Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 cze 2015, 21:33

Ale ten 2 minuty później to nie był to Michalczewski? Nawet nie chcesz wiedzieć, jak oni korki omijają. :p

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 30 cze 2015, 21:53

Nie zwróciłem uwagi. Nawet jeśli on, to nie bardzo sobie wyobrażam omijanie korka Rakowiecka-Goworka czy na Spacerowej przed Belwederską. A z Gagarina można co prawda skręcić z pasa do jazdy prosto, ale ten wóz tego nie zrobił.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 01 lip 2015, 17:16

MichalJ pisze:A z Gagarina można co prawda skręcić z pasa do jazdy prosto, ale ten wóz tego nie zrobił.
Można? Legalnie? :>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 lip 2015, 19:03

Można=/=wolno.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 lip 2015, 19:44

Mamy jedną minutę na Boernerowie na przebranie się do zjazdu. Przebij to :)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 05 lip 2015, 19:52

Był swego czasu rozkład na 6, że na Kole było 0 minut na przebranie wagonu i odmeldowanie się ale to kuriozum jakoś długo nie przetrwało.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 lip 2015, 19:56

My mieliśmy coś takiego na 23, na Czynszowej, ale bez odmeldowania. Wygrałeś ;P Chciałbym zobaczyć któregoś z pracowników Organizatora, którzy to wymyślili, jak demonstruje przebranie składu w minutę.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 05 lip 2015, 20:06

Organizator nie ma pojęcia jak nasza praca wygląda. Mają się tylko w Excelu czy innym programie liczby zgodzić a, że coś jest niewykonalne to nasza sprawa. Jeszcze w przypadku 6 pół biedy bo najwyżej wyjadę opóźniony ale na 20 zablokujesz jednotor to kolejnemu też się posypie. Tak samo jak po ostatnich zmianach jest minuta na przejazd od Lubelskiej do Al. Zielenieckiej (szczególnie jak wjadą 7 i 25) gdzie albo stoisz przed skrzyżowaniem albo przy zawrotce, kolejny przykład na 22, dwie minuty od R. Waszyngtona do Zielenieckiej gdzie raz na dwie minuty mam kilka sekund zielonego, prawie kilometr do przejechania z tego część 15km/h po zwrotnicach przy pętli.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 lip 2015, 20:19

A zgodnie z przepisami na 22 między jednym Waszyngtonem a drugim, w stronę teatru, przejechać się nie da. Albo przekraczasz prędkość, albo tniesz na minusie, albo stoisz. A jak jesteś drugi na przystanku przed skrętem to dopiero robi się wesoło. Ja chcę poznać człowieka, który w dwie minuty przejechał z Koła na Marynin i przestrzegał ograniczenia na wiadukcie, ograniczeń przy pętli (krzyżaki, zwrotnice) oraz nie wyprzedzał fazy na przejeździe ukośnym. Nie wiem jak Organizatorowi wyszły dwie minuty. Nie wiem jakim trzeba być kretynem, żeby rozkładowo wozy z Górczewskiej puszczać w jednej minucie. Albo z Gocławka. Ja wielu rzeczy nie wiem, prosty jestem, więc jestem motorniczym, a nie pracownikiem ZTM.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 05 lip 2015, 20:40

Po reformie miało być dużo lepiej a jak jest to sam widzisz, stada praktycznie wszędzie a później przerwa. Czasu jest za mało w wielu miejscach ale za biurkiem wszystko wygląda dobrze a, że tramwaje jeżdżą opóźnione to tylko powód do zadowolenia bo na koniec roku okaże się, że ZTM osiągnął bardzo duże oszczędności (a nikt nie napisze ile z tego to kary za opóźnienia, które są z winy Organizatora na skutek idiotycznych rozkładów). A z Waszyngtona to jest różnie, wczoraj miałem cztery kółka i raz było tak, że spokojnie przejeżdżałem a raz ledwo ruszyłem a już się oczy zapalały przed przejściem. W każdym bądź razie kretynizmów jest coraz więcej i nikt nie ma zamiaru tego zmieniać bo tak jest dobrze.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 lip 2015, 20:52

