Stacja A-19 Marymont
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
w godzinach szczytu wahadło na styk wbija się pomiędzy pociągi do Kabat, zakładając krótszy postój na peronie następnego pociągu po wahadle.JotPeCet pisze:Czyli nieznany jest czas przejazdu z Marymontu na Wilsona??jedyny sposób, by pociągi nie stały, to jest deregulacja odjazdów w kierunku Kabat
Wahadło nie może się wbić w dziury "kabackiego"??
Odjazdy z A-19 odbywają się wg wskazań zegara co 9 minut, zgodnie z umową - zegar zeruje się po odjeździe każdego wahadła. Sterowanie i informacja są w tym momencie automatyczne.
Postoju nie zlikwidujesz - nie będzie stał w tunelu, to będzie musiał odstać na stacji, przy czym wóczas to informację na stacji możesz zlikwidować, bo po co komu informacja, że pociąg odjedzie za 3 minuty, skoro faktycznie odstoi jeszcze 2 minuty? I po odjeździe, zegar, zerując się, wskazywać ma następny odjazd za 7 minut?
Trudno zgrać wahadło z Kabatmi, bo nie da się przewidzieć ile faktycznie będzie trwała wymiana pasażerów - będą dłużej wsiadać, będzie matka z wózkiem, niewidomy i odjazd następuje później. W następnym pociągu ktoś przyblokuje drzwi i już wszystko się obsuwa. Zwrotnica przestawia się 0:30 po odjeździe składu do Kabat. To jest krócej niż czas przejazdu z A-19. Metro miałoby teraz non stop jechać na ręcznym sterowwaniu? Dyżurni stacji A-18 mieliby przewidywać za ile nastąpi odjazd i non stop siedzieć na radiu, przez które także i inne wiadomości są przekazywane i informować o możliwości jazdy? To po co wówczas zegary o odjeździe i częstotliwość?
Zresztą postoje w tunelu są normalnością na liniach o bardziej skomplikowanym układzie - weźmy Londyn chociażby. Przed stacjami węzłowymi albo na stacjach węzłowych postoje są częste.
U nas, zakładając, że zasadniczo na A-18 pociągi do i z Kabat odjeżdżają i przyjeżdżają w miarę sprawnie, to postój wahadła przed A-18 jest krótki albo go nie ma.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Może troszkę obok tematu, ale wczoraj przyjarzałem się informacjom w przejściu podziemnym pod Słowackiego. I co zobaczyłem - przystanek busowy nazywa się "POTOCKA 02" a nie tam jakieś Metro Marymont
Takie info wyświetlają nowe podświetlone plansze np. przy zejściu do podziemia od busów w kierunku północnym.
Niech żyje
koordynacja działań w naszym mieście.
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Takie info wyświetlają nowe podświetlone plansze np. przy zejściu do podziemia od busów w kierunku północnym.
Niech żyje
![:dance: :dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Dzięki zamknięciu torów na Słowackiego liczba korzystających z wahadła znacznie wzrosła.
Dziś wysiadłem o 18:48 na Marymoncie, a wraz ze mną około 100 osób, z czego większość poszła do tramwajów i (nie wiem , czy przypadkiem nie więcej) do autobusów.
O 16:30 widziałem, że na Wilsonie wysiadło sporo ludzi, ale dużo więcej - co oczywiste- wsiadło (większość czekała, reszta zdążyła przesiąść się z pociągu, który przyjechał w trakcie postoju wahadła - czyli coraz większej ilości ludzi nie przeszkadza kilkuminutowe oczekiwanie).
Ciekawe ile pasażerów obsłużyło wahadło w lutym, a ile obsłuży w marcu.
BTW: czy przypadkiem nie zmienili systemu odliczania czasu do przyjazdu wahadła? Mam wrażenie, że zaczęło uwzględniać oczekiwanie w tunelu...
Dziś wysiadłem o 18:48 na Marymoncie, a wraz ze mną około 100 osób, z czego większość poszła do tramwajów i (nie wiem , czy przypadkiem nie więcej) do autobusów.
O 16:30 widziałem, że na Wilsonie wysiadło sporo ludzi, ale dużo więcej - co oczywiste- wsiadło (większość czekała, reszta zdążyła przesiąść się z pociągu, który przyjechał w trakcie postoju wahadła - czyli coraz większej ilości ludzi nie przeszkadza kilkuminutowe oczekiwanie).
Ciekawe ile pasażerów obsłużyło wahadło w lutym, a ile obsłuży w marcu.
BTW: czy przypadkiem nie zmienili systemu odliczania czasu do przyjazdu wahadła? Mam wrażenie, że zaczęło uwzględniać oczekiwanie w tunelu...
Nie ma co się dziwić.geograf pisze: Dziś wysiadłem o 18:48 na Marymoncie, a wraz ze mną około 100 osób, z czego większość poszła do tramwajów i (nie wiem , czy przypadkiem nie więcej) do autobusów.
Znajomy mieszka na Gdańskiej (tuż przy Marymoncie) i jako "tamtejszy" radził mi aby unikac tramwajów tylko od razu iść do autobusów lub wahadła bo jest to szybsza obcja dostania się na Wilsona.
Dlaczego radził unikać tramwajów- nimi w sumie jest najszybciej? Obecnie i tak nie jeżdżą prosto, ale rozumiem że chodziło o normalną sytuację. Zatem?Rosa pisze:i jako "tamtejszy" radził mi aby unikac tramwajów tylko od razu iść do autobusów lub wahadła bo jest to szybsza obcja dostania się na Wilsona.
Wahadła to bym jednak (jako "tutejszy"
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)