Bemowo-Wola-Bielany, czyli od 155 przez 122 po 180

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 lis 2010, 18:44

No, jeden z informatyków mieszka parę pięter wyżej... :lol:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 10 lis 2010, 19:56

Bastian pisze:No, jeden z informatyków mieszka parę pięter wyżej.
:arrow: I co, będzie dojeżdżał do pracy autobusem? :P

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 lis 2010, 19:57

Nie, w sensie jest dowodem, że ktoś tam mieszka :D
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 lis 2010, 15:23

MZ pisze:I co, będzie dojeżdżał do pracy autobusem?
Wracał. Akurat pracuje pięć przystanków dalej/wcześniej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6051
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 gru 2010, 16:23

W przeprowadzonych pomiarach nie stwierdzono zasadności zwiększenia częstotliwości linii 122 z 20 minut do 15 w Święto ani skierowania taboru wielkopojemnego na tę linię.
Źródło: ZTM

Szkoda. Ale można się tego było spodziewać. Dobrze, że od 1.12 utną 409 wieczorem. Ostatni kurs z Cm. Północnego będzie o 17.03.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 01 gru 2010, 16:29

Georg pisze: Dobrze, że od 1.12 utną 409 wieczorem. Ostatni kurs z Cm. Północnego będzie o 17.03.
Według strony ZTM ma też nastąpić zmiana trasy.

Georg
Posty: 6051
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 gru 2010, 18:03

Nie widzę. Mógłbyś podać szczegóły?

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 01 gru 2010, 21:35


Georg
Posty: 6051
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 gru 2010, 22:29

Rozkład jest nowy ale trasa jest ta sama co wcześniej. Czy czegoś nie zauważyłem?

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 03 gru 2010, 19:16

Czy 506 w obecnej formie na prwawdę jest niezbędny? Jak dla mnie te Bemowo (zwłszcza Jelonki) trochę za bardzo są rozpieszczane jeśli chodzi o linie.
Powinni to trochę chyba zreformować, może tak?:
105 - likwidacja linii (zastąpiene przez kursy skrócone 125)
106 - zmiana trasy: OS. GÓRCZEWSKA - Lazurowa - Człuchowska - Powstańców Śląskich - Połczyńska - Wolska - Kasprzaka - Prosta - Świętokrzyska - Kopernika - Tamka - Dobra - MARIENSZTAT (zastapienie linii 506 w relacji Bemowo - Śródmieście)
125 - wydłużenie trasy: MIĘDZYLESIE - ... - Szeligowska - Lazurowa - STARE BEMOWO oraz wprowadzenie w godzinach szczytu kursów skróconych STARE BEMOWO - MARIENSZTAT
150 - wydłużenie trasy: SZCZĘŚLIWICE - ... - Dobra - trasa linii 506 - BRÓDNO-PODGRODZIE (zastapienie linii 506 w relacji Bródno - Śródmieście)
506 - likwidacja linii (zastąpienie przez 106 na Bemowie i 150 na Bródnie)

Chyba dobrze. Jelonki mają tramwaj, 105 to praktycznie już powinny być jakieś kursy wariantowe 125 bo ich trasy są praktycznie identyczne, no i BUW zyskałoby te skrócone 125 w relacji BUW - :mewa: , podobno na to nażekają.

171 (cały) i 507 (tylko część Bemowsko-Wolska) też by czekał ciach, ale dopiero po tym łączniku tramwajowym.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 gru 2010, 20:33

Blah! To 125 jest do skrócenia do trasy Międzylesie - węzeł Płowiecka (jak już dociągną tam tramwaje i zbudują P+R). Ale to tylko numerek...

Natomiast zastąpienie 506 przez linię zwykłą właśnie tam, gdzie jest przyspieszona... Może, ale nie przez 150, które nadaje się do ścięcia...

