[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lip 2011, 9:07

Pomysł zgoła kuriozalny, ale z dwojga złego lepiej historyzować stozłomkę, niż próbować robić "knajpę" z wagonu historycznego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 lip 2011, 9:08

Bywalec pisze: - W stolicy nie ma zbyt wielu pojazdów, które możemy wykorzystać do promocji miasta. Przebudowany wagon 105 Na ma pełnić właśnie taką rolę – tłumaczy Teresa Kotwica, rzeczniczka Tramwajów Warszawskich.

– Orient Expressu nie zrobimy, ale wnętrze pojazdu ma się kojarzyć z przedwojenną Warszawą – dodaje.
Jezuniu #-o ](*,)
Ja myslałem, że to bedzie jakiś promocyjny, czyli nowoczesny do promowania czegoś tam. Ale robić "zabytek" na siłę, podczas gdy inne rdza zżera. Nie sądziłem że ktoś bedzie chciał jeszcze naśladować Toruń...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lip 2011, 9:10

Lepiej to, niż pomysł by w ten sposób robić 1000+1001 :p

Zresztą to dotyczy każdego zabytku - żadnego z nich nie wolno przecież wyposażyć w ekran LCD czy wyszynk, a widocznie było to komuś niezbędne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 lip 2011, 9:13

Mamy wiele kurzących się enek, które nie są zabytkami.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lip 2011, 9:31

I co, 10 -metrowy wagon barowy byś chciał z nich zrobić?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 lip 2011, 9:41

Nie sądzę żeby jakieś tłumy tam chciały walić. Z drugiej strony, czy chcieli promować historię miasta czy zrobić po prostu knajpę i w jakim celu to zrobili? TW nie jest podmiotem gastronomicznym...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lip 2011, 10:11

Nie jest też muzeum. (Choć z tym można polemizować).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 lip 2011, 10:15

Przewozy tramwajem zabytkowym jednak bardziej leżą w kompetencji tego podmiotu niż gastronomia...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lip 2011, 10:19

Tramwajów zabytkowych do przewozów jest już dość. Odnowa całej reszty potrzebna jest raczej w celach historyczno - muzealnych, a to już inna (nomen omen) historia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 lip 2011, 10:23

Nawet jeśli, to i tak nie rozumiem sensu tej "inwestycji". Nie wydaje mi się, żeby TW musiało dorabiać sobie na drinkach. Ale jeśli argumentuje się to "celami historycznymi", to jest śmieszne i żałosne zarazem.

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 28 lip 2011, 10:52

piotram pisze:Nawet jeśli, to i tak nie rozumiem sensu tej "inwestycji". Nie wydaje mi się, żeby TW musiało dorabiać sobie na drinkach. Ale jeśli argumentuje się to "celami historycznymi", to jest śmieszne i żałosne zarazem.
Myślisz że TW samo na to wpadło?
Podobnie jak na wydanie kasy przeznaczonej na infrastrukturę torową/sieciową na sfinansowanie remontu jezdni i chodników Nowowiejskiej czy na sfinansowanie drugiej jezdni Powstańców Śląskich? Czy też kasy ZTM (uzyskiwanej m.in. ze sprzedaży biletów) na budowę drugiej jezdni Kasprowicza?

[ Dodano: |28 Lip 2011|, 2011 10:55 ]
MisiekK pisze:
Glonojad pisze:Podmienia się zwykle na te 10xx, które już raz podmianę pudła miały
A nie zawsze :) Jedno całkiem niestare pudło ex. Kraków będzie służyć innym bardziej szczytnym celom niż podmiana.
Możesz rozwinąć ten wątek?

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 28 lip 2011, 11:25

1084'' jako drugi szkoleniowy w składzie może oto chodziło? Ale to nie Krakus.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 lip 2011, 11:36

Glonojad pisze:Tramwajów zabytkowych do przewozów jest już dość.
Nie jest dość. Zdarza się, że na linię nie ma czym wyjechać, bo są to wozy wprost błagające o NG, a eksploatowane ponad ich możliwości.
Poza tym - dam sobie łapę uciąć, że wyremontowany zabytek miałby większe wzięcie niż #1006'' nawet posmarowany miodem. Powiedzmy sobie szczerze - gdyby podejście do promocji naszego miasta ze strony i BPM, jak i DM ZTM, DM TW byłoby takie jakie być powinno, to nawet 20 wagonów historycznych nie narzekałoby na nudę.
mkm101 pisze:Możesz rozwinąć ten wątek?
Chodzi mi o 1006''. Z jednej strony są informacje, że to było nowe pudło, ale pojawił się też ostatnio wątek, który badam, że to pudło z Krakowa po jakiejś podmianie w Konstalu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 lip 2011, 12:00

MisiekK pisze: Chodzi mi o 1006''. Z jednej strony są informacje, że to było nowe pudło, ale pojawił się też ostatnio wątek, który badam, że to pudło z Krakowa po jakiejś podmianie w Konstalu.
Skąd te informacje wypłynęły?
To nie daje całkowitej pewności, ale wagon 1006 przyszedł z własnym numerem fabrycznym z serii 105Na. Same pudła miały inny system numeracji, no a do wagonów po NG to chyba z reguły nie wstawiali tabliczek, a jeśli już to wybite tam były jakieś dane dot. remontu (widziałem taką w Poznaniu).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lip 2011, 14:03

MisiekK pisze:
Glonojad pisze:Tramwajów zabytkowych do przewozów jest już dość.
Nie jest dość. Zdarza się, że na linię nie ma czym wyjechać, bo są to wozy wprost błagające o NG, a eksploatowane ponad ich możliwości.
Co jedynie udowadnia moją tezę - NG istniejącym robić, a nie ściągać i składować (nie wiadomo, gdzie) kolejne do kolekcji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