Strona 323 z 567

: 09 lip 2011, 14:08
autor: Bywalec
primoż pisze: [...] ale 17 jadąc do NZŚ to ma ostatni przystanek w tym samym miejscu co 17 jadące po swojej trasie. Wprowadza to tylko w błąd pasażera.
Nie wprowadza to w błąd, a wzbudza niepokój, bo pasażer przez chwilę się zastanawia czy dojedzie i musi analizować tablice boczną. Nawet w rozkładach nie ma takiej siedemnastki oznaczonej (i dzięki Bogu)

: 09 lip 2011, 14:23
autor: primoż
Bywalec pisze:Nie wprowadza to w błąd, a wzbudza niepokój, bo pasażer przez chwilę się zastanawia czy dojedzie i musi analizować tablice boczną. Nawet w rozkładach nie ma takiej siedemnastki oznaczonej (i dzięki Bogu)
Tak, wprowadza w błąd i to podwójnie. Trasa podstawowa wyświetla się jak trasa zmieniona, gdyż NZŚ chce się pochwalić, że zajebiste wyświetlacze w tramwajach potrafią wyświetlić komunikat trasa zmieniona. Wyświetlają też zupełnie niepotrzebnie zjazdy jako ZET cholera wie co tam. Jak by było mało to jeszcze na każdej linii zjazdowej wyświetla się zamiast zjazd do zajezdni jakiś dziwny ZET, który jest tak pożyteczną informacją, że przydatniejszą informacją byłby numer telefonu do prostytutki.

: 09 lip 2011, 14:25
autor: Emyl
primoż pisze:...albo 734 z napisem Zjazd do zajezdni Stalowa sprzed kilku laty z ostatnim przystankiem Żerań FSO, ale w innym miejscu; nie wiem czy się jeszcze praktykuje na innych liniach żerańskich (...) Wprowadza to tylko w błąd pasażera.
Zjeżdżają tak wszystkie siedemsetkowe brygady ze stalowej, za to mobilisowe 734 z rozkładu niewakacyjnego wtacza się na pętlę.
Ale i tak czasem to dezorientuje. Ostatnio o dość późnej porze jakaś starsza kobieta chciała wsiąść na przystanku Kobiałka w 705 opatrzone na wyświetlaczu napisem "zjazd do zajezdni", po otwarciu drzwi zadała komuś wewnątrz autobusu pytanie "czy on jest do zajezdni?". Odpowiedziano jej, że chyba tak i nie wsiadła. Najwidoczniej uznała, że dojedzie tylko na ITS, czy cuś takiego. ](*,)

: 09 lip 2011, 15:08
autor: primoż
emyl pisze:Najwidoczniej uznała, że dojedzie tylko na ITS, czy cuś takiego. ](*,)
Raczej obstawiałbym, że jak zjazd do zajezdni, to nie dojedzie tam gdzie chce.

: 11 lip 2011, 0:44
autor: bepe
Autobusy z Woronicza (przynajmniej jeden z nich) kursowały dziś na linii... 4. Za szybą była co prawda wetknięta tablica Z-4, ale na wyświetlaczach było to, co było.

: 11 lip 2011, 7:51
autor: pawcio
primoż pisze:
pawcio pisze:Zo są specjalne tablice na kursy wyjazdowe dla 28 i 35 odpowiednio na Koło i Bemowo, które jadą przez Obozową. A żeby tak pojechać, to na przystanku R. Radosława 09 przecinają swoją podstawową trasę. Więc powstało specjalne oznaczenie. Ja dziś widziałem na 28 kwadraty z dopiskiem Koło (analogicznie jak 1 na Żerań). A pomyśleć, że dałoby się to ograć kilkoma przerzutami.
Czy nie można zrobić tak, ażeby się włączały na podstawową trasę na tym przystanku? Oczywiście po odpowiedniej zmianie rozkładu.
Bastian pisze:Można, gdyby wyciąć kursy z Bemowa do tego przystanku, a szkoda ich. W przeciwnym razie wymagałoby to przerzutów brygad między zajezdniami, o czym napisał Pawcio.
Można by. Nawet miałem taki koncept, by na 28 weszła Wola, a nie przeszło. Oprócz tego wiązłoby się to z jeszcze większymi ilościami Żoliborza na 23, 24 i 26. (Pozdrowienia dla osy!)
primoż pisze:Takie 16 to chociaż różniło się tym, że miło gdzie indziej przystanek Woronicza albo 734 z napisem Zjazd do zajezdni Stalowa sprzed kilku laty z ostatnim przystankiem Żerań FSO, ale w innym miejscu; nie wiem czy się jeszcze praktykuje na innych liniach żerańskich, ale 17 jadąc do NZŚ to ma ostatni przystanek w tym samym miejscu co 17 jadące po swojej trasie. Wprowadza to tylko w błąd pasażera.
Sęk w tym, że formalnie to są różne trasy. Trasa podstawowo-objazdowa kończy się pod płotem huty. Trasa zjazdowa kończy się na bramie.

: 11 lip 2011, 8:35
autor: JKTpl
pawcio pisze:Sęk w tym, że formalnie to są różne trasy. Trasa podstawowo-objazdowa kończy się pod płotem huty. Trasa zjazdowa kończy się na bramie.
A piątka miała rozkładowe zjazdy na Żoliborz? Chyba nie :-k

: 11 lip 2011, 8:50
autor: pawcio
Oczywiście, że tak.

: 11 lip 2011, 9:21
autor: MichalJ
pawcio pisze:Sęk w tym, że formalnie to są różne trasy. Trasa podstawowo-objazdowa kończy się pod płotem huty. Trasa zjazdowa kończy się na bramie.
To nie jest ŻADNE usprawiedliwienie. Dla pasażera trasa jest ta sama i KROPKA.

: 11 lip 2011, 9:30
autor: pawcio
A w rozkładzie inna. I o ile na 16 różnica pomiędzy krańcami Woronicza i Zajezdnia Mokotów jednak jakaś jest, to na 17 różnicy pomiędzy krańcami Zajezdnia Żoliborz i Zajezdnia Żoliborz nie widzę.

: 11 lip 2011, 9:34
autor: MichalJ
To teraz wytłumacz pasażerowi, że wóz jest inaczej otablicowany tylko po to, żeby jechać tak samo.
Odbiór przez pasażera tabliczki 'zjazd' jest jednoznaczny.

: 11 lip 2011, 15:20
autor: Adam G.
Paranoja z siedemnastką po prostu mnie przerasta!
Dlaczego nie można, psia mać, zrobić wszystkich półkursów jako normalne, z przystankiem końcowym przed bramą i przejazdem technicznym od niego do płotu huty / hali?

: 11 lip 2011, 15:24
autor: piotram
Bo pewnie ZTM nie zapłaci za dojazd do hali :P

: 11 lip 2011, 15:29
autor: primoż
Adam G. pisze:Paranoja z siedemnastką po prostu mnie przerasta!
Dlaczego nie można, psia mać, zrobić wszystkich półkursów jako normalne, z przystankiem końcowym przed bramą i przejazdem technicznym od niego do płotu huty / hali?
I przy okazji zlikwidować ten mylący napis trasa zmieniona.

: 11 lip 2011, 15:40
autor: Paweł D.
primoż pisze:I przy okazji zlikwidować ten mylący napis trasa zmieniona.
Na 17 nie ma trasy zmienionej, oczywiście oprócz Swingów.