Strona 33 z 41

: 16 mar 2010, 10:25
autor: drapka
Ojej! :)

: 16 mar 2010, 15:16
autor: Jarek
Bastian pisze:Ale mi nie chodzi nawet o jakiś bezpośredni dojazd. Raczej o swoisty "patronat" nad tą nieszczęsną dzielnicą...
Biedny Targówek. Nie doczeka się prędko dobrej komunikacji. Za to będzie miał najwięcej linii typu 20/30/30 i dowozówek do niczego (także w sensie dowożących donikąd).

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |16 Mar 2010|, 2010 15:38 ]
Korekta cytowania.

: 16 mar 2010, 22:13
autor: zap140
emyl pisze:
Glonojad pisze:Takie E-3 byłoby niewiele, jeśli w ogóle, szybsze od tramwaju.
Ale dojechałoby na Podgrodzie. Zwłaszcza, że teraz nie powiększysz infrastruktury tramwajowej pstrykając palcami. Natomiast jeśli chodzi o:
Glonojad pisze:Problemem jest raczej brak tras na osiedlu i to problem bardziej Targówka niż Bródna
Miałem na myśli raczej podróż komunikacją miejską, a wyjazd z Targówka nie stanowi teraz problemu ze względu na buspas na Radzymińskiej. Chodzi o to, że jeśli przez Targówek (np. Trocką) przerzucisz na przykład 500, które obsługuje inny rejon niż bródnowskie tramwaje, to znacząco wydłużysz jego czas dojazdu do metra, oraz wepchniesz weń także napalonych mieszkańców z blokowiska wzdłuż Trockiej oraz Radzymińskiej, bo bez przystanków pewnie się nie obejdzie.
Problemem jest, że będzie trzeba przez jakiś czas wozić i Bródno Wschodnie i Targówek tą samą trasą. No i co z tego, że oddajemy Most Śląsko-Dąbrowski zbiorkomowi? 500 będzie jeździło pasami skrajnymi, a 160/190 środkowymi? Tam po prostu nie ma miejsca. :D
I właśnie dlatego wydaje mi się, że należałoby na jakiś czas przeprosić się z 512 i 517, które przeniosłyby potok z Targówka na most Poniatowskiego. Wtedy też sensownie wykorzystamy buspasy na Zielenieckiej i Targowej, a na W-Z zwolnimy trochę miejsca dla 500, które może jednak JAKOŚ uda się zepchnąć na południe nie powodując zbyt silnego efektu dosiadania się.
A teraz dawać lincz :p
=D> Dobrze prawi, wlać mu wódki.

[ Dodano: |16 Mar 2010|, 2010 22:29 ]
Jarek pisze:Biedny Targówek. Nie doczeka się prędko dobrej komunikacji. Za to będzie miał najwięcej linii typu 20/30/30 i dowozówek do niczego (także w sensie dowożących donikąd).
Też nad tym boleję. Dlaczego np. na takim Tarchominie da się zobić czytelny układ komunikacyjny z mocnymi liniami, a na Bródnie nie? przecież gęstość zaludnienia jest na Bródnie większa i mówię tu o rejonach nieobsługiwanych przez szynę. Za to są potworki typu 118, 127, 156, 202, 204. Z relacji z innymi dzielnicami poza 414 jedynie dobre połączenie z Bielanami (112, 114, 156- czy połowa Bródna tam pracuje? czy musi istnieć dziesięć dowozówek do metra?). Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe czy Wawrem. I mowa tu nie o jakichś Regatach, ale najludniejszym osiedlu prawej Warszawy.

