: 27 lis 2007, 11:26
Nie wiem, nie mogę znaleźć - poszukam może jeszcze później bo nurtuje mnie ten problem.inż. Glonojad pisze:Pewnie i jest, ale po co czytać
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Nie wiem, nie mogę znaleźć - poszukam może jeszcze później bo nurtuje mnie ten problem.inż. Glonojad pisze:Pewnie i jest, ale po co czytać
Może tak dodajemy z 516 brygady na E-4 i mamy na nim ... brygad? Po czym dzielimy to na 2 linie: 524 i E-4. Jak w uchwale RD.inż. Glonojad pisze:Chciałeś chyba napisać "na 516 brygady z E4 przerzucić".tarantula01 pisze: Z 516
A po co? I tak Nowodwory będą miały rewolucję w dojeździe do Centrum po otwarciu <M> Młociny...tarantula01 pisze:Po czym dzielimy to na 2 linie: 524 i E-4.
Ale uchwała nie mówi o podnoszeniu częstotliwości E-4. Wręcz przeciwnie. Tylko musi to iść w parze ze stworzeniem linii 524...pawcio pisze:W przypadku E-4 nie powoli to na podniesienie częstotliwości choćby o minutę.
A.... promem na drugi brzeg, potem pieszo do tramwaju, 3 przystanki i jesteśmy w metrze.Wolfchen pisze:I tak Nowodwory będą miały rewolucję w dojeździe do Centrum po otwarciu <M> Młociny...
Nie. Dowozówki będą pewnie do Marymontu, a po wybudowaniu Mostu Północnego do <M> Młociny. Bo nie sądzę, aby przy obecnym układzie dróg tworzono dowozówki do Młocin.tarantula01 pisze:promem na drugi brzeg, potem pieszo do tramwaju, 3 przystanki i jesteśmy w metrze.
Fakt, przesadziłem trochę. Ale przy okazji można pomyśleć nad utworzeniem jednej linii o czestotliwości 2 minut, przy jednoczesnej likwidacji 508.Bastian pisze:No to gdzie widzisz rewolucję?
Tzn.częstotliwość ciągłaWolfchen pisze:linii o czestotliwości 2 minut,
Dlaczego nie można? na chwilę obecną jedynym dobrym rozwiązaniem jest utworzenie bardzo silnej linii dowożącej do metra. Bo przesiadki na Żeraniu do najwygodniejszych nie należą.Bastian pisze:Moim zdaniem nie można.
W sumie.Piotrek pisze:Tzn.częstotliwość ciągła
Zgadza się. To jest poważny argument.Bastian pisze:Niezależnie od tego, czy będzie co 2 minuty, czy co 3, Nowodwory w newralgicznych godzinach ją zapchają.
Na upartego, to jedna z Tarchomina, druga z Nowodworów, ale to brygadożerne strasznie by było...Bastian pisze:A Tarchomin co, pójdzie piechotą, czy poczeka, aż Nowodworzanie łaskawie przejadą?
Nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy obecnym 508, a E-4. Pod względem frekwencji oczywiście.Bastian pisze:Musi być zróżnicowanie linii.
W E-4 miażdżąca, w 508 tylko trochęWolfchen pisze:Nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy obecnym 508, a E-4. Pod względem frekwencji oczywiście.
No więc pytanie takie: co dalej z 508?Piotrek pisze:W E-4 miażdżąca, w 508 tylko trochę