Stacje odcinka bielaĹskiego (A-20 SĹodowiec - A-23 MĹociny)
Moderator: JacekM
Tutaj jest ten materiał TVP WarszawaKra pisze: Kilka dni temu w TKW była info (dokładnie nie zacytuję bo nie pamiętam), iż może będzie jednak wahadło Wawrzyszew - Słodowiec, prawda to czy jakiś "fakt prasowy" ?
http://pl.youtube.com/watch?v=01IuXTcFF3g
wahadło ma kursować w związku z opóźnieniem otwarcia stacji Młociny.
I bardzo dobrze że chociaż wahadło będzie, jednak zmiana peronu na Słodowcu dłużej trwa niż trwało przejście z pociągu do wahadła na pl. Wilsona, nie lepiej byłoby zrobić na Wawrzyszewie koniec trasy a pociągi żeby zawracały na Młocinach gdzie same tory już powinny być gotowe do końca września ?tomkrt pisze:Tutaj jest ten materiał TVP WarszawaKra pisze: Kilka dni temu w TKW była info (dokładnie nie zacytuję bo nie pamiętam), iż może będzie jednak wahadło Wawrzyszew - Słodowiec, prawda to czy jakiś "fakt prasowy" ?
http://pl.youtube.com/watch?v=01IuXTcFF3g
wahadło ma kursować w związku z opóźnieniem otwarcia stacji Młociny.
Pzdr.!
Tomek
Gdyby na Słodowcu peron był w środku wahadło miałoby sens - po Kasprowicza od Słodowca do Starych Bielan jeżdżą 2 autobusy które na dodatek jadą jeden za drugim, a i z Wawrzyszewa można by było od razu do metra wsiąść, na razie trzeba albo iść kawałek od przystanku do Słodowca albo jechać na Marymont jeśli się chce z Wolumendo metra dostać.MeWa pisze:Pożyjemy zobaczymy, zależy od stopnia gotowości torów odstawczych na A-23 - wahadło będzie trochę bez sensu...
Idea wahadła na odcinku Wilsona-Marymont rzeczywiście była bezsensowna i tu można odnosić podobne wrażenie, ale należy zwrócić uwagę na ilość autobusów kursujących ul. Kasprowicza na odcinku (M)Słodowiec-Oczapowskiego.
Wadą jest jednak kwestia peronów na Słodowcu - aby przesiąść się z wahadła do "całotrasowego" pociągu konieczne byłoby wyjście na powierzchnię.
Rozwiązaniem mogłoby być używanie do przesiadek peronu przy którym zawracają składy, ale to niemożliwe bo nikt się na to nie zgodzi ze względów bezpieczeństwa oraz pewnie przepustowości, co w zasadzie sprawia, że wahadło nie ma sensu.
Pzdr.!
Tomek
No i dobrze, bo w sumie konstrukcja Słodowca (perony boczne) podważają sens jakiegokolwiek wahadła...MeWa pisze:Na razie żadne wahadło nie wchodzi w grę (nie ma zgody na wahadło), żaden aneks nie został podpisany...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43