Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 wrz 2015, 23:17

Miałem dziś 31. Czy jeśli ruszam o czasie z Wilanowskiej, jadę w 100% przepisowo, a jednak podczas jednego półkursu przynajmniej dwa razy muszę odstawać przyspieszenie, to coś źle jest ze mną, czy z rozkładem? Ja wiem, że nie powinienem wzbudzić sobie światła przy Królikarni, ale zdolny jestem i zdążyłem. Ja wiem, że przy Wołoskiej to zazwyczaj jest sygnalizacja, a teraz jej nie ma i dlatego na odcinek Samochodowa - Woronicza miałem aż trzy minuty. Ale dlaczego dalej miałem dwie minuty między Konstruktorską a Domaniewską? Co na tym odcinku przez dwie minuty robić? Kolejne dwie do Rzymowskiego, więc znów nieplanowany postój. A na koniec jeszcze łącznie za dużo, o minutę, między Rzymowskiego a pętlą. Tego się nie da jeździć, po prostu. Mnie kurwica trafiała, a co dopiero pasażerów? Z powrotem podobnie. Odpuszczanie światła na Domaniewskiej, odpuszczanie światła przy Samochodowej, odpuszczanie światła przy Metrze Wierzbno.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 wrz 2015, 23:29

W drugą stronę kiedyś był non stop zapie**ol i -3 przy Wierzbnie...
Nie wiem, czy w ogóle jakoś bardzo ten rozkład się zmienił - odkąd pamiętam, to było ok 15 minut - czy po prostu warunki ruchu się poprawiły...
Ma ktoś stare rozkłady na wierzchu?
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 wrz 2015, 23:52

Bodajże sześć i pół kółka dziś zrobiłem. Na każdym półkursie odstawałem przyspieszenie przynajmniej dwa razy, każdy półkurs (poza zjazdowym) kończyłem na +1 albo lepiej. A na Wierzbnie to zdążyłem wyskoczyć po borówki, wrócić i dalej być o czasie. W załączeniu fotka borówek.
Załączniki
Borowki.jpeg
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 wrz 2015, 23:53

Może w porze niewychodzenia z mordoru jest luźniej :/ ale mówisz, że kazdy kurs...


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 wrz 2015, 6:29

Skoro nie było świateł przy zajezdni to nic dziwnego ze miałeś nadwyżki czasu. A jeszcze wyleciał przystanek przed skrętem co w czasach przejazdu też uwzględnione nie jest. Tu i tak trzeba poczekać na wdrożenie ostatecznego układu i wtedy obejrzeć efekty.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Autobus Czerwon
Posty: 4114
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 wrz 2015, 6:45

Jest wiele motorniczych którzy nie odstają przyspieszenia, ostatnio notorycznie wszystko w kierunku miasta przyjeżdża przed czasem, tak jak kiedyś ciągle przyjeżdżało po czasie. Już nie wiem co lepsze :P

A 31 już wcześniej miało rozciągnięte czasy przejazdu (na tyle że jadąc 30km/h można było być na +1 albo na 0), a zdaję się że przy okazji majowej reformy dodano jeszcze dwie minuty.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 09 wrz 2015, 11:48

pawcio pisze:Skoro nie było świateł przy zajezdni to nic dziwnego ze miałeś nadwyżki czasu. A jeszcze wyleciał przystanek przed skrętem co w czasach przejazdu też uwzględnione nie jest. Tu i tak trzeba poczekać na wdrożenie ostatecznego układu i wtedy obejrzeć efekty.
A wymaganie od Organizatora, żeby dostosowywał czas przejazdu do faktycznie istniejących warunków to zbyt wiele? Przecież Organizator i tak przy każdej zmianie organizacji ruchu przy gołkowskim wyjeździe zmienia rozkłady, więc czemu nie można przy okazji dostosować czasu przejazdu? Pewnie pismo od przewoźnika musi być, że tam nie ma świateł i jeden przystanek wypadł, bo inaczej Organizator, jak zwykle, nic nie wie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5831
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 09 wrz 2015, 11:51

Dodatkowo odpadła przeplotka przy R3, na której zdarzało się kwitnąć 2 minuty.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 09 wrz 2015, 11:56

To już dwa pisma do Organizatora. Jak w jednym będą więcej niż dwa punkty, to któryś może umknąć.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 wrz 2015, 12:04

Ty mogłeś nie zauważyć, ale w rozkładach na pierwszy tydzień września ten przystanek jeszcze był.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 632
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 09 wrz 2015, 20:06

W temacie 31 i czasów przejazdu mogę zasugerować to cudo datowane na 28.02.2015 (prawdopodobnie, jeśli nie było korekt czasów w styczniu lub lutym, to są te same czasy, co od końca listopada ub.r.) na rozkład "Dzień powszedni":
kier. Służewiec >> https://www.dropbox.com/s/y78gmlsqu1sux ... 8.pdf?dl=0
kier. <M> Wilanowska >> https://www.dropbox.com/s/2ajq58hk1goue ... 8.pdf?dl=0
(Napaćkane bo napaćkane, dopiero parę tygodni temu się obudziłem przy konstrukcji krakowskiej bazy, że mogę równie dobrze wydzieć czasy autobusowe od tramwajowych :D )

EDIT: Drugą stronę wrzucę kiedyś... wcisnąłem nie ten guzik w BM #-o
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 wrz 2015, 23:55

Wyglada podobnie do obecnego - przed wakacjami -3 do Wierzbna to była norma.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 wrz 2015, 0:27

Bo była ta zafajdana przeplotka na Wołoskiej. A w ogóle -3 to o czasie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 wrz 2015, 9:43

Plus 1 tez:)


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 wrz 2015, 10:31

Gorzej jak na to +1 musisz na przystanku czekać :)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Zablokowany