Nowogrodzka x Chałubińskiego na co tam ten przejazd i przejścia ktoś miał za dużo pieniędzy na kolejne sygnalizatory czy aż tak potężny przejazd dla rowerów jest potrzebny. Chore. Co do samego priorytetu. Czas pokaże jak ruch w Warszawie wróci do normalności jak przed srandemią.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Nowogrodzka x Chałubińskiego na co tam ten przejazd i przejścia ktoś miał za dużo pieniędzy na kolejne sygnalizatory czy aż tak potężny przejazd dla rowerów jest potrzebny. Chore. Co do samego priorytetu. Czas pokaże jak ruch w Warszawie wróci do normalności jak przed srandemią.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Na to, że Nowogrodzka jest alternatywą rowerową dla Jerozolimskich, które są cyklistom zdecydowanie nieprzyjazne. Czy taka szerokość jest potrzebna nie wiem, ale połączenie dwóch części Nowogrodzkiej stanowi uzupełnienie ważnego ciągu W-E i się ceni.beni pisze:
Nowogrodzka x Chałubińskiego na co tam ten przejazd i przejścia ktoś miał za dużo pieniędzy na kolejne sygnalizatory czy aż tak potężny przejazd dla rowerów jest potrzebny. Chore. Co do samego priorytetu. Czas pokaże jak ruch w Warszawie wróci do normalności jak przed srandemią.
To takie poranne niedzielne fekalia bez związku z tematem?beni pisze:
Nowogrodzka x Chałubińskiego na co tam ten przejazd i przejścia ktoś miał za dużo pieniędzy na kolejne sygnalizatory czy aż tak potężny przejazd dla rowerów jest potrzebny. Chore. Co do samego priorytetu. Czas pokaże jak ruch w Warszawie wróci do normalności jak przed srandemią.
ŁK
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.
miłośnik 13N
Generalnie wczoraj jechałem z Raszyńskiej do centrum i w tą stronę jest to fajna inicjatywa i odpadają 4 pary świateł, dzięki temu można się szybciej rowerem przebić. Ale w brosze powrotnej jednak lepiej jedzie się Jerozolimskimi.Stary Pingwin pisze: ↑06 gru 2020, 10:30Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Doświadczonym rowerzystom może i lepiej na Jerozolimskich, natomiast dla mnie osobiście jazda rowerem środkowym pasem jest dosyć niekomfortowa (bo prawy to bus-pas). I myślę że większość też raczej wybierze Nowogrodzką.kajo pisze: ↑06 gru 2020, 10:39Generalnie wczoraj jechałem z Raszyńskiej do centrum i w tą stronę jest to fajna inicjatywa i odpadają 4 pary świateł, dzięki temu można się szybciej rowerem przebić. Ale w brosze powrotnej jednak lepiej jedzie się Jerozolimskimi.Stary Pingwin pisze: ↑06 gru 2020, 10:30Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście, że jest to świetne rozwiązanie rowerowo, mnie po prostu brakuje słupków na wjeździe i to wszystko. Czy jest za szerokie - nie wiem, pamiętajcie, że dobrze żeby się jednak rowerzyści pomieścili w tych akumulacjach, bo czeka się dość długo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Słupki powinny być tam obowiązkowo. Samochody się tam pakowały jeszcze przed zakończeniem prac budowlanych.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale to chyba budowlane tam stały.
WKD na Nowogrodzkiej mi jakoś nie szkoda, ale odcinek od Niemcewicza po Włochy naprawdę powinienbył zostac jako tramwaj... zwłaszcza, że plany miejscowe na dużej części go tam dopuszczają.
Stary Pingwin pisze: ↑06 gru 2020, 10:30Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.
WKD na Nowogrodzkiej mi jakoś nie szkoda, ale odcinek od Niemcewicza po Włochy naprawdę powinienbył zostac jako tramwaj... zwłaszcza, że plany miejscowe na dużej części go tam dopuszczają.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Słupki by się przydały na pewno. Choć mnie irytują, bo generalnie zmniejszają bezpieczeństwo jazdy na rowerze, to wczoraj jechałem tamtędy 2x na rowerze i 2x samochód wjechał kontrapasem w Nowogrodzką...
Co do Jerozolimskich, to głównie jadę nimi w weekendy lub wieczorem, fakt w szczycie przez bus pas kiepsko tamtędy się jeździ.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak komuś przeszkadzają słupki rozstawione co 1,5m, to generalnie sam jest zagrożeniem dla bezpieczeńśtwa jazdy na rowerze
Tak, wjazd pod Mariott jest źle zaprojektowany - on wizualnie nawet wydaje się być ogólnodostępny. Że analfabeci na znaki nie patrzą to inna sprawa.
Tak, wjazd pod Mariott jest źle zaprojektowany - on wizualnie nawet wydaje się być ogólnodostępny. Że analfabeci na znaki nie patrzą to inna sprawa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W czasach niedawnych, gdy na torowiskach królowały 13N i istniała krzyżówka z WKD Grójecka/Niemcewicza, próbowano na torach wukadki w tym rejonie ustawić tramwaj 13N w zamyśle skierowania do Włoch. Nie wyszło, tramwaj się wytramwajał na łukach. Kilkanaście lat wcześniej na linii do Włoch jeździły wagony typu K, wypożyczone od miasta w zamian za remont. Niektórzy twierdzą, że miały zmienione zestawy kołowe, ale potwierdzenia w dokumentach nie ma. Swoim torem ciekawe, jak skład wagonów EN80 sprawowałby się na torach tramwajowych, np. do Okęcia i dalej Nadarzyna? Wagony są bardzo podobne do wrocławskich LH Maximum.
miłośnik 13N
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wiesz, jeszcze jestem młody i nie mam z nimi problemów, ale jak będę miał 60-70 lat, to na skrzyżowaniu, gdzie przy okazji mam uważać na samochody, pieszych i innych rowerzystów taki słupek może umknąć.
Na początek, to można tam pomalować ulicę na czerwono.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.