: 22 gru 2011, 9:44
Ja brałem pod uwagę tylko 103 - opcja z tramwajem przez Kercelak + przesiadka w autobus nie wydała mi się atrakcyjna
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Najlepszy jest fakt że w Wawrze / Rembertowie prawie wszystko jeździ co 30 minut. I to jest świetne rozwiązanie...cns80 pisze:Też. Oraz ciągłe przymiarki żeby po cichu postawić ludzi przed faktem dokonanym np zmieniając 521. Jak ktoś gra nie fair i próbuje robić coś za plecami to się nie ma czemu dziwić że tak się go później traktuje.Krzysiek_S pisze: Żeby było jasne koledze chyba chodzi o 359 i 119.
Oj, coś masz kiepski zapłon... Za równy tydzień stuknie sześć lat, od czasu gdy jest...MichalJ pisze:Nigdy nic na Tunelowej nie było...
Tamtym narzekającym ona nic nie pogorszyła.Krzysiek_S pisze:Bastian wszyscy teraz narzekają na tą zmianę . Więc nowi i starzy.
No to macie odpowiedź. O tym, że na terenie Wawra brakuje infrastruktury dla zbiorkomu, brzęczy się Urzędowi Dzielnicy od lat... A tu ani ulic, ani pętli, ani niczego.Krzysiek_S pisze:Były trzy propozycje.
1. Mieszkańców 147 na Wędkarska i nawrotka na rondzie . ZTM się nie zgodził bo nie ma miejsca na bezpieczny postój a bez postoju też nie może byc.
2. ZTM 147 na Borków - Juhasów Mieszkańcy również popierają , tylko dzielnica chciała ZTM obarczyc kosztami.
3 119 przez Nadwiśle . Tutaj chyba nikt nie jest zadowolony.
Problem też w tym, że dla ZTM decydujące są wyniki nie konsultacji opinii publicznej (to chyba ostatnio taki ogólnomiejski trendKrzysiek_S pisze:Myślę , że tylko mieszkańcy którzy nie kłócą się między sobą a rozmawiają z sobą mogą coś z tym zrobic. Obecnie idę w tym kierunku.
Trasa tak, tabor nieszczególnieBastian pisze:Z działalności tamtego też nie wynikało za wiele, przynajmniej dla infrastruktury komunikacyjnejDobrze, że choć parę ulic pod zbiorkom przygotowali... Sprawdza się to 213 w ogóle?
![]()
Dość długo (1:05 do 1:15) ale był dość wygodny (miejsca siedząceperson pisze:Ile czasu zajmował ci przejazd z użyciem 119 (jak rozumiem z przesiadką do 180), a ile zajmie/zajmuje dojazd np. 147/213+507+180?
Kleszczu pisze:Z ciekawości dopytam ile wynosi czas dojazdu bus + KM/SKM + 103
person pisze:Według symulacji jakdojade.pl jest możliwe aby z użyciem pociągu i 103 dojazd zajął poniżej godziny
MichalJ pisze:I przez Siekierkowski jest najlepiej? Może jednak nie? Wyszukiwarka sugeruje połączenia typu 147>111>180, a ja to bym w ogóle koleją spróbował - co prawda 3 przesiadki, ale powinno wyjść szybko...
Aha, zauważ, że jak wsiądziesz w 147, to powinieneś złapać na Wale poprzednie 119, zawsze 10 minut krócej...
W teorii to słoń może sobie włożyć trąbę w odbyt - tylko w praktyce mu się nie chceMichalJ pisze:A to zależy, jakie i gdzie. Myślałem o wariancie bus-skm na Ochotę-tram-bus, ale może i można prościej. O, czekaj, 103 spróbujemy użyć:
Pielęgniarek 7:34 - PKP Anin 7:36
Anin 7:38 - Zachodnia 8:07
Tunelowa 8:10 - Powązki Wojskowe 8:26.
Niewątpliwieperson pisze:Oglądając rozkłady sprzed 17.12 dojazd 119+180 przy Witosa zajmować powinno (w porannym szczycie) 22 + 40 minut, więc największą zaletą tego połączenia był dojazd tylko z jedną przesiadką...
Nie za bardzo masz pojęcie o czym piszesz. Teraz jęczą Ci sami mieszkańcy co jęczeli w sprawie 147 (bo 119 nic im nie dało) oraz Ci którzy mieli dobre 119 i ktoś je spierniczył.Bastian pisze:Najpierw mieszkańcy jęczeli po wszelkich forach, a możliwości były w zasadzie dwie - 147 przez Borków albo tak, jak zostało zrobione. 147 odpadło, bo się dzielnica nie zgodziła, więc zmieniono 119. To teraz znów mieszkańcy jęczą, tylko tym razem inni...
I nie rozwiązała ich problemów, co chętnie i dzielnica i ZTM odtrąbiliby jako sukces i spuścili ich na drzewo.Bastian pisze:Tamtym narzekającym ona nic nie pogorszyła.
Zwalanie wszystkiego na dzielnicę to chwyt poniżej pasa. Większość dróg dzielnicowych nie może być zrobionych, bo brak jest planów przyłączenia ich do dróg miasta (np. cały Trakt Lubelski). Niby dałoby się to zrobić, ale potem trzeba by było przerabiać. Planów dla przebudowy TL nie ma, bo nie została skończona kanalizacja. Kanalizacja nie została skończona (a właściwie dopiero ruszyła), bo przez wiele lat nie było wiadomo kto to ma budować i za czyje pieniądze. Teraz robi to MPWiK, ale harmonogramy im się poprzesuwały bo miasto obcięło pieniądze i np etap przejcia traktem za skrzyżowanie z Lucerny, którego zakończenie było planowane na koniec 2007r. ruszył dopiero w 2009 ale skrzyżowania nie przeszedł i urwał się na łuku traktu jakieś 100-200 m wcześniej.Bastian pisze:No to macie odpowiedź. O tym, że na terenie Wawra brakuje infrastruktury dla zbiorkomu, brzęczy się Urzędowi Dzielnicy od lat... A tu ani ulic, ani pętli, ani niczego.
Dodaję czwartą:Krzysiek_S pisze:Były trzy propozycje.
1. Mieszkańców 147 na Wędkarska i nawrotka na rondzie . ZTM się nie zgodził bo nie ma miejsca na bezpieczny postój a bez postoju też nie może byc.
2. ZTM 147 na Borków - Juhasów Mieszkańcy również popierają , tylko dzielnica chciała ZTM obarczyc kosztami.
3 119 przez Nadwiśle . Tutaj chyba nikt nie jest zadowolony.