Trochę winy naszych kolegów też w tym jest. Bo jak mam popoludniowe 26 i je przejmuję, a ten, co oddawał w karcie zostawił same zera, to jakoś nie wierzę. Bo ja od czasów reformy nie pamiętam kiedy ostatnio na Wiatraczną w dzień powszedni na zero dojechałem. +1 przy miśkach, -1 przy Wileniaku i nie idzie nadgonić, a można tylko opóźnienie zwiększyć. Dziś mogłem sobie dziko śmigać, bo wozów mało, raz tylko -1 na OSG miałem, bo zwrotnice (obie) nie chciały współpracować, ale nie w dzień powszedni. W autobusiarni narzekałem, ale tutaj jest gorzej. Znacznie częściej podczas jazdy mam chęć zażądać kogoś z ZTM żeby pokazał mi jak mam wykonać to, co ktoś sobie założył. I nie tylko o czas przejazdu mi chodzi. Mnie najbardziej fascynuje to, że jak z jakiegoś powodu nie mam przerwy, którą powinienem mieć, to dostaję stempelek i firma mi dodatkowo zapłaci. Ale, cholera jasna, ja dalej nie mam przerwy, którą powinienem mieć, w dalszym ciągu jeżdżę gwałcąc ustawę o czasie pracy kierowcy. A jak odmówię jazdy, to sprawdzą mnie na trzeźwość. Logiczne: kodeksy czyta, chce je w życie wprowadzać, to musi być najebany jak szpadel, inaczej by takich pomysłów nie miał.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lip 2015, 7:40

drobert pisze:Organizator nie ma pojęcia jak nasza praca wygląda.
Ma. Główny rozkładowiec tramwajowy jest czynnym motorniczym.
Szeregowy_Równoległy pisze:Nie wiem jakim trzeba być kretynem, żeby rozkładowo wozy z Górczewskiej puszczać w jednej minucie. Albo z Gocławka. Ja wielu rzeczy nie wiem, prosty jestem, więc jestem motorniczym, a nie pracownikiem ZTM.
Skoordynuj wszystko tak, aby nigdzie nie było wyjazdów z jednej minuty, zwłaszcza na przejściach między strefami częstotliwości. Życzę powodzenia.
drobert pisze:Czasu jest za mało w wielu miejscach ale za biurkiem wszystko wygląda dobrze
Na czasy przejazdu wpływają głównie wyniki z SNRT. Jeżeli wszyscy mają w dupie ograniczenia, tylko chcą się zmieścić w rozkładzie, to potem średniosatystycznie wychodzi, że czasy przejazdu są dobre. Aczkolwiek Zieleniecka miała robiona przejazdy pomiarowe po włączeniu priorytetu także z udziałem ZTM-iarzy. I jeszcze jedna rzecz. Czasy przejazdów analizować trzeba nie pomiędzy poszczególnymi przystankami, a przynajmniej na odcinkach międzywęzłowych. A jeżeli na Zielenieckiej czy Maryninie jest to tożsame, to z odcinkami sąsiednimi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5991
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 lip 2015, 9:17

pawcio pisze:Na czasy przejazdu wpływają głównie wyniki z SNRT.
Co to jest SNRT?
I jeszcze jedno pytanie: czy czasy przejazdu w tramwajach uwzględniają także sygnalizację świetlną i jej (najczęściej) antypriorytet dla tramwajów? Jeśli motorniczy rusza z Elekcyjnej, to na 100% dojeżdżając do Wolskiej będzie miał zmianę świateł na czerwone (pomijam sytuacje, kiedy na Elekcyjnej nie działają światła). Jakoś rozkład przewiduje 1 minutę między Elekcyjną i Wolską i 1 minutę między Wolską, a Sokołowską. 2 minuty są między Sokołowską i Płocką, bo tam często trafia się na czerwone i trzeba długo stać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 lip 2015, 10:11

System Nadzoru Ruchu Tramwajów. Trochę już przestarzały system oparty na GPS-ie, pozwalający rejestrować lokalizację tramwajów i czasy odjazdów z przystanków. I z tego systemu schodzą takie dane, jaki motorniczowie na mieście wyprodukują.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5817
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 lip 2015, 10:55

Pawcio, my wiemy, że główny rozkładowiec jest ZASILAJĄCYM motorniczym. Może gdyby pojeździł przez miesiąc na różnych liniach, jak zwykły robol........
Ja też kiedyś zasilałem, z reguły rozmowa z dyspozytorem na zakładzie była krótka- dajesz moją ulubioną brygadę albo nie jadę.
miłośnik 13N

Zablokowany