Strona 33 z 181

: 27 lis 2007, 11:26
autor: Kleszczu
inż. Glonojad pisze:Pewnie i jest, ale po co czytać :p
Nie wiem, nie mogę znaleźć - poszukam może jeszcze później bo nurtuje mnie ten problem.

: 27 lis 2007, 16:08
autor: tarantula01
inż. Glonojad pisze:
tarantula01 pisze: Z 516 :)
Chciałeś chyba napisać "na 516 brygady z E4 przerzucić".
Może tak dodajemy z 516 brygady na E-4 i mamy na nim ... brygad? Po czym dzielimy to na 2 linie: 524 i E-4. Jak w uchwale RD.

: 27 lis 2007, 16:20
autor: pawcio
Na 516 będzie pewnie jakieś 5-6 brygad. W przypadku E-4 nie powoli to na podniesienie częstotliwości choćby o minutę. E-4 jest obecnie na tyle często, że wszelka jego zmiana jest niesamowicie brygadożerna.

: 27 lis 2007, 16:23
autor: Wolfchen
tarantula01 pisze:Po czym dzielimy to na 2 linie: 524 i E-4.
A po co? I tak Nowodwory będą miały rewolucję w dojeździe do Centrum po otwarciu <M> Młociny...

: 27 lis 2007, 16:23
autor: tarantula01
pawcio pisze:W przypadku E-4 nie powoli to na podniesienie częstotliwości choćby o minutę.
Ale uchwała nie mówi o podnoszeniu częstotliwości E-4. Wręcz przeciwnie. Tylko musi to iść w parze ze stworzeniem linii 524...

[ Dodano: 2007-11-27, 16:24 ]
Wolfchen pisze:I tak Nowodwory będą miały rewolucję w dojeździe do Centrum po otwarciu <M> Młociny...
A.... :idea: promem na drugi brzeg, potem pieszo do tramwaju, 3 przystanki i jesteśmy w metrze. :-"

: 27 lis 2007, 16:33
autor: Wolfchen
tarantula01 pisze:promem na drugi brzeg, potem pieszo do tramwaju, 3 przystanki i jesteśmy w metrze.
Nie. Dowozówki będą pewnie do Marymontu, a po wybudowaniu Mostu Północnego do <M> Młociny. Bo nie sądzę, aby przy obecnym układzie dróg tworzono dowozówki do Młocin.

: 27 lis 2007, 16:33
autor: Bastian
No to gdzie widzisz rewolucję? :roll:

: 27 lis 2007, 16:41
autor: Wolfchen
Bastian pisze:No to gdzie widzisz rewolucję? :roll:
Fakt, przesadziłem trochę. Ale przy okazji można pomyśleć nad utworzeniem jednej linii o czestotliwości 2 minut, przy jednoczesnej likwidacji 508. :-k

: 27 lis 2007, 16:42
autor: Bastian
Moim zdaniem nie można.

: 27 lis 2007, 16:42
autor: Piotrek
Wolfchen pisze:linii o czestotliwości 2 minut,
Tzn.częstotliwość ciągła ;)

: 27 lis 2007, 16:59
autor: Wolfchen
Bastian pisze:Moim zdaniem nie można.
Dlaczego nie można? na chwilę obecną jedynym dobrym rozwiązaniem jest utworzenie bardzo silnej linii dowożącej do metra. Bo przesiadki na Żeraniu do najwygodniejszych nie należą. 8-(
Piotrek pisze:Tzn.częstotliwość ciągła ;)
W sumie.

: 27 lis 2007, 17:04
autor: Bastian
Niezależnie od tego, czy będzie co 2 minuty, czy co 3, Nowodwory w newralgicznych godzinach ją zapchają. A Tarchomin co, pójdzie piechotą, czy poczeka, aż Nowodworzanie łaskawie przejadą? Musi być zróżnicowanie linii.

: 27 lis 2007, 17:07
autor: Wolfchen
Bastian pisze:Niezależnie od tego, czy będzie co 2 minuty, czy co 3, Nowodwory w newralgicznych godzinach ją zapchają.
Zgadza się. To jest poważny argument.
Bastian pisze:A Tarchomin co, pójdzie piechotą, czy poczeka, aż Nowodworzanie łaskawie przejadą?
Na upartego, to jedna z Tarchomina, druga z Nowodworów, ale to brygadożerne strasznie by było...
Bastian pisze:Musi być zróżnicowanie linii.
Nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy obecnym 508, a E-4. Pod względem frekwencji oczywiście.

: 27 lis 2007, 17:46
autor: Piotrek
Wolfchen pisze:Nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy obecnym 508, a E-4. Pod względem frekwencji oczywiście.
W E-4 miażdżąca, w 508 tylko trochę ;)

: 27 lis 2007, 17:59
autor: Wolfchen
Piotrek pisze:W E-4 miażdżąca, w 508 tylko trochę ;)
No więc pytanie takie: co dalej z 508?