Nie wprowadza to w błąd, a wzbudza niepokój, bo pasażer przez chwilę się zastanawia czy dojedzie i musi analizować tablice boczną. Nawet w rozkładach nie ma takiej siedemnastki oznaczonej (i dzięki Bogu)primoż pisze: [...] ale 17 jadąc do NZŚ to ma ostatni przystanek w tym samym miejscu co 17 jadące po swojej trasie. Wprowadza to tylko w błąd pasażera.
Informacja pasażerska
Tak, wprowadza w błąd i to podwójnie. Trasa podstawowa wyświetla się jak trasa zmieniona, gdyż NZŚ chce się pochwalić, że zajebiste wyświetlacze w tramwajach potrafią wyświetlić komunikat trasa zmieniona. Wyświetlają też zupełnie niepotrzebnie zjazdy jako ZET cholera wie co tam. Jak by było mało to jeszcze na każdej linii zjazdowej wyświetla się zamiast zjazd do zajezdni jakiś dziwny ZET, który jest tak pożyteczną informacją, że przydatniejszą informacją byłby numer telefonu do prostytutki.Bywalec pisze:Nie wprowadza to w błąd, a wzbudza niepokój, bo pasażer przez chwilę się zastanawia czy dojedzie i musi analizować tablice boczną. Nawet w rozkładach nie ma takiej siedemnastki oznaczonej (i dzięki Bogu)
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7011
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Zjeżdżają tak wszystkie siedemsetkowe brygady ze stalowej, za to mobilisowe 734 z rozkładu niewakacyjnego wtacza się na pętlę.primoż pisze:...albo 734 z napisem Zjazd do zajezdni Stalowa sprzed kilku laty z ostatnim przystankiem Żerań FSO, ale w innym miejscu; nie wiem czy się jeszcze praktykuje na innych liniach żerańskich (...) Wprowadza to tylko w błąd pasażera.
Ale i tak czasem to dezorientuje. Ostatnio o dość późnej porze jakaś starsza kobieta chciała wsiąść na przystanku Kobiałka w 705 opatrzone na wyświetlaczu napisem "zjazd do zajezdni", po otwarciu drzwi zadała komuś wewnątrz autobusu pytanie "czy on jest do zajezdni?". Odpowiedziano jej, że chyba tak i nie wsiadła. Najwidoczniej uznała, że dojedzie tylko na ITS, czy cuś takiego.
primoż pisze:Czy nie można zrobić tak, ażeby się włączały na podstawową trasę na tym przystanku? Oczywiście po odpowiedniej zmianie rozkładu.pawcio pisze:Zo są specjalne tablice na kursy wyjazdowe dla 28 i 35 odpowiednio na Koło i Bemowo, które jadą przez Obozową. A żeby tak pojechać, to na przystanku R. Radosława 09 przecinają swoją podstawową trasę. Więc powstało specjalne oznaczenie. Ja dziś widziałem na 28 kwadraty z dopiskiem Koło (analogicznie jak 1 na Żerań). A pomyśleć, że dałoby się to ograć kilkoma przerzutami.
Można by. Nawet miałem taki koncept, by na 28 weszła Wola, a nie przeszło. Oprócz tego wiązłoby się to z jeszcze większymi ilościami Żoliborza na 23, 24 i 26. (Pozdrowienia dla osy!)Bastian pisze:Można, gdyby wyciąć kursy z Bemowa do tego przystanku, a szkoda ich. W przeciwnym razie wymagałoby to przerzutów brygad między zajezdniami, o czym napisał Pawcio.
Sęk w tym, że formalnie to są różne trasy. Trasa podstawowo-objazdowa kończy się pod płotem huty. Trasa zjazdowa kończy się na bramie.primoż pisze:Takie 16 to chociaż różniło się tym, że miło gdzie indziej przystanek Woronicza albo 734 z napisem Zjazd do zajezdni Stalowa sprzed kilku laty z ostatnim przystankiem Żerań FSO, ale w innym miejscu; nie wiem czy się jeszcze praktykuje na innych liniach żerańskich, ale 17 jadąc do NZŚ to ma ostatni przystanek w tym samym miejscu co 17 jadące po swojej trasie. Wprowadza to tylko w błąd pasażera.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A w rozkładzie inna. I o ile na 16 różnica pomiędzy krańcami Woronicza i Zajezdnia Mokotów jednak jakaś jest, to na 17 różnicy pomiędzy krańcami Zajezdnia Żoliborz i Zajezdnia Żoliborz nie widzę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem