Strona 314 z 406

: 27 mar 2013, 23:07
autor: Emyl
Za to potrzebuje połączenia z Trasą Łazienkowską.

: 27 mar 2013, 23:11
autor: reserved
Ale przecież ja nie chcę wywalać 187 z Czerniakowskiej. Niech sobie będzie... czy jako 187 czy jako inna linia.

: 27 mar 2013, 23:13
autor: MichalJ
187 co 40 minut i twoje 5xx co 40 minut?

: 27 mar 2013, 23:18
autor: R-9 Chełmska
Ale akurat dosyć silne 187 (tylko chyba nie przez Nowolazurową) na Gocławek Wschodni + np. słabsze 188 na nieco pokracznej trasie Lotnisko-Stegny + 517 do piachu z jakimś ew.wzmocnieniem relacji Berestecka-miasto wygląda rozsądnie...

: 27 mar 2013, 23:22
autor: reserved
R-9 Chełmska pisze:wygląda rozsądnie...
Tylko tracimy pośpiecha przy Beresteckiej! Nie wywalajmy jedynego pośpiecha, naprawdę ma on tam duże znaczenie!

: 27 mar 2013, 23:27
autor: Emyl
Akurat grzebanie w 187, 188 i likwidacja 517 nie powinno się odbywać metodą luźnych rozmyślań. Zresztą zamienił stryjek siekierkę na kijek, przemyślcie to :D

: 28 mar 2013, 1:18
autor: 5690
Dużo osób uważa że autobus 401 powinien jezdzić nowolazurowa a 187 powinno wrócić na starą trase. Choćby ze wzgledu na DŚ plac 1000-lecia , by dużo nei opisywać.
A co do 517 nei wieże w llikfidacje lini , gdyż w tedy ludzie to już wogle by zjadli ZTM

: 30 mar 2013, 1:00
autor: ArturS
fik pisze:No ja w przekroju Cierlickiej w życiu więcej niż 30 osób nie widziałem, a spędziłem tam w kanarce długie godziny, głównie w szczycie B. W tym samym czasie do jednego kursu 187 na PKP Ursus 05 potrafiło wejść blisko 100 osób.
Zwracam się z uprzejmę prośbą do Fika o likwidację komunikacji w Ursusie na ul. Cierlickiej bo w każdym przegubie (401, 517) nie jeździ po 500 osób :) Podobnie jak on nie widzę sensu poza pustym 394 i 177 aby po Cierlickiej jeździło cokolwiek innego. Jak wiemy 100% siekier (np 190) w Warszawie jeździ pełnych od pierwszego przystanku od pętli i wszyscy np z oś. Górczewska jeździ do CH Marki na zakupy (jak mieszkańcy Niedźwiadka do CH Wileńska). Jednocześnie zwracam się z prośbą aby mieszkańcy np. okolic Wola Parku wsiadali do tramwajów na ulicy Obozowej, a nie 190 czy 171, tyle samo mają do szyny co mieszkańcy Skoroszy, czy Gołąbek.

PS. Zapomnijcie o likwidacji 517 na dłuższy czas! Dopóki co spier... 187 w Ursusie (ewidentnie wbrew woli fika co to jest parę dni w roku w ursusie) komunikacja jest u nas zajebista:) 716 bije rekordy zapełnienia (mam nadzieje, że fik to doceni, że do Neoplana nikt więcej się nie zmieści) to na newralgicznym dla Fika moście na Cierlickiej tylko zamyaką się dzwi ostatnie ;) No ale potem robi się pusto :) Ok 100 osób. W oplanie to miód la osób w ZTM (100% znzczy zasadność pojazdu), I tak bez sensu w 80 osób (sorry, część wysiada), dojeżdzamy do Ciepłowni Wola, a potem jeszcze...

