Strona 34 z 87

Elektrobusy

: 19 sie 2020, 0:10
autor: michael112
Mało logiczne, bo założenie całego projektu było takie że wszystkie linie kursujące przez "Trakt Królewski" będą w całości obsługiwane autobusami elektrycznymi. Aby tak się mogło stać, autobusy muszą się mieć gdzie ładować (bo nie udało się wymyśleć autobusów, które by przejeździły cały dzień na jednym ładowaniu. Stąd, wydaje mi się, logiczny wniosek - każda z linii kursujących po Trakcie powinna mieć ładowarkę przynajmniej na jednym ze swoich krańców.
Kombinacja z BWL 128+175, którą faktycznie sam zaproponowałem, to, jak myślałem, jedynie stan przejściowy.

P.S. Próbuję odszukać specyfikację tamtego przetargu. Jestem ciekaw, jakie krańce jeszcze znalazły się w opcji. Sławek podał Pl. Piłsudskiego i lotnisko. Ja pamiętam Bielańską i nie wiem czy nie... Os. Górczewska ( :-o ) - ta już nieaktualna. Co tam jeszcze mogło być?
nieaktualne, slawekM edytował posta i już mam

Elektrobusy

: 19 sie 2020, 0:13
autor: SławekM
Widać uznano, że 175 będzie obsługiwane przez gazowce. Zresztą nie wszystkie linie dałoby radę obsłużyć elektrykami. Np. takie nocne N44, tylko gazowcami.

Elektrobusy

: 19 sie 2020, 0:30
autor: michael112
W zamówieniu dodatkowym czas postawienia ładowarek dla pl. Piłsudskiego wynosi 10 miesięcy od podpisania aneksu, w pozostałych 4 lokalizacjach w zależności od decyzji czy zostaną zakupione.
ten cytat daje każde mi przypuszczać że są praktycznie pewni zdecydowania się na tą lokalizację...

Elektrobusy

: 19 sie 2020, 10:15
autor: wincenty
SławekM pisze:
19 sie 2020, 0:13
Widać uznano, że 175 będzie obsługiwane przez gazowce. Zresztą nie wszystkie linie dałoby radę obsłużyć elektrykami. Np. takie nocne N44, tylko gazowcami.
Przecież liczba zamówionych elektryków wyszła z sumy brygad wszystkich linii kursujących po TK. Także 175 powinno być obsługiwane przez elektryki.

Elektrobusy

: 19 sie 2020, 11:54
autor: michael112
To może być nawet nadwyżka, jeżeli wliczono do tego 105, które już tą trasą nie jeździ.

Elektrobusy

: 19 sie 2020, 18:34
autor: Solaris
SławekM pisze:
18 sie 2020, 23:30
Solaris pisze:
18 sie 2020, 22:09
A ma ktoś może wiarygodne, powtarzam wiarygodne wiadomości na temat montażu ładowarki na Esperanto i/lub Chomiczówce :?:
Ostatnio była wzmianka o Esperanto w jednym z artykułów Gazety Wyborczej. Padł termin uruchomienia: listopad 2020.
Dzięki, jakoś nie trafiłem na ten artykuł. Szkoda, że dopiero planują na listopad, ponieważ rozdzielnia stoi już od dłuższego czasu.

Elektrobusy

: 25 sie 2020, 18:09
autor: michael112
Ładowarki na Szczęśliwicach już stoją.
Ciekawe czy ruszą od razu po udostępnieniu stanowiska postojowego pasażerom?

Elektrobusy

: 25 sie 2020, 19:51
autor: Flash8222
A jest rozdzielnia na Szczęśliwicach?

Elektrobusy

: 25 sie 2020, 23:05
autor: michael112
Skąd mam wiedzieć... ;)

Elektrobusy

: 26 sie 2020, 7:12
autor: Glonojad
Stoi jakaś nowa rozdzielna przy parkingu Veturilo. Może być (dla) MZA ,nie znalazłem tabliczek i w sumie nie wiem, po czyjej stronie jest ich budowa - czy MZA jak podstacje TW czy dostawcy prądu.

Elektrobusy

: 26 sie 2020, 8:48
autor: wincenty
Czy elektryki obsługujące 222 jeżdżą jeszcze na ładowanie na Włościańska?

Elektrobusy

: 26 sie 2020, 11:37
autor: 927
wincenty pisze:
26 sie 2020, 8:48
Czy elektryki obsługujące 222 jeżdżą jeszcze na ładowanie na Włościańska?
Tylko 08/222 zjeżdza rano po dodatku na Włościańską a potem wyjeżdza na długi 9h dodatek popołudniu i zjeżdza na R1. Czy się tam ładuje nie wiem.

Elektrobusy

: 26 sie 2020, 13:15
autor: wincenty
927 pisze:
26 sie 2020, 11:37
wincenty pisze:
26 sie 2020, 8:48
Czy elektryki obsługujące 222 jeżdżą jeszcze na ładowanie na Włościańska?
Tylko 08/222 zjeżdza rano po dodatku na Włościańską a potem wyjeżdza na długi 9h dodatek popołudniu i zjeżdza na R1. Czy się tam ładuje nie wiem.
Dzięki, są jeszcze wieczorem trzy kursy skrócone do pl. Bankowego, rozumiem, że potem na pusto zjeżdżają już na Woronicza?

Elektrobusy

: 26 sie 2020, 13:40
autor: 927
wincenty pisze:
26 sie 2020, 13:15
927 pisze:
26 sie 2020, 11:37


Tylko 08/222 zjeżdza rano po dodatku na Włościańską a potem wyjeżdza na długi 9h dodatek popołudniu i zjeżdza na R1. Czy się tam ładuje nie wiem.
Dzięki, są jeszcze wieczorem trzy kursy skrócone do pl. Bankowego, rozumiem, że potem na pusto zjeżdżają już na Woronicza?
Wszystko co wieczorem kończy na Pl. Bankowym zjezdza przez al. Solidarności i Jana Pawła na R1.

Elektrobusy

: 26 sie 2020, 14:18
autor: Łukasz
To jakiś absurd z tymi zjazdami - coś by się stało, gdyby zjeżdżały po trasie? Czas pracy? To może mogłyby zawracać od razu przez Miodową...