Podwójne 105 mogłoby zjeżdżać na dół na Powiśle i zastąpić 171, :-k ?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 03 gru 2010, 20:53

Stockholmare pisze:Czy 506 w obecnej formie na prwawdę jest niezbędny? Jak dla mnie te Bemowo (zwłszcza Jelonki) trochę za bardzo są rozpieszczane jeśli chodzi o linie.
Powinni to trochę chyba zreformować, może tak?:
105 - likwidacja linii (zastąpiene przez kursy skrócone 125)
106 - zmiana trasy: OS. GÓRCZEWSKA - Lazurowa - Człuchowska - Powstańców Śląskich - Połczyńska - Wolska - Kasprzaka - Prosta - Świętokrzyska - Kopernika - Tamka - Dobra - MARIENSZTAT (zastapienie linii 506 w relacji Bemowo - Śródmieście)
125 - wydłużenie trasy: MIĘDZYLESIE - ... - Szeligowska - Lazurowa - STARE BEMOWO oraz wprowadzenie w godzinach szczytu kursów skróconych STARE BEMOWO - MARIENSZTAT
150 - wydłużenie trasy: SZCZĘŚLIWICE - ... - Dobra - trasa linii 506 - BRÓDNO-PODGRODZIE (zastapienie linii 506 w relacji Bródno - Śródmieście)
506 - likwidacja linii (zastąpienie przez 106 na Bemowie i 150 na Bródnie)

Chyba dobrze. Jelonki mają tramwaj, 105 to praktycznie już powinny być jakieś kursy wariantowe 125 bo ich trasy są praktycznie identyczne, no i BUW zyskałoby te skrócone 125 w relacji BUW - :mewa: , podobno na to nażekają.

171 (cały) i 507 (tylko część Bemowsko-Wolska) też by czekał ciach, ale dopiero po tym łączniku tramwajowym.
Pytanie kluczowe. Po co ciąć 171, po to żeby trochę pobabrać się w trasach tworząc:
- absurdalnie długie 125, które tylko zachęci ludzi do pieszych wycieczek z BUW do Metro Świętokrzyska z powodu opóźnień. A 150 na Bródno? Nie lepiej zasilić i zmodyfikować 118, które już "siedzi" na Bródnie.

Pomijam fakt, że 150: Bródno - Szczęśliwice absolutnie nic nie da mieszkańcom:
>>> Bródna - bo na Ochotę mają szybsze i częstsze 1,25,414
- || - do Śródmieścia bez komentarza
>>> chcącym dojechać do BUWu , bo z Bródna szczególnie w szczycie szybciej 4 do Starego Miasta i piechotą lub jest już to 118 bezpośrednie, o którym wyżej
>>> Ochota - zwiększy jedynie opóźnienia na tej linii


P.S.: Rozpisujesz się na temat 171 czy 506, a pomijasz największego dubla tramwaju po zbudowaniu łącznika - 184!!

P.S2: Jak otworzą tramwaj na Powstańców ( odc. Radiowa - Górczewska ) to zdaje się Świętokrzyska będzie zamknięta, więc cała koncepcja manewrów z liniami 105,106,125,150,506 zupełnie pada.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 03 gru 2010, 23:16

XXXX pisze:Pytanie kluczowe. Po co ciąć 171
Bo oprócz Wrocławskiej i Obozowej to dubel 23, które wystarczy dla Bemowa.

150 wreszcie byłby jakąś sensowną linią i nie miałby konkurować z 414 tylko zastąpić 506.

I fakt ten 125 rzeczywiście jakiś taki długi się zrobił ;-)

O 184 zapomniałem; oczywiście, że go też do piachu, no i robiłem te zmiany bez patrzenia na zbliżającą się budowę metra.
KwZ pisze:Podwójne 105 mogłoby zjeżdżać na dół na Powiśle i zastąpić 171, ?
Dobry pomysł :tak:

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 gru 2010, 0:59

Oczywiście takie 105 na Powiślu wymaga zmian tam także, np. dotyczących 155.
Generalnie uważam, że nad metrem powinna pozostać jedna silna linia mająca ca. 2x więcej przystanków od niego. I w tej roli widzę właśnie 105. I dlatego też 150 jest dla mnie do ścięcia.
A 106 obecnie jest zupełnie inną linią, nie ma co z tego robić dawnego 109.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 04 gru 2010, 1:02

Ponadto 105 jako jedyna łączy Lazurową na całej długości, a między WATem, a Ciepłownią naprawdę nie ma sensu kombinować z przesiadkami.

Myślę, że wystarczającą rolę na Mariensztacie spełnią 105 i 174. Przy czym pętla może się okazać wówczas nieco za mała.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Zablokowany