: 30 mar 2013, 6:36
autor: Glonojad
reserved pisze:
R-9 Chełmska pisze:wygląda rozsądnie...
Tylko tracimy pośpiecha przy Beresteckiej! Nie wywalajmy jedynego pośpiecha, naprawdę ma on tam duże znaczenie!
Gdyby jechał zgodnie z zasadami bezpieczeństwa (Śmigłowca) i kształtowania układu komunikacyjnego (przesiadka RZS), to by nie miał żadnego.

Do Ursusa 517 jako przyspieszony (nie żaden pośpiech) nie ma żadnego sensu z uwagi na trasę po (zakorkowanych) jednojezdniowych ulicach; do Pępka Świata (tzn. Krańcowej) też nie ma, bo nie będzie miał wystarczającej frekwencji.

Wniosek? ZTM powinien powalczyć o uprzywilejowanie autobusów przy Śmigłowca i na RZS tak, by przejazd dołem też był znośny.

: 30 mar 2013, 17:13
autor: Kosiniak
A najlepiej wybudować szyny i skasować wszystkie autobusy, co nie?
Pytam, po co 517 ma jechać dołem? Kto miałby na tym skorzystać?

: 30 mar 2013, 17:28
autor: fik
ArturS pisze:
fik pisze:No ja w przekroju Cierlickiej w życiu więcej niż 30 osób nie widziałem, a spędziłem tam w kanarce długie godziny, głównie w szczycie B. W tym samym czasie do jednego kursu 187 na PKP Ursus 05 potrafiło wejść blisko 100 osób.
Zwracam się z uprzejmę prośbą do Fika o likwidację komunikacji w Ursusie na ul. Cierlickiej bo w każdym przegubie (401, 517) nie jeździ po 500 osób :) Podobnie jak on nie widzę sensu poza pustym 394 i 177 aby po Cierlickiej jeździło cokolwiek innego. Jak wiemy 100% siekier (np 190) w Warszawie jeździ pełnych od pierwszego przystanku od pętli i wszyscy np z oś. Górczewska jeździ do CH Marki na zakupy (jak mieszkańcy Niedźwiadka do CH Wileńska). Jednocześnie zwracam się z prośbą aby mieszkańcy np. okolic Wola Parku wsiadali do tramwajów na ulicy Obozowej, a nie 190 czy 171, tyle samo mają do szyny co mieszkańcy Skoroszy, czy Gołąbek.

PS. Zapomnijcie o likwidacji 517 na dłuższy czas! Dopóki co spier... 187 w Ursusie (ewidentnie wbrew woli fika co to jest parę dni w roku w ursusie) komunikacja jest u nas zajebista:) 716 bije rekordy zapełnienia (mam nadzieje, że fik to doceni, że do Neoplana nikt więcej się nie zmieści) to na newralgicznym dla Fika moście na Cierlickiej tylko zamyaką się dzwi ostatnie ;) No ale potem robi się pusto :) Ok 100 osób. W oplanie to miód la osób w ZTM (100% znzczy zasadność pojazdu), I tak bez sensu w 80 osób (sorry, część wysiada), dojeżdzamy do Ciepłowni Wola, a potem jeszcze...
Obrazek

: 30 mar 2013, 17:57
autor: Glonojad
Kosiniak pisze:A najlepiej wybudować szyny i skasować wszystkie autobusy, co nie?
Myślę, że to zdanie najlepiej podsumowuje twoją zdolność merytoryczną do dyskusji.

: 30 mar 2013, 18:02
autor: Kosiniak
Przyganiał kocioł garnkowi - słucham, po co uczernić 517? I co najważniejsze, dla kogo?

: 30 mar 2013, 18:04
autor: Glonojad
Ależ ja już napisałem - i to nie raz. Ostatnio - o 6:36 dzisiaj. Reakcja udowadnia, że nie ma najmniejszego sensu się powtarzać. EOT.

: 17 maja 2013, 9:02
autor: Wolfchen
Linia 394 to typowa linia-widmo. Kurs o 8.40 niewykonany, o 8.10 raczej też nie, bo nie widziałem w korku na Dzieci Warszawy. Może o 9 na Składkowskiego zagości w końcu autobus? :D