Strona 34 z 44

: 01 sie 2008, 10:34
autor: przewoz
to znaczy? Tor właściwy - o jaki Ci chodzi?
1/3R. Własnie o to mi chodziło....

: 01 sie 2008, 11:32
autor: Amator
Michał W. pisze:A'propo Mariny jeszcze. Nareszcie sensu nabierają dla mnie światła zamontowane między wiaduktem kolejowym a przystankiem Baleja. Marina ma łatwiejsze dojście a nie trzeba było wydawać dużych sum na ciągi piesze pod wiaduktem.
Myślę, że zbudowanie kawałka chodnika pod wiaduktem, rówolegle do torów byłoby dużym ułatwieniem dla mieszkańców Mariny i ludzi pracujących w Wiśniowym Parku. Pod wiaduktem jest puste miejśce, które można przemienić na przejście podziemne pod ulicą.
Obecne przejście przy Wyględowskiej jest sporo oddalone od przystanku kolejowego i trzeba nadkładać drogi. Podobnie nadkładać trzeba idąć przejściem przy Novotelu. Do tego dochodzi zły stan techniczny tej kładki. Zapewne niedługo będzie w remoncie a wtedy ludziom z Wiśniowego pozostają dalekie światła przy Wyględowskiej.

Jak bardzo przystanek kolejowy jest potrzebny można ocenić po ruchu na przystanku autobusowym przy Novotelu. Codziennie jest tam tłoczno.

: 01 sie 2008, 11:33
autor: JaBaal
MeWa pisze:to znaczy? Tor właściwy - o jaki Ci chodzi?
Musiałby jechać dalej, w kierunku Radomia, po niewłaściwym torze 2R/4R: 'pod prąd', czyli 'po angielsku'.

: 01 sie 2008, 13:17
autor: MeWa
Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.

: 01 sie 2008, 14:06
autor: Michał W.
kurde, miałem przed wyjazdem zeskanować fajną ulotkę, którą PLK roznosiło po domach w okolicach nowych stacji na linii radomskiej, ale gdzieś zapodziałem w końcu. no cóż, może jeszcze znajdę...

ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack.us/img134/1056 ... 025oz2.jpg

PS jak wstawić miniaturkę zdjęcia do postu?

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pią 01 Sie, 2008 14:13 ]
Poprawa kodowania. MeWa

: 01 sie 2008, 14:37
autor: przewoz
MeWa pisze:Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.
Naświetliłem ten temat w jednym ze wcześniejszych moich newsów. Chodzi o płynne wyprzedzanie osobowych przez pospieszne. W kierunku Radomia zostało to chyba nieprzemyślane, lub brak miejsca na dogodne rozwiązanie.
Jak osobowy mieli byśmy już w peronach, na torze 1+3, to jedyna mozliwość, żeby go wyprzedzić (na przykład awaria, wypadek - whatever...) to pojechać po 2R do samego Służewca... Nie ma pełnego przejścia (trapezu) na wylocie. To wg. mnie błąd. Nawet to jedno przejście na 40km/h było by lepsze niż zupełny brak...

: 01 sie 2008, 14:40
autor: Amator
przewoz pisze:
MeWa pisze:Jak dla mnie to tor 4R jest z Radomia, a nie do Radomia, więc nie wiem, w ogóle czemu pociąg musiałby na niego wjeżdżać.
Naświetliłem ten temat w jednym ze wcześniejszych moich newsów. Chodzi o płynne wyprzedzanie osobowych przez pospieszne. W kierunku Radomia zostało to chyba nieprzemyślane, lub brak miejsca na dogodne rozwiązanie.
Jak osobowy mieli byśmy już w peronach, na torze 1+3, to jedyna mozliwość, żeby go wyprzedzić (na przykład awaria, wypadek - whatever...) to pojechać po 2R do samego Służewca... Nie ma pełnego przejścia (trapezu) na wylocie. To wg. mnie błąd. Nawet to jedno przejście na 40km/h było by lepsze niż zupełny brak...
Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?

: 01 sie 2008, 14:40
autor: przewoz
Michał W. pisze:ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack....jcia0025oz2.jpg
Grzebią i grzebią. rozwalają peron stary, będą stawiac nowy jak wszystko naprostują, a póki co pociągi zatrzymują się przy nowym peronie.. Pewie własnie dlatego.
Nie byłem tam kawałek, ale z tego co "pisali" to puszczono ruch nowym torem, przy którym był nowy peron.

