Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4153
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 lut 2015, 6:37

Wiecie co? To może niech nie otwierają lepiej tego metra...

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lut 2015, 8:58

Przecież jest duży parking dla aut.
ŁK

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 26 lut 2015, 10:30

Jesli to zrobia to ludzie ich na taczkach wywioza .
Z mojego rejonu to nierealne, bedzie dwa razy dluzej a odpada niedlugo kolejka bo zaczynaja budowe tunelu.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 lut 2015, 13:36

Gdynianin pisze:Gdzie autobusy z TŁ (151, 182, 520, 525, 507 itd.) a gdzie metro #-o
Tłumów te autobusy z TŁ przez Wisłę obecnie nie przewożą. Wręcz przeciwnie...
Łukasz pisze:Przecież jest duży parking dla aut.
Świecący pustkami...

rob0t
Posty: 11
Rejestracja: 13 gru 2014, 19:15

Post autor: rob0t » 26 lut 2015, 17:33

Gdynianin pisze:Czytam właśnie na tvnwarszawa słowa rzeczniczki ZTM, że po otwarciu M2 zniknąć mają utworzone niedawno buspasy. Serio!? Gdzie autobusy z TŁ (151, 182, 520, 525, 507 itd.) a gdzie metro #-o A już liczyłem, że w ZTM są ludzie zdrowo myślący nie ma maniaków wysyłania mieszkańców wszystkiego (tu: Gocławia i Ostrobramskiej) do metra. To jest kompletnie bez sensu...

Swoją drogą metoda "wszystko do metra" nie zawsze się dobrze sprawdza. W ostatnich dniach w składach metra na odcinku ratusz-politechnika oraz na :mewa: Centrum zdarzają się kilkunastominutowe momenty gdzie ludzie się blokują.
moze w ukryciu wydrazyli odnoge na Goclaw :)

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 26 lut 2015, 18:16

Tjaaa... Z pewnością od ręki wydrążyli tę odnogę.... :lol:
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

mateusz2813
Posty: 9
Rejestracja: 21 lis 2013, 23:19

Post autor: mateusz2813 » 26 lut 2015, 19:21

Przejechanie 507 odcinka Dw.Centralny 11 -> Centrum 05 zajęło dzisiaj o 16:30 równiutkie czterdzieści minut. Jeden wielki sznur autobusów. Ja wszystko rozumiem, korki, szczyt, ok, ale sytuacja utrzymuje się dłuższy czas. Mamy przed sobą perspektywę roku (haha, no ale powiedzmy) bez TŁ. Cała podróż Dw.Centralny->Gocław zajęła dzisiaj godzinę i dziesięć minut.

Tak, wiem, "mogłeś wybrać tramwaj". Ale moment. Tramwaj dokąd? Do ronda Waszyngtona? Miałem wąptliwą przyjemność zrobić to w poniedziałek i niestety każde 507 i 411 już podjeżdżało niezabieralne. Rozkładowa częstotliwość mniej niż 6 minut jest zupełnie nierealna. Wszystko utyka w korku i w praktyce przyjeżdżają z ogromnymi przerwami w kursowaniu.

Niestety, ale 507 stało się linią, którą należy omijać szerokim łukiem i piszę to z przykrością. Jazda w porannym szczycie to niekończąca się historia. Wystarczy jednak przesiąść się na Saskiej w 502/514/520/525/188/182 by odcinek Gocław-Centrum realnie około 7:30 pokonać w 25 minut. Czy tego jednak chcemy? Czy linia, która miała zachęcić mieszkańców Gocławia do pozostawienia samochodów, kursująca o godzinie 7 co trzy minuty tak ma wyglądać? Przecież każda rozsądna osoba, jeśli postanowiła, że raz na próbę faktycznie zostawi samochód i wybierze zbiorkom to po takiej jednej podróży z pewnością już drugi raz nie popełni takiego "głupstwa".

W aktualnej sytuacji najprościej chyba byłoby przerzucić 507 przez Ateńską, Wał i dopiero Muzeum Narodowe. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie chcemy tego robić dla 507, to dlaczego 411 nie realizuje takiej trasy od początku? Przecież w założeniu 411 nie ma zapewnić obsługi takich przystanków jak Stacja Krwiodawstwa, czy Rondo Waszyngtona, a to jest tylko wpychanie kolejnych autobusów do wąskiego gardła, którego niestety nie ominiemy.

Aktualna sytuacja wymaga jakiejś natychmiastowej reakcji i nie wyobrażam sobie likwidacji buspasa po otwarciu M2.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 lut 2015, 19:27

A może by tak przywrócić przejazd autobusów wzdłuż Pałacu Kultury do pl. Defilad?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 26 lut 2015, 19:32

Moim zdaniem powinno się to zrobić, przynajmniej dla linii na Mokotów. Tych na Poniatowskiego i tak nic już nie uratuje :P
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 26 lut 2015, 19:59

Nie mniej po otwarciu M2, w obecnej sytuacji zrobiłbym jakąś dowozówkę z Gocławia.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 lut 2015, 20:05

Dlatego opinii Wojciechowicza o kasacji buspasa po południu nie należy potępiać z czambuł gdyż realnie przynosi on więcej szkody niż pożytku. W Śródmieściu i na moście Poniatowskiego w pierwszym tygodniu sytuacja popołudniami byka znacznie lepsza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 26 lut 2015, 20:10

Ten koszmar w Alejach nie dotyczy jedynie 507. We wtorek jechałem tramwajem i tylko na odcinku miedzy przystankami Pl Zawiszy i Dw Centralny minąłem 5 stojących w korku brygad 128 (oraz oczywiście inne busy). Tam naprawde dziesiątki brygad bezproduktywnie tkwią w korkach spalając jedynie paliwo.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 26 lut 2015, 20:55

W tej sytuacji linie zaplowieckie mozna by czesciowo puscic na Wiatraczna ale po zmianie cykli na Grochowskiej. Zeby to mialo sens odcinek Marsa - Wiatraczna powinny jechac max 6 minut a teraz to nierealne.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 lut 2015, 21:46

Dlaczego max 6 min? Dlaczego cykle pod autobusy a nie tramwaje?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ouizosi
Posty: 9
Rejestracja: 21 lut 2015, 20:09

Post autor: ouizosi » 26 lut 2015, 22:39

Potwierdzam, że buspasy popołudniowe, zarówno a zwłaszcza ten na moście Poniatowskiego, jak i ten na Wale przynoszą znacznie więcej szkód niż pożytku. Z uwagi na wąskie gardło przy zwężeniu do 1 pasa za palmą, całe Aleje się totalnie korkują i nie ma tu znaczenia, że jest niby cały czas buspas od centralnego. Prawy pas i tak stoi, bo niedrożna jest patelnia.

Zablokowany