Strona 328 z 398

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 9:14
autor: beni
Jarek pisze:
04 gru 2020, 23:01
Podoba się rondo Czterdziestolatka? Jakieś wrażenia?

Nowogrodzka x Chałubińskiego na co tam ten przejazd i przejścia ktoś miał za dużo pieniędzy na kolejne sygnalizatory czy aż tak potężny przejazd dla rowerów jest potrzebny. Chore. Co do samego priorytetu. Czas pokaże jak ruch w Warszawie wróci do normalności jak przed srandemią.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 9:17
autor: Konied Makevski
beni pisze:
Jarek pisze:
04 gru 2020, 23:01
Podoba się rondo Czterdziestolatka? Jakieś wrażenia?

Nowogrodzka x Chałubińskiego na co tam ten przejazd i przejścia ktoś miał za dużo pieniędzy na kolejne sygnalizatory czy aż tak potężny przejazd dla rowerów jest potrzebny. Chore. Co do samego priorytetu. Czas pokaże jak ruch w Warszawie wróci do normalności jak przed srandemią.
Na to, że Nowogrodzka jest alternatywą rowerową dla Jerozolimskich, które są cyklistom zdecydowanie nieprzyjazne. Czy taka szerokość jest potrzebna nie wiem, ale połączenie dwóch części Nowogrodzkiej stanowi uzupełnienie ważnego ciągu W-E i się ceni.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 10:06
autor: Łukasz
beni pisze:
Jarek pisze:
04 gru 2020, 23:01
Podoba się rondo Czterdziestolatka? Jakieś wrażenia?

Nowogrodzka x Chałubińskiego na co tam ten przejazd i przejścia ktoś miał za dużo pieniędzy na kolejne sygnalizatory czy aż tak potężny przejazd dla rowerów jest potrzebny. Chore. Co do samego priorytetu. Czas pokaże jak ruch w Warszawie wróci do normalności jak przed srandemią.
To takie poranne niedzielne fekalia bez związku z tematem?

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 10:30
autor: Stary Pingwin
Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 10:39
autor: kajo
Stary Pingwin pisze:
06 gru 2020, 10:30
Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.
Generalnie wczoraj jechałem z Raszyńskiej do centrum i w tą stronę jest to fajna inicjatywa i odpadają 4 pary świateł, dzięki temu można się szybciej rowerem przebić. Ale w brosze powrotnej jednak lepiej jedzie się Jerozolimskimi.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 10:49
autor: Autobus Czerwon
kajo pisze:
06 gru 2020, 10:39
Stary Pingwin pisze:
06 gru 2020, 10:30
Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.
Generalnie wczoraj jechałem z Raszyńskiej do centrum i w tą stronę jest to fajna inicjatywa i odpadają 4 pary świateł, dzięki temu można się szybciej rowerem przebić. Ale w brosze powrotnej jednak lepiej jedzie się Jerozolimskimi.
Doświadczonym rowerzystom może i lepiej na Jerozolimskich, natomiast dla mnie osobiście jazda rowerem środkowym pasem jest dosyć niekomfortowa (bo prawy to bus-pas). I myślę że większość też raczej wybierze Nowogrodzką.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 11:59
autor: Glonojad
Oczywiście, że jest to świetne rozwiązanie rowerowo, mnie po prostu brakuje słupków na wjeździe i to wszystko. Czy jest za szerokie - nie wiem, pamiętajcie, że dobrze żeby się jednak rowerzyści pomieścili w tych akumulacjach, bo czeka się dość długo.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 12:12
autor: Piotrek_2274
Słupki powinny być tam obowiązkowo. Samochody się tam pakowały jeszcze przed zakończeniem prac budowlanych.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 12:13
autor: Glonojad
Ale to chyba budowlane tam stały.
Stary Pingwin pisze:
06 gru 2020, 10:30
Jak patrzę na ten przewymiarowany przejazd Nowogrodzkiej, to przypomina mi się WKD do Marszałkowskiej. A teraz doskonały skrót od Raszyńskiej do Placu Trzech Krzyży i dalej na Wiejską. Dla niektórych.

WKD na Nowogrodzkiej mi jakoś nie szkoda, ale odcinek od Niemcewicza po Włochy naprawdę powinienbył zostac jako tramwaj... zwłaszcza, że plany miejscowe na dużej części go tam dopuszczają.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 12:23
autor: kajo
Glonojad pisze:
06 gru 2020, 11:59
Oczywiście, że jest to świetne rozwiązanie rowerowo, mnie po prostu brakuje słupków na wjeździe i to wszystko. Czy jest za szerokie - nie wiem, pamiętajcie, że dobrze żeby się jednak rowerzyści pomieścili w tych akumulacjach, bo czeka się dość długo.
Słupki by się przydały na pewno. Choć mnie irytują, bo generalnie zmniejszają bezpieczeństwo jazdy na rowerze, to wczoraj jechałem tamtędy 2x na rowerze i 2x samochód wjechał kontrapasem w Nowogrodzką...

Co do Jerozolimskich, to głównie jadę nimi w weekendy lub wieczorem, fakt w szczycie przez bus pas kiepsko tamtędy się jeździ.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 12:32
autor: Glonojad
Jak komuś przeszkadzają słupki rozstawione co 1,5m, to generalnie sam jest zagrożeniem dla bezpieczeńśtwa jazdy na rowerze :p

Tak, wjazd pod Mariott jest źle zaprojektowany - on wizualnie nawet wydaje się być ogólnodostępny. Że analfabeci na znaki nie patrzą to inna sprawa.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 12:43
autor: Stary Pingwin
W czasach niedawnych, gdy na torowiskach królowały 13N i istniała krzyżówka z WKD Grójecka/Niemcewicza, próbowano na torach wukadki w tym rejonie ustawić tramwaj 13N w zamyśle skierowania do Włoch. Nie wyszło, tramwaj się wytramwajał na łukach. Kilkanaście lat wcześniej na linii do Włoch jeździły wagony typu K, wypożyczone od miasta w zamian za remont. Niektórzy twierdzą, że miały zmienione zestawy kołowe, ale potwierdzenia w dokumentach nie ma. Swoim torem ciekawe, jak skład wagonów EN80 sprawowałby się na torach tramwajowych, np. do Okęcia i dalej Nadarzyna? Wagony są bardzo podobne do wrocławskich LH Maximum.

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 13:10
autor: Emyl
13N wytramwajał się na łukach wukadki? Dziwne :O

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 13:33
autor: Autobus Czerwon
Emyl pisze:
06 gru 2020, 13:10
13N wytramwajał się na łukach wukadki? Dziwne :O
Wukadka z tego co wiem miała i chyba nadal ma, szyny głębokorowkowe typu kolejowego. A koła w berlinkach to chyba w ogóle mają jakiś profil pośredni. Po tylu latach, może być ciężko dojść do prawdy :P

Priorytety dla tramwajów

: 06 gru 2020, 13:56
autor: kajo
Glonojad pisze:
06 gru 2020, 12:32
Jak komuś przeszkadzają słupki rozstawione co 1,5m, to generalnie sam jest zagrożeniem dla bezpieczeńśtwa jazdy na rowerze :p
Wiesz, jeszcze jestem młody i nie mam z nimi problemów, ale jak będę miał 60-70 lat, to na skrzyżowaniu, gdzie przy okazji mam uważać na samochody, pieszych i innych rowerzystów taki słupek może umknąć.

Na początek, to można tam pomalować ulicę na czerwono.