: 01 sie 2008, 10:34
1/3R. Własnie o to mi chodziło....to znaczy? Tor właściwy - o jaki Ci chodzi?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
1/3R. Własnie o to mi chodziło....to znaczy? Tor właściwy - o jaki Ci chodzi?
Myślę, że zbudowanie kawałka chodnika pod wiaduktem, rówolegle do torów byłoby dużym ułatwieniem dla mieszkańców Mariny i ludzi pracujących w Wiśniowym Parku. Pod wiaduktem jest puste miejśce, które można przemienić na przejście podziemne pod ulicą.Michał W. pisze:A'propo Mariny jeszcze. Nareszcie sensu nabierają dla mnie światła zamontowane między wiaduktem kolejowym a przystankiem Baleja. Marina ma łatwiejsze dojście a nie trzeba było wydawać dużych sum na ciągi piesze pod wiaduktem.
Musiałby jechać dalej, w kierunku Radomia, po niewłaściwym torze 2R/4R: 'pod prąd', czyli 'po angielsku'.MeWa pisze:to znaczy? Tor właściwy - o jaki Ci chodzi?
Naświetliłem ten temat w jednym ze wcześniejszych moich newsów. Chodzi o płynne wyprzedzanie osobowych przez pospieszne. W kierunku Radomia zostało to chyba nieprzemyślane, lub brak miejsca na dogodne rozwiązanie.MeWa pisze:Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.
Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?przewoz pisze:Naświetliłem ten temat w jednym ze wcześniejszych moich newsów. Chodzi o płynne wyprzedzanie osobowych przez pospieszne. W kierunku Radomia zostało to chyba nieprzemyślane, lub brak miejsca na dogodne rozwiązanie.MeWa pisze:Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.
Jak osobowy mieli byśmy już w peronach, na torze 1+3, to jedyna mozliwość, żeby go wyprzedzić (na przykład awaria, wypadek - whatever...) to pojechać po 2R do samego Służewca... Nie ma pełnego przejścia (trapezu) na wylocie. To wg. mnie błąd. Nawet to jedno przejście na 40km/h było by lepsze niż zupełny brak...
Grzebią i grzebią. rozwalają peron stary, będą stawiac nowy jak wszystko naprostują, a póki co pociągi zatrzymują się przy nowym peronie.. Pewie własnie dlatego.Michał W. pisze:ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack....jcia0025oz2.jpg
może i wystarczy, ale co się stanie, jak zatrzyma się nieplanowo już na stacji? Własnie takie przypadki, niby rzadkie okazują się najbardziej dokuczliwe. Choćby nieplanowy postój na tym przystanku, bo okazało się, że coś tam się stało wcześniej i dojścia do okęcia/Służewca nie ma. I co? I nic nie zrobimy z tym pospiesznym, który będzie czekał z tyłu, będzie musiał się nieco poturlać i poczekać na swoją kolej...Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?
To "ogłoszenie" wynika z tego, że tor 1R jest tymczasowo zamknięty i cały ruch w obie strony odbywa się przez nowy 2R. Co oznacza "tymczasowo" to nie wiem. Może do zakończenia remontu czyli według dzisiejszych danych do 7VIII.Michał W. pisze:kurde, miałem przed wyjazdem zeskanować fajną ulotkę, którą PLK roznosiło po domach w okolicach nowych stacji na linii radomskiej, ale gdzieś zapodziałem w końcu. no cóż, może jeszcze znajdę...
ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack.us/img134/1056 ... 025oz2.jpg
Zawsze mogą puścić pospieszny torem 2R aż do Służewca. Ale faktycznie dodatkow przejście zprzewoz pisze:może i wystarczy, ale co się stanie, jak zatrzyma się nieplanowo już na stacji? Własnie takie przypadki, niby rzadkie okazują się najbardziej dokuczliwe. Choćby nieplanowy postój na tym przystanku, bo okazało się, że coś tam się stało wcześniej i dojścia do okęcia/Służewca nie ma. I co? I nic nie zrobimy z tym pospiesznym, który będzie czekał z tyłu, będzie musiał się nieco poturlać i poczekać na swoją kolej...Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?
I fazy.Amator pisze:Może do zakończenia remontu czyli według dzisiejszych danych do 7VIII
Ciekawe. Bo wczoraj pociąg z Czachówka do Tłuszcza zatrzymał się na przystanku Żwirki i Wigury o godzinie 17:16 i otwrzył dzwi. Tak samo na Al. Jerozolimskichbohun pisze:Jeśli kogoś interesuje, to na stronie PLKi pokazała się zaktualizowana na dzień 1 września br. wersja załącznika 2.4 do Regulaminu przydzielania tras w którym wpisano przystanek Wwa Żwirki i Wigury w km. 9,073 i zmieniono rodzaj punktu rozkładowego Wwa Aleje Jerozolimskie z POGD na POGP.
Nie warto - a TRZEBA!!! zrobić remont tego odcinkajasiu pisze:bocznica do Huty jest w zbyt złym stanie, poza tym tylko 1 tor. Chyba że jako drugi tor posłużyłaby 20-tka To, co na pewno warto zrobić to remont odcinka Wola-Gdańska i budowa przystanku przy Obozowej. Aczkolwiek wizja pseudo-metra na Bemowo jest kusząca.