Nowe przystanki kolejowe w Warszawie
Moderator: JacekM
Tory to są, zarówno w Grodzisku, jak i w Warszawie Al. Jerozolimskie - tylko krawędź styczna do tych 'dalekobieżnych' torów jest tylko jedna. Dziwne. Np. w Grodzisku wszelkie pociągi nie zatrzymujące się, a jadące w stronę Warszawy, przejeżdżają przy tej krawędzi... Te w stronę zachodnią jadą torem następnym, nie przylegającym do żadnej krawędzi. Nie przyjrzałem się dokładnie, ale w Alejach też jest 'trochę torów' pomiędzy linią WKD a krawędzią.
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Poniżej taki koci rys, może trochę rozjaśni o co biega w Alejach
EDIT
3R i 4R - tory podmiejskie
1R i 2R - dalekobieżne
EDIT
3R i 4R - tory podmiejskie
1R i 2R - dalekobieżne
- Załączniki
-
- Aleje_jerozolimskie.gif (8.91 KiB) Przejrzano 1159 razy
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jeszcze byś kierunki oznaczył :-p
L510 to łącznica na Warszawę Główną Towarową vel Odolany, tory 1R i 2R to linia 8, czyli dalekobieżne, 3R i 4R to łącznica 445, czyli wejście w układ podmiejski zachodniej, nieopisany tor przechodzący pod torami 1-3R to bodaj podmiejski wjazd ze Skierniewic na Zachodnią.
L510 to łącznica na Warszawę Główną Towarową vel Odolany, tory 1R i 2R to linia 8, czyli dalekobieżne, 3R i 4R to łącznica 445, czyli wejście w układ podmiejski zachodniej, nieopisany tor przechodzący pod torami 1-3R to bodaj podmiejski wjazd ze Skierniewic na Zachodnią.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Nie jestem jeszcze pewien przejść międzytorowych, może jutro się wybiorę zobaczyć to sprawdzę w naturze.Mr_Kolesław pisze:Na szkicu brakuje kozłów oporowych na zejściach 2R L8 i L510, ale to taki mały szczegół.
[ Dodano: Pon 28 Lip, 2008 23:55 ]
dokładnie, zapomniałem opisać 4W L447Fikander pisze:nieopisany tor przechodzący pod torami 1-3R to bodaj podmiejski wjazd ze Skierniewic na Zachodnią.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Zgadza się.MeWa pisze:z rysunku wynika, że wszystkie tory dalekobieżne i podmiejske w ruchu osobowym są przy peronach.JaBaal pisze:krawędź styczna do tych 'dalekobieżnych' torów jest tylko jedna
Wszystko okej.bohun pisze:Nie jestem jeszcze pewien przejść międzytorowych, może jutro się wybiorę zobaczyć to sprawdzę w naturze.Mr_Kolesław pisze:Na szkicu brakuje kozłów oporowych na zejściach 2R L8 i L510, ale to taki mały szczegół.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak, jest (chyba, nie jestem pewien głowicy południowej) pewna elastyczność wyboru toru przez podmiejski "do Radomia", która w teorii umożliwi wyprzedzanie przez dalekobieżne. Aczkolwiek w takim układzie lepiej by było, gdyby były dwa perony wyspowe (tor 4R przy dwóch peronach) co oszczędziłoby pasażerowi ryzyka "biegania" (bo dalekobieżny musi 1R jechać, a podmiejski może zmienić krawędź).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No właśnie do pełni szczęścia brakuje zejścia z toru 2/4R na 1R w kierunku południowym... Osobowy stał by sobie spokojnie na swoim peronie, a pospieszny wyprzedził by przy peronie 2. Z tego co pamiętam rozjazdy są tam na więcej niż 40km/h (musze się tam przejechać po zakońćzeniu i zweryfikować), więc odbywało by się to bez straty dla pociągu dalekobieżnego, który tam i tak dużo szybciej nie pojedzie. Na samej łącznicy 445 też prędkosći niskie - 50 i 60km/h.inż. Glonojad pisze:Tak, jest (chyba, nie jestem pewien głowicy południowej) pewna elastyczność wyboru toru przez podmiejski "do Radomia", która w teorii umożliwi wyprzedzanie przez dalekobieżne.
Rozjazdy są na 60km/h: LINK. Paski na semaforach też na tyle samo.przewoz pisze:No właśnie do pełni szczęścia brakuje zejścia z toru 2/4R na 1R w kierunku południowym... Osobowy stał by sobie spokojnie na swoim peronie, a pospieszny wyprzedził by przy peronie 2. Z tego co pamiętam rozjazdy są tam na więcej niż 40km/h (musze się tam przejechać po zakońćzeniu i zweryfikować), więc odbywało by się to bez straty dla pociągu dalekobieżnego, który tam i tak dużo szybciej nie pojedzie. Na samej łącznicy 445 też prędkosći niskie - 50 i 60km/h.inż. Glonojad pisze:Tak, jest (chyba, nie jestem pewien głowicy południowej) pewna elastyczność wyboru toru przez podmiejski "do Radomia", która w teorii umożliwi wyprzedzanie przez dalekobieżne.
Są pasy na semaforach, więc tak.
No właśnie, właśnie, tak też mi się wydawało (nie pamiętając mapy szczegółowej)Rozjazdy są na 60km/h: LINK. Paski na semaforach też na tyle samo.
Ale zjazdu z toru 2/4R na 1R w kierunku południowym chyba jednak nie ma, a przydał by się.
Może 'niegramotnie' napisałem tamto zdanie, ale miałem na myśli Grodzisk, a nie Aleje.MeWa pisze:z rysunku wynika, że wszystkie tory dalekobieżne i podmiejske w ruchu pasażerskim są przy peronach.JaBaal pisze:krawędź styczna do tych 'dalekobieżnych' torów jest tylko jedna
Jeśli rysunek Bohuna jest prawidłowy, to podmiejski z krawędzi przy 4R 'do Radomia' nie wjedzie potem na tor właściwyinż. Glonojad pisze:Tak, jest (chyba, nie jestem pewien głowicy południowej) pewna elastyczność wyboru toru przez podmiejski "do Radomia", która w teorii umożliwi wyprzedzanie przez dalekobieżne.
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...