Strona 33 z 33

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 0:34
autor: mb112
Wiliam pisze:
15 cze 2024, 1:04
Wydaje mi się że po zmianach z okazji tramu na Wilanów, to 180 można by było w ogóle ubić na południu (coś podbić na 131, które będzie dawało przesiadki na Trakcie), a na północy wcielić to w 111. Podbite 111 mogło by pewnie trochę oskubać 507.


No to może właśnie w ogóle takie 216 powinno wchłonąć 180 i dać to na Esperanto (to tylko parę minut dłużej niż na Konwiktorską) ? Wtedy pewnie 111 musiałoby być przedłużone na Chomiczówkę (nie będzie za długie ?), a całe 131 do Wilanowa, to może to niegłupie ?

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 7:11
autor: Georg
131 w całości zamiast 180 jak najbardziej. Ale już kiedyś próbowano zamienić końcówkami 131 i 180, to skończyło się akcją "raz zdobytego 180 nie oddamy nigdy". A teraz są żale z powodu niepunktualności.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 11:07
autor: adamrozbicki
Wiliam pisze:
15 cze 2024, 1:04
Wydaje mi się że po zmianach z okazji tramu na Wilanów, to 180 można by było w ogóle ubić na południu (coś podbić na 131, które będzie dawało przesiadki na Trakcie), a na północy wcielić to w 111. Podbite 111 mogło by pewnie trochę oskubać 507.
Chyba nie rozumiesz jaką rolę spełnia 180 na południu. Od czasu kiedy łączy ciąg Powsińska/Czerniakowska z Traktem Królewskim jest wykorzystywane na full i żadne podbijanie 131 nie ma znaczenia bo pełni inną funkcję.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 11:36
autor: Georg
Skoro 180 się spóźnia i codziennie jeździ w trybie SB, to znaczy, że trzeba coś poprawić.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 11:50
autor: Jelcz4755
W takim razie nowe 131 wysłać na Konwiktorską przez Trakt Królewski, a 180 skrócić do pl. 3 Krzyży. Dobrze rozumiem, że najbardziej korkogenną częścią trasy 180 jest Okopowa i Powązkowska?

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 12:17
autor: 195
Jelcz4755 pisze:
16 cze 2024, 11:50
W takim razie nowe 131 wysłać na Konwiktorską przez Trakt Królewski, a 180 skrócić do pl. 3 Krzyży. Dobrze rozumiem, że najbardziej korkogenną częścią trasy 180 jest Okopowa i Powązkowska?
180 nie notuje aż tak strasznych opóźnień jak np. 116. Dopóki ciąg Belwederska-Sobieskiego będzie rozkopany, to 180 będzie opóźnienia łapać. Wg mnie pomysły przedstawione przez poprzedników, gdzie 111 kończy na Chomiczówce a 180 na Esperanto są bardzo interesujące. Dopowiem, że jeśli ZTM chce usunąć 131 z Gagarina, to powinien doinwestować w 180.
Btw, 131 można szybciej dojechać na Politechnikę niż linią 11, co sprawia, że ta druga nie jest zbytnio atrakcyjna. Dodatkowo 131 ma przystanki częściej rozstawione na Gagarina niż 11 :roll:

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 13:53
autor: pawcio
Zamieniać na północy 111 i 180 to trzeba było półtora roku temu. Teraz to już trochę szkoda sensu.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 15:21
autor: Paweł D.
Ale zaraz. 180 jako linia turystyczna już nie musi łączyć Powązek z Wilanowem via Trakt?

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 15:24
autor: Georg
180 już od dawna nie jest turystyczne.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 16 cze 2024, 16:31
autor: Paweł D.
A, skoro już nie musi to sprawa jasna.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 28 cze 2024, 21:11
autor: Gdynianin
Odpowiadam w odpowiednim wątku:
Łukasz pisze:
26 cze 2024, 13:57
Coś by tu się dało zoptymalizować, choć już widać te krzyki o brak 111 na KP.
Gdzie są te krzyki?
Swoją drogą brak postoju na Plac Piłsudskiego 01 trochę pokazuje słabe zagospodarowanie tego 111 poza Krakowskim.
Łukasz pisze:
26 cze 2024, 13:57
A może tak na stałe wyrzucić autobusy z KP od Królewskiej?
Wówczas do przebudowy (lub wyrzucenia i zatrzymanie prawym pasie) musiałaby iść cała zatoka Pl.Piłsudskiego 02. Tam już dziś nie da się obsłużyć dwóch pojazdów.