[ Dodano: Pią 01 Sie, 2008 14:41 ]
Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?
może i wystarczy, ale co się stanie, jak zatrzyma się nieplanowo już na stacji? Własnie takie przypadki, niby rzadkie okazują się najbardziej dokuczliwe. Choćby nieplanowy postój na tym przystanku, bo okazało się, że coś tam się stało wcześniej i dojścia do okęcia/Służewca nie ma. I co? I nic nie zrobimy z tym pospiesznym, który będzie czekał z tyłu, będzie musiał się nieco poturlać i poczekać na swoją kolej...

: 01 sie 2008, 14:45
autor: Amator
Michał W. pisze:kurde, miałem przed wyjazdem zeskanować fajną ulotkę, którą PLK roznosiło po domach w okolicach nowych stacji na linii radomskiej, ale gdzieś zapodziałem w końcu. no cóż, może jeszcze znajdę...

ktoś wie czym spowodowane jest to ''ogłoszenie''?
http://img134.imageshack.us/img134/1056 ... 025oz2.jpg
To "ogłoszenie" wynika z tego, że tor 1R jest tymczasowo zamknięty i cały ruch w obie strony odbywa się przez nowy 2R. Co oznacza "tymczasowo" to nie wiem. Może do zakończenia remontu czyli według dzisiejszych danych do 7VIII.

PS. Spróbuj zapisać gdzieś miniaturkę i umieścić ją na forum przy pomocy [ img ]

[ Dodano: Pią 01 Sie, 2008 14:51 ]
przewoz pisze:
Czy nie wystarczy, że podmiejski zatrzyma się przed przystankiem Al. Jerozlolimskie?
może i wystarczy, ale co się stanie, jak zatrzyma się nieplanowo już na stacji? Własnie takie przypadki, niby rzadkie okazują się najbardziej dokuczliwe. Choćby nieplanowy postój na tym przystanku, bo okazało się, że coś tam się stało wcześniej i dojścia do okęcia/Służewca nie ma. I co? I nic nie zrobimy z tym pospiesznym, który będzie czekał z tyłu, będzie musiał się nieco poturlać i poczekać na swoją kolej...
Zawsze mogą puścić pospieszny torem 2R aż do Służewca. Ale faktycznie dodatkow przejście z
1R na 4R albo z 2R na 1R w stronę Radomia by się przydało. Za szybko mysleli ...

: 01 sie 2008, 19:55
autor: bohunu
Amator pisze:Może do zakończenia remontu czyli według dzisiejszych danych do 7VIII
I fazy.

: 09 sie 2008, 8:17
autor: bohunu
Jeśli kogoś interesuje, to na stronie PLKi pokazała się zaktualizowana na dzień 1 września br. wersja załącznika 2.4 do Regulaminu przydzielania tras w którym wpisano przystanek Wwa Żwirki i Wigury w km. 9,073 i zmieniono rodzaj punktu rozkładowego Wwa Aleje Jerozolimskie z POGD na POGP.

: 14 sie 2008, 0:19
autor: Amator
bohun pisze:Jeśli kogoś interesuje, to na stronie PLKi pokazała się zaktualizowana na dzień 1 września br. wersja załącznika 2.4 do Regulaminu przydzielania tras w którym wpisano przystanek Wwa Żwirki i Wigury w km. 9,073 i zmieniono rodzaj punktu rozkładowego Wwa Aleje Jerozolimskie z POGD na POGP.
Ciekawe. Bo wczoraj pociąg z Czachówka do Tłuszcza zatrzymał się na przystanku Żwirki i Wigury o godzinie 17:16 :grin: i otwrzył dzwi. Tak samo na Al. Jerozolimskich

: 14 sie 2008, 8:43
autor: kajo
Pomyłka maszynisty, zdażało się i wcześniej:)

: 14 wrz 2008, 10:45
autor: jasiu
bocznica do Huty jest w zbyt złym stanie, poza tym tylko 1 tor. Chyba że jako drugi tor posłużyłaby 20-tka :term: To, co na pewno warto zrobić to remont odcinka Wola-Gdańska i budowa przystanku przy Obozowej. Aczkolwiek wizja pseudo-metra na Bemowo jest kusząca.

: 14 wrz 2008, 14:13
autor: rufio198
jasiu pisze:bocznica do Huty jest w zbyt złym stanie, poza tym tylko 1 tor. Chyba że jako drugi tor posłużyłaby 20-tka :term: To, co na pewno warto zrobić to remont odcinka Wola-Gdańska i budowa przystanku przy Obozowej. Aczkolwiek wizja pseudo-metra na Bemowo jest kusząca.
Nie warto - a TRZEBA!!! zrobić remont tego odcinka