawsze jakiś tam lekki bądź większy tłok jest.

: 27 mar 2013, 19:26
autor: fik
No OK, ale zapełnienie 517 przy Beresteckiej świadczy co najwyżej o potrzebie wzmocnienia 191 i 187.

: 27 mar 2013, 19:31
autor: reserved
fik pisze:No OK, ale zapełnienie 517 przy Beresteckiej świadczy co najwyżej o potrzebie wzmocnienia 191 i 187.
Ale mi nie chodzi konkretnie o 517. Niech to będzie dowolna linia ale 5xx. Chodzi o wiadukty nad Śmigłowca i RZS. 517 potrafi pokonać odcinek Popularna - Dw. Zachodni nawet 10 min szybciej niż taki 187. Poza tym jak wytłumaczysz fakt, że 517 na Berestecką przyjeżdża pełne a tuż przed nim 187 w którym są wolne miejsca? Dzisiaj nawet miałem taką sytuację.

: 27 mar 2013, 19:51
autor: Domas
reserved pisze:[...]517 na Berestecką przyjeżdża pełne a tuż przed nim 187 w którym są wolne miejsca? Dzisiaj nawet miałem taką sytuację.
Magia czerwonego numerka.

: 27 mar 2013, 19:57
autor: reserved
Napisałem wyżej dlaczego w przypadku 517 to nie jest magia.

Choć w relacji Berestecka - Centrum 517 jedzie mniej więcej w tym samym czasie co 158. Mi chodzi o odcinek Al. Jerozolimskich od Zachodniego do Popularnej.

: 27 mar 2013, 19:58
autor: Domas
517 jedzie bezpośrednio do Centrum, ludzie wolą bezpośredni dojazd do miejsca w ścisku, niż się przesiadać.

: 27 mar 2013, 20:09
autor: Kosiniak
fik pisze:
Kosiniak pisze:Berestecka - Centrum jest zawalone w większości kursów i tak się składa, że jeżdżę nim codziennie do pracy
Jakie godziny obejmuje większość kursów?
Ok 8, 10, 13, 15, 17 a i o 20 - co to za sens? Nie miałem tej przyjemności jechać 517 z pustymi siedzeniami. Naprawdę nie ma sensu dyskutować na ten temat. Dodatkowo kasują 130 do centrum. Dopóki nie ma stacji na Niedzwiadku 517 będzie jeździć.

: 27 mar 2013, 20:19
autor: Glonojad
reserved pisze: 517 potrafi pokonać odcinek Popularna - Dw. Zachodni nawet 10 min szybciej niż taki 187.
Zwłaszcza, że korzystanie zeń przez wiadukty nad Śmigłowca powinno być zakazane, bo jest najzwyczajniej w świecie niebezpieczne, zaś pomijanie węzła przesiadkowego przy RZS to klasyczny przykład "czerwonego na siłę".

A odcinek Berestecka - Centrum załatwić można na sto tysięcy różnych sposobów lepszych, niż 517 w relacji Niedźwiadek - Targówek - na oko z 7 razy dłuższej niż omawiania "kluczowa". Jeśli to ma być kluczowy argument dla dalszego istnienia tego pseudoprzyśpiecha (nie dość, że mało jaki buspas zalicza, to jeszcze po wąskich uliczkach Włoch, Ursusa i Targówka kluczy) to jest to śmiech, a nie argument. Swoją droga - likwidacja 130 nie ma dla tej relacji żadnego znaczenia.

: 27 mar 2013, 20:23
autor: fik
Kosiniak pisze:Nie miałem tej przyjemności jechać 517 z pustymi siedzeniami.
Między "brak pustych siedzeń" a "ścisk" jest jeszcze pełne spektrum stopni wykorzystania; tak się składa, że 517 jest zdecydowanie bliżej do tego pierwszego, zwłaszcza na praskim i centralnym odcinku trasy. Jako-taką frekwencję to jeszcze ma od Centralnego gdzieś tak do Adamieckiego, ale poza tym to muchowóz pierwszej wody.
Kosiniak pisze:Dopóki nie ma stacji na Niedzwiadku 517 będzie jeździć.
Co ma stacja na Niedźwiadku do 517?!