Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 cze 2013, 16:20

fik pisze:Pl. Tysiąclecia 01 w DS:
](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Rozumiem, że skoro zmieniamy politykę na "dziady bezpośrednie", to koordynacja nie jest ważna, ale to jeszcze nie oznacza, że jest ANTYważna...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 01 cze 2013, 19:56

Szczerze mówiąc, mogę się założyć o kilkadziesiąt euro, że 129 lub 206 zostaną niebawem zlikwidowane ze względu na niska podaż; wpiszę się to, w jak najbardziej obecną politykę. Swoją drogą ciekawe dlaczego nikt nie zastanowi się nad faktem, że tymi sprawami zajmują się politycy a nie specjaliści.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 cze 2013, 20:05

A czy to nie ZTM powinien stanąć na wysokości zadania i skoordynować trzy linie jeżdżące co pół godziny tak, żeby to jakoś wyglądało? Nawet jeśli pomysł puszczenia tych trzech linii nie był ZTMowski, to jednak za realizację jak najbardziej odpowiada Organizator. Złośliwie to spieprzyli, żeby pokazać jak się kończy, kiedy ktoś się wtrąca?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 01 cze 2013, 20:08

Glonojad pisze:Rozumiem, że skoro zmieniamy politykę na "dziady bezpośrednie", to koordynacja nie jest ważna, ale to jeszcze nie oznacza, że jest ANTYważna...
Ja bym raczej powiedział, że jest ważniejsza z uwagi na to, że dziady jeżdżą rzadziej.

Mniejsza jednak o to. Gorzej, że ZTM zapomniał chyba, że jest podmiotem wykonawczym, a nie wychowawczym...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

cristle
Posty: 108
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:06

Post autor: cristle » 01 cze 2013, 20:54

Obawiam się, że zbyt wielu polityków może dostrzegać w istnieniu ZTM-u swoją zagładę. Pewnie go zlikwidują i co byłoby wskazane stworzą wariant berliński.
Ale koniec offtopu: do rewolucji w Ursusie trzeba podejść ostrożnie i poczekać do ruchów związanych z Niedźwiadkiem.
Myślę, że głównym problemem nie jest to, że mamy wiele wozów niskopojemnych w relacji Niedźwiadek-Stary Ursus. Można byłoby je wszystkie wywalić i dać przez Plac Tysiąclecia cokolwiek obsługiwanego taborem wielkopojemnym z rozsądną częstotliwością.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 01 cze 2013, 21:53

Szeregowy_Równoległy pisze:Złośliwie to spieprzyli, żeby pokazać jak się kończy, kiedy ktoś się wtrąca?
Byłoby to nieco dziwne - w opinii szarego pasażera winny złego rozkładu będzie albo ZTM, albo "ta żydówa"... Strzelali by sobie sami w, i tak już słabo się trzymającą karku, głowę?
noidea

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 cze 2013, 21:56

Nie, znalazłem jednak jakieś wyjaśnienie tej sytuacji. 206 jest skoordynowane z odjazdami WKD i dlatego musi jechać w parze ze 177 które też jest z nią skoordynowane. Niemniej wygląda to tragicznie!
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 cze 2013, 22:15

A trzecia linia też jest skoordynowana z WKD?

Bo to, że 177 i 206 dowożą na te same pociągi, świadczy wyłącznie o tym, że te dwie linie w Ursusie powinny mieć zupełnie inne trasy, aby nie szkodziły poszczególnym rejonom...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 cze 2013, 22:20

129 nie jest, dlatego mogłoby wchodzić w połowę taktu 177 i 206.
Wolfchen pisze:że te dwie linie w Ursusie powinny mieć zupełnie inne trasy, aby nie szkodziły poszczególnym rejonom...
Do wczoraj były 177 i 207 i spotykały się tylko na jednym przystanku i to było dobre rozwiązanie. Obie linie obsługiwały inne potoki, inne rejony i obie miały w miarę dobrą frekwencję.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 cze 2013, 22:21

bartoni722 pisze:Nie, znalazłem jednak jakieś wyjaśnienie tej sytuacji. 206 jest skoordynowane z odjazdami WKD i dlatego musi jechać w parze ze 177 które też jest z nią skoordynowane. Niemniej wygląda to tragicznie!
Jak cokolwiek jest skoordynowane z WKD, jeśli WKD na WKD Opacz odjeżdża w stronę wsi 5 i 35 po każdej godzinie, a w stronę cywilizacji 16 i 46? 207 odjeżdża 10 i 40 po pełnej, 177 14 i 44. Czy w innym miejscu ta koordynacja ma występować? No i która z tych linii niby jest skoordynowana?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 cze 2013, 22:25

Na co ty patrzysz? 177 też jest 10 i 40. Wczoraj korzystałem z kursu o 9:28 z PKP Ursus, 9:42 byłem na WKD Opacz i tam jest taka śmieszna odległość do przejścia, że jeszcze to 177 zdążyło zawrócić na Środkowej i wrócić na WKD Opacz, zanim WKD przyjechało...

A, dobra, już rozumiem. Ale moje wytłumaczenie nadal ma sens, bo 177 i 206 musi być bezpostojowe w tamtych rejonach, chyba...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 cze 2013, 22:29

Skoro obie linie są skoordynowane, to powinny odjeżdżać razem, chwilę po WKD. A nie odjeżdżają. No i jeśli już, to skoordynowane są z WKD na wieś, czyli jak ktoś chce do Ursusa, to jedzie do Opaczy WKD i ma wracać? Bo jak się tą WKD przyjedzie ze wsi, to albo się czeka na 207 24 minuty, albo czeka na 177 przez 28 minut.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 cze 2013, 22:31

Nie. I 177 i 206 przyjeżdżają na Opacz o 10 i 40, żeby dowieźć ludzi na WKD 16 i 46. I stąd wyszło, że skoro na Opacz przyjeżdżają razem, to na Pl. Tysiąclecia też.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 cze 2013, 22:46

OK, założyłem, że to z WKD mają wysiadać ludzie i przesiadać się do autobusów. Chociaż: jeśli zakładamy, że ktokolwiek z Ursusa miałby chcieć jechać na wieś przy pomocy WKD, to wypadałoby założyć, że ten ktoś może również chcieć ze wsi przy pomocy WKD do Ursusa dojechać. I tej opcji w Opaczy nie ma.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 cze 2013, 22:48

Ale co ZTM obchodzi jazda na wieś, skoro tam na WKM i biletach ZTMowskich dojechać nie może?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