Strona 33 z 56

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 10:21
autor: fik
Świetny pomysł. Połączyłbym to jeszcze z jednej strony ze 108, a z drugiej - z 900, słyszałem że dużo samotnych matek robi w soboty zakupy w sklepiku pana Arka na Pejzażowej.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 10:48
autor: Georg
fik pisze:Świetny pomysł. Połączyłbym to jeszcze z jednej strony ze 108, a z drugiej - z 900, słyszałem że dużo samotnych matek robi w soboty zakupy w sklepiku pana Arka na Pejzażowej.
Matki dojadą sobie metrem do Pana Arka. Linia 900 ma krótką trasę i przez to jest punktualna. Nie ma potrzeby jej wydłużania.
Jeśli chodzi o przesiadki, to będą dogodne wtedy, kiedy obydwie linie będą jeździły często (także w DS). Czyli co 7,5 minuty. Wiem, że do tego etapu jeszcze nie doszliśmy, ale kto wie - może kiedyś ZTM dostrzeże, że częstotliwość 189 i 190 w DS jest zbyt niska. Należy tworzyć linie krótkie, ale częste. Niestety, na wniosek pasażerów, ZTM robi odwrotnie. A szkoda.
A tak swoją drogą to gdybym nie widział, kto wysunął powyższą propozycję, to po jej poziomie prędzej podejrzewałbym, że to kolejny pomysł pana Jacka M. (zbliżony do ostatniego zaproponowanego). Po fiku takich propozycji bym się nie spodziewał. :-D

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 11:11
autor: reserved
Przecież fik ironizował. :D Jak zwykle zresztą.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 11:12
autor: Bastian
Litości... :roll:

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 11:13
autor: Georg
reserved pisze:Przecież fik ironizował. :D Jak zwykle zresztą.
Przecież wiem. Stąd uśmiech.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 11:16
autor: reserved
Haha, kopałem dołek i sam w niego wpadłem. ;)

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 11:18
autor: a/p TALENT
Widać, że użytkownicy forum wypisujący się "w tym temacie", nie skojarzyli prostego faktu, że od lat funkcjonuje patologia pod tytułem - urząd skarbowy dla dzielnicy Bemowo przy ul. Białobrzeskiej! Stąd też tyle linii autobusowych na trasie Bemowo - Ochota. Niestety, znając realia i meandry polityki fiskalnej, osoby prowadzące działalność gospodarczą mają wątpliwą przyjemność częstego bywania tamże. Wyprawa samochodem to wątpliwy urok z uwagi na braki miejsc parkingowych i dodatkowo jest tam strefa odpłatnego parkowania / o korkach na Prymasa szkoda gadać/. Toteż osobiście zawsze podróżuję tam autobusem 523 lub 184. Jak większość "biznesmenów" z Bemowa. Dawniej dobrze było dojeżdżać 20-tką do Narutowicza - trochę na około, ale bez przesiadek i można było ominąć korki na Prymasa.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 11:21
autor: reserved
a/p TALENT pisze:Widać, że użytkownicy forum wypisujący się "w tym temacie", nie skojarzyli prostego faktu, że od lat funkcjonuje patologia pod tytułem - urząd skarbowy dla dzielnicy Bemowo przy ul. Białobrzeskiej! Stąd też tyle linii autobusowych na trasie Bemowo - Ochota.
:shock: :shock: Te tłumy z niezabieralnych linii jadą w godzinach szczytu do urzędu skarbowego na Białobrzeską?

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 11:45
autor: person
Georg pisze:Niestety, na wniosek pasażerów, ZTM robi odwrotnie. A szkoda.
A ile ty wysłałeś wniosków o skracanie-podbijanie i/lub z poparcie dla pomysłów marszrutacyjnych?

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 12:02
autor: grzegorz
p_0 pisze:Mam mieszane uczucia co do proponowanych zmian. Polityka tworzenia krótkich i częstych linii oraz promowania tramwajów wydaje mi się słuszna jedynie w przypadku godzin szczytu, kiedy faktycznie poprawia się punktualność kursowania.
Nazwa ,,szczyt'' naprawdę odpowiada stanowi faktycznemu - wtedy jeździ najwięcej osób. Optymalizacja ,,pod szczyt'' przynosi korzyść największej liczbie osób.
p_0 pisze: Przenoszenie tego układu komunikacyjnego na godziny pozaszczytowe, a zwłaszcza na weekendy wyłącznie poprzez ścięcie częstotliwości, uważam za absurdalne.
Dosyp kasy do systemu, a nie będzie trzeba ograniczać częstotliwości. Bo rozrzedzić kursowania w szczycie chyba nie zaproponujesz?
Z kolei utrzymywanie dwóch systemów tras sprawiłoby, że układ stałby się jeszcze mnie sterowalny i zupełnie nieczytelny dla szarego pasażera, który, przez nieprzyzwyczajenie do komunikacji pozaszczytowej, traciłby pewnie więcej czasu i nerwów niż obecnie.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 12:07
autor: Georg
person pisze:
Georg pisze:Niestety, na wniosek pasażerów, ZTM robi odwrotnie. A szkoda.
A ile ty wysłałeś wniosków o skracanie-podbijanie i/lub z poparcie dla pomysłów marszrutacyjnych?
Średnio wysyłam wnioski co tydzień. M. in. o podbicie 523 i koordynacji ze 182, prośbę o likwidację linii 188 kosztem mocnych linii 128 do pl. Piłsudskiego i 175 do Ronda ONZ (obecny kraniec 504), likwidację 521 i uruchomienie 113, skrócenie 125 do Wiatraka, wzmocnienie kursowania w DS 122 i wiele innych.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 12:20
autor: person
Georg pisze:
person pisze: A ile ty wysłałeś wniosków o skracanie-podbijanie i/lub z poparcie dla pomysłów marszrutacyjnych?
Średnio wysyłam wnioski co tydzień. M. in. o podbicie 523 i koordynacji ze 182, prośbę o likwidację linii 188 kosztem mocnych linii 128 do pl. Piłsudskiego i 175 do Ronda ONZ (obecny kraniec 504), likwidację 521 i uruchomienie 113, skrócenie 125 do Wiatraka, wzmocnienie kursowania w DS 122 i wiele innych.
Pochwalam.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 12:36
autor: Georg
Szkoda, że na wiele wniosków miałem odpowiedź, że dziękują za uwagę, nie mają wolnego taboru, pomyślą później, oraz radni Wawra chcą mieć linię do Centrum i dlatego 521 będzie dalej jeździć na Szczęśliwice i na tym koniec. W sumie już dawno powinienem się zniechęcić, ale z natury jestem upierdliwy więc może kiedyś to coś da.

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 13:07
autor: Bastian
person pisze:
Georg pisze: Średnio wysyłam wnioski co tydzień. M. in. o podbicie 523 i koordynacji ze 182, prośbę o likwidację linii 188 kosztem mocnych linii 128 do pl. Piłsudskiego i 175 do Ronda ONZ (obecny kraniec 504), likwidację 521 i uruchomienie 113, skrócenie 125 do Wiatraka, wzmocnienie kursowania w DS 122 i wiele innych.
Pochwalam.
Kiedyś odpowiadałem na 11 hurtem...

KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

: 02 mar 2015, 13:24
autor: Georg
Aha. To pewnie mnie znienawidziłeś od tamtego czasu?