: 16 mar 2010, 22:39
autor: Emyl
zap140 pisze: Dobrze prawi, wlać mu wódki.
Poproszę. :D
zap140 pisze:Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe czy Wawrem. I mowa tu nie o jakichś Regatach, ale najludniejszym osiedlu prawej Warszawy.
Pytanie, czy Bródno "chce" jeździć na Wawer. Przyznam, że mi by się jakaś porządna linia w okolice Węzła Marsa przydała. Ale podejrzewam, że przynajmniej do czasu wybudowania resztki obwodnicy Śródmieścia na takie połączenie nie ma co liczyć. W tym modelu ekonomiczniejsza jest podróż z przesiadkami. Chociaż faktycznie bawi mnie, że z balkonu widzę okolice Placu Szembeka, a jadę tam godzinę :p + Z samego Bródna na Pragę Południe dojazd jeszcze jako taki ujdzie, można się przecież pchać 145 (uh, pół godziny na przejeździe w Rembridge!<3) :dance:

: 16 mar 2010, 22:40
autor: Bastian
zap140 pisze:Dlaczego np. na takim Tarchominie da się zobić czytelny układ komunikacyjny z mocnymi liniami, a na Bródnie nie? przecież gęstość zaludnienia jest na Bródnie większa i mówię tu o rejonach nieobsługiwanych przez szynę. Za to są potworki typu 118, 127, 156, 202, 204.
204 trudno nazwać potworkiem. A co do reszty potworków - każdego ktoś broni. Z Radą Dzielnicy na czele, jak podejrzewam...

: 16 mar 2010, 22:47
autor: zap140
emyl pisze:
zap140 pisze: Dobrze prawi, wlać mu wódki.
Poproszę. :D
zap140 pisze:Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe czy Wawrem. I mowa tu nie o jakichś Regatach, ale najludniejszym osiedlu prawej Warszawy.
Pytanie, czy Bródno "chce" jeździć na Wawer. Przyznam, że mi by się jakaś porządna linia w okolice Węzła Marsa przydała. Ale podejrzewam, że przynajmniej do czasu wybudowania resztki obwodnicy Śródmieścia na takie połączenie nie ma co liczyć. W tym modelu ekonomiczniejsza jest podróż z przesiadkami. Chociaż faktycznie bawi mnie, że z balkonu widzę okolice Placu Szembeka, a jadę tam godzinę :p + Z samego Bródna na Pragę Południe dojazd jeszcze jako taki ujdzie, można się przecież pchać 145 (uh, pół godziny na przejeździe w Rembridge!<3) :dance:
145- dziękuję, w lecie wolę rower, można się przecisnąć przez Ząbki. W zimie- przesiadkę w tramwaj lub 125.
Wiesz, Wawer podałem przykładowo, jest tam chociażby kilka szpitali (Instytut Kardiologii, CZD, Szpital Kolejowy) a wiem że często tam jeżdżą studenci WUM ze Szpitala Bródnowskiego. Oczywiście nie upieram się przy tym krańcu.
Oj- trasa z Żaby do Grochowskiej potrzebna na wczoraj...

: 16 mar 2010, 22:48
autor: Emyl
Bastian pisze:204 trudno nazwać potworkiem.
Hahaha, jest to dowozówka do S-9. :p
Bastian pisze:A co do reszty potworków - każdego ktoś broni. Z Radą Dzielnicy na czele, jak podejrzewam...
Otóż to. Na przykład 156, gdy proponowano skrócenie Stalowa - Podgrodzie, zostało obronione właśnie przez radę, która uchwaliła sobie stanowisko w tej sprawie.

: 16 mar 2010, 22:48
autor: Emdegger
zap140 pisze:Żałośnie słabe biorąc pod uwagę bliskość z Pragą Południe
Takiego połączenia bardzo brakuje, ale na razie go nie będzie, zresztą niektórzy widzą w linii z Wincentego czy Radzymińskiej na Ostrobramską wydumany dubel tramwajów z Rembielińskiej i Grochowskiej. To naprawdę nie moja wina.

: 16 mar 2010, 22:50
autor: zap140
Bastian pisze: A co do reszty potworków - każdego ktoś broni. Z Radą Dzielnicy na czele, jak podejrzewam...
UD to swego czasu najsilniej bronił 500 na trasie do Centralnego. Skoro linia jeździ do Babki, to znaczy że jednak można tej hydrze łeb urwać.

