[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pomysł zgoła kuriozalny, ale z dwojga złego lepiej historyzować stozłomkę, niż próbować robić "knajpę" z wagonu historycznego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
JezuniuBywalec pisze: - W stolicy nie ma zbyt wielu pojazdów, które możemy wykorzystać do promocji miasta. Przebudowany wagon 105 Na ma pełnić właśnie taką rolę – tłumaczy Teresa Kotwica, rzeczniczka Tramwajów Warszawskich.
– Orient Expressu nie zrobimy, ale wnętrze pojazdu ma się kojarzyć z przedwojenną Warszawą – dodaje.
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ja myslałem, że to bedzie jakiś promocyjny, czyli nowoczesny do promowania czegoś tam. Ale robić "zabytek" na siłę, podczas gdy inne rdza zżera. Nie sądziłem że ktoś bedzie chciał jeszcze naśladować Toruń...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Lepiej to, niż pomysł by w ten sposób robić 1000+1001 ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Zresztą to dotyczy każdego zabytku - żadnego z nich nie wolno przecież wyposażyć w ekran LCD czy wyszynk, a widocznie było to komuś niezbędne.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Zresztą to dotyczy każdego zabytku - żadnego z nich nie wolno przecież wyposażyć w ekran LCD czy wyszynk, a widocznie było to komuś niezbędne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I co, 10 -metrowy wagon barowy byś chciał z nich zrobić?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie jest też muzeum. (Choć z tym można polemizować).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tramwajów zabytkowych do przewozów jest już dość. Odnowa całej reszty potrzebna jest raczej w celach historyczno - muzealnych, a to już inna (nomen omen) historia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Myślisz że TW samo na to wpadło?piotram pisze:Nawet jeśli, to i tak nie rozumiem sensu tej "inwestycji". Nie wydaje mi się, żeby TW musiało dorabiać sobie na drinkach. Ale jeśli argumentuje się to "celami historycznymi", to jest śmieszne i żałosne zarazem.
Podobnie jak na wydanie kasy przeznaczonej na infrastrukturę torową/sieciową na sfinansowanie remontu jezdni i chodników Nowowiejskiej czy na sfinansowanie drugiej jezdni Powstańców Śląskich? Czy też kasy ZTM (uzyskiwanej m.in. ze sprzedaży biletów) na budowę drugiej jezdni Kasprowicza?
[ Dodano: |28 Lip 2011|, 2011 10:55 ]
Możesz rozwinąć ten wątek?MisiekK pisze:A nie zawszeGlonojad pisze:Podmienia się zwykle na te 10xx, które już raz podmianę pudła miałyJedno całkiem niestare pudło ex. Kraków będzie służyć innym bardziej szczytnym celom niż podmiana.
Nie jest dość. Zdarza się, że na linię nie ma czym wyjechać, bo są to wozy wprost błagające o NG, a eksploatowane ponad ich możliwości.Glonojad pisze:Tramwajów zabytkowych do przewozów jest już dość.
Poza tym - dam sobie łapę uciąć, że wyremontowany zabytek miałby większe wzięcie niż #1006'' nawet posmarowany miodem. Powiedzmy sobie szczerze - gdyby podejście do promocji naszego miasta ze strony i BPM, jak i DM ZTM, DM TW byłoby takie jakie być powinno, to nawet 20 wagonów historycznych nie narzekałoby na nudę.
Chodzi mi o 1006''. Z jednej strony są informacje, że to było nowe pudło, ale pojawił się też ostatnio wątek, który badam, że to pudło z Krakowa po jakiejś podmianie w Konstalu.mkm101 pisze:Możesz rozwinąć ten wątek?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Skąd te informacje wypłynęły?MisiekK pisze: Chodzi mi o 1006''. Z jednej strony są informacje, że to było nowe pudło, ale pojawił się też ostatnio wątek, który badam, że to pudło z Krakowa po jakiejś podmianie w Konstalu.
To nie daje całkowitej pewności, ale wagon 1006 przyszedł z własnym numerem fabrycznym z serii 105Na. Same pudła miały inny system numeracji, no a do wagonów po NG to chyba z reguły nie wstawiali tabliczek, a jeśli już to wybite tam były jakieś dane dot. remontu (widziałem taką w Poznaniu).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co jedynie udowadnia moją tezę - NG istniejącym robić, a nie ściągać i składować (nie wiadomo, gdzie) kolejne do kolekcji.MisiekK pisze:Nie jest dość. Zdarza się, że na linię nie ma czym wyjechać, bo są to wozy wprost błagające o NG, a eksploatowane ponad ich możliwości.Glonojad pisze:Tramwajów zabytkowych do przewozów jest już dość.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.