: 16 mar 2010, 22:52
autor: Emdegger
Problemem spotkań z UD jest fakt, że nie są one prowadzone samodzielnie, że tak powiem...

: 16 mar 2010, 22:52
autor: Emyl
Emdegger pisze:Takiego połączenia bardzo brakuje, ale na razie go nie będzie, zresztą niektórzy widzą w linii z Wincentego czy Radzymińskiej na Ostrobramską wydumany dubel tramwajów z Rembielińskiej i Grochowskiej. To naprawdę nie moja wina.
A prawda jest taka, że z Targówka do Promenady przesiadasz się TRZY, jeśli nie cztery razy, jeśli na przykład 135 zwieje. W ogóle chyba najprościej pchać się do Centrum i łapać tam 525, chociaż jest to do okoła, to może się okazać, że w pewnych godzinach będzie szybciej ;-)
zap140 pisze:145- dziękuję, w lecie wolę rower, można się przecisnąć przez Ząbki. W zimie- przesiadkę w tramwaj lub 125.
Był to dowcip :D
zap140 pisze:Oj- trasa z Żaby do Grochowskiej potrzebna na wczoraj...
Płaczę nad tym, że nie ma alternatywy dla Targowej. Praga stała się klepsydrą, czy może raczej bombą zegarową ](*,)

: 16 mar 2010, 22:52
autor: Bastian
Różne rzeczy można, ale nie przez najbliższe pół roku, o ile nie będzie wyraźnego pretekstu.
emyl pisze:Hahaha, jest to dowozówka do S-9. :p
Jest to podstawowa obsługa Derbów. Na Białołęckiej pustkami nie świeci.

: 16 mar 2010, 22:59
autor: zap140
emyl pisze: Praga stała się klepsydrą, czy może raczej bombą zegarową ](*,)
Za kilka miesięcy z zegarowej bomby atomowej stanie się wodorową.
Dlaczego, kurtka, nie buduje się jeszcze przedłużenia ulicy Tysiąclecia, co pozwoliłoby przemierzyć relację Praga Pn- Pd bez użycia Targowej?!

: 16 mar 2010, 22:59
autor: Emdegger
emyl pisze:
Emdegger pisze:Takiego połączenia bardzo brakuje, ale na razie go nie będzie, zresztą niektórzy widzą w linii z Wincentego czy Radzymińskiej na Ostrobramską wydumany dubel tramwajów z Rembielińskiej i Grochowskiej. To naprawdę nie moja wina.
A prawda jest taka, że z Targówka do Promenady przesiadasz się TRZY, jeśli nie cztery razy, jeśli na przykład 135 zwieje. W ogóle chyba najprościej pchać się do Centrum i łapać tam 525, chociaż jest to do okoła, to może się okazać, że w pewnych godzinach będzie szybciej ;-)
Prawda to jest taka, że 135 zwozi cały potok z Pragi Północ na Ostrobramską, zaś przy samym RAWARZE wysiada rano po 30-40 osób, a dalej autobus zjeżdża na pusto, nie zahaczając nawet o CO, inne ważne miejsce zakładów pracy. Czas przejazdu z Bródna na Ostrobramską jest fatalnie zły, przy obecnych przesiadkach w tramwaj na Żabie, złapaniu autobusu z pl. Szembeka i przesiadce na Zamienieckiej w któryś z dwu najważniejszych zespołów na ciągu jest o kilkanaście minut większy niż przy bezpośrednim połączeniu, czas podróży z przesiadką w 135 jest niewiele mniejszy, ponieważ dochodzi wysoki czas oczekiwania. 145 to jakaś kpina chyba.

: 16 mar 2010, 23:00
autor: zap140
Bastian pisze:
emyl pisze:Hahaha, jest to dowozówka do S-9. :p
Jest to podstawowa obsługa Derbów. Na Białołęckiej pustkami nie świeci.
Na Boga, ale czemu na Bródno? Potrzebna tu jak księdzu wibrator.