Które kursują raz na godzinę i rzadziej. Śmiesznyś.JKTpl pisze:Ludzie z Grot na OSG chyba wolą siedemsetki...
Jelonki
Moderator: Wiliam
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No na litość, po co 149 do Ciepłowni, żeby się w 106 co pół godziny czy 194 do sypialnego Niedźwiadka przesiąść? Najważniejsze linie przy Ciepłowni, czyli 189, 506, 125/105 tudzież te paskudne tramwaje i tak startują z Górczewskiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dziwna przesiadka. Osobiście wybrałbym - jakbym miał tak jechać- 125 do PKP Kasprzaka i tam w 523. Zresztą tam tez masz 184 i ewentualnie 167 do Ronda Zesłańców.Teraz aby dojechać z Lazurowej do Dw. Zachodniego trzeba się przesiąść w 184 przy kominach na Ciepłowni
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
kris126 pisze: W związku z tym moje pytania są następujące:
1) A co by się stało gdyby linię 382 wydłużyć z Dw.Zachodniego do Os.Górczewska ???
2) Czy warszawskie MZA naprawdę są tak ubogie w liczbę autobusów, że trudno byłoby dodać 3-4 brygady do linii 382 dociągając ją do Os.Górczewska zapewniając mieszkańcom Jelonek normalny dojazd do Dw.Zachodniego, Politechniki czy TŁ czy po prostu brakuje kierowców ???
5) Czy naprawdę ZTM-owi zależy na ILOŚCI a nie na jakości linii obsługujących TŁ i inne warszawskie dzielnice, m.in. Jelonki ???
Bo na Jelonki nie potrzeba linii co 5 minut w szczycie takiej jak 382.
Właśnie zależy na jakości, dlatego jeździ tylko na odcinku "bez korków".
Nie ma to związku z liczbą kierowców a tym bardziej LICZBĄ linii.
ŁK
Na odcinku bez korków ??? To chyba nie jechałeś jeszcze ul.Ostrobramską po otwarciu nowego bus-pasa na TŁ. Aby najpierw dostać się do nie zakorkowanego bus-pasa autobusy linii 502 czy 514 stoją pół godziny w korku na Ostrobramskiej. Dlatego uruchomienie linii 382 mija się z celem, po co komu linia kursująca co 7 minut bus-pasem mająca 30 minutowe opóźnienie? Przecież zanim dojadą do Dw.ZaHODNIEGO to w trasie nałapie się ze 3 brygady naraz i będą jeździć stadami. Przecież Mogliby równocześnie 408 skierować przez wiatraczną żeby uniknąć korków ze zwiększoną częstotliwością, a nie uruchamiać 415 co pół godziny i 382 kursującą do nikąd, która w niczym się nie uzupełnia z linią 415 !!! No cóż, ale to tylko jak zawsze Genialny pomysł ZTM - pokazać że coś robią i wymusić na pasażerach zakup jak największej ilości biletów !!!Łukasz pisze:Właśnie zależy na jakości, dlatego jeździ tylko na odcinku "bez korków".
[ Komentarz dodany przez: Bastian: Sob 26 Wrz, 2009 21:43 ]
Korekta cytowania.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Z drugiej strony - IMHO - 149 powinno jechać chociaż do Hali Wola... Szkoły, punkty usługowe, poczta...Glonojad pisze:No na litość, po co 149 do Ciepłowni, żeby się w 106 co pół godziny czy 194 do sypialnego Niedźwiadka przesiąść? Najważniejsze linie przy Ciepłowni, czyli 189, 506, 125/105 tudzież te paskudne tramwaje i tak startują z Górczewskiej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dennis, tyle razy Ci mówiłem, NIE WŁAMUJ SIĘ NA KONTO KLESZCZA!R-11 Kleszczowa pisze:Z drugiej strony - IMHO - 149 powinno jechać chociaż do Hali Wola... Szkoły, punkty usługowe, poczta...Glonojad pisze:No na litość, po co 149 do Ciepłowni, żeby się w 106 co pół godziny czy 194 do sypialnego Niedźwiadka przesiąść? Najważniejsze linie przy Ciepłowni, czyli 189, 506, 125/105 tudzież te paskudne tramwaje i tak startują z Górczewskiej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Prześledź dokładnie trasę dawnego 408, trasę nowego 382 (oczywiście rozprawka o sensowności tej linii w wątku o TŁ będzie , ale kompleksowo wraz z całą TŁ) oraz te resztki z pańskiego stołu w postaci 415 i sam orzekniesz o stopniu substytucji...kris126 pisze:OK. Wszystko się zgadza ZTM postanowił zastąpić 408 dwoma liniami autobusowymi:
382 - Dw.Zachodni - Os.Ostrobramska
415 - Rembertów - Politechnika
408 na Lazurowej jeździło puste, co więc miał zaproponować?kris126 pisze:A co w takim razie ZTM zaproponował w zamian za 408 Jelonkom ??? Nic
Jeśli nie chcesz przesiadać w sposób sensowny, zawsze będziesz tracił czas. Temat przesiadek przy CP był już wielokrotnie poruszany. Z SZOBERA, BATALIONÓW CHŁOPSKICH oraz CZŁUCHOWSKIEJ można się jechać 190 z przesiadka w 523 z bardzo wysokimi częstotliwościami. Z SIEMIATYCKIEJ można spokojnie iść na ROZŁOGI piechotą w dodatku się dotlenić i pojechać tak samo. STERNICZEJ I SZELIGOWSKIEJ raczej nie opłaca się tak jeździć. Coś z pary 105/125 do PKP KASPRZKA (OK, ta przesiadka nie jest wygodna), a stamtąd masz na DWZ 12 kursów na godzinę, maksimum czekasz 5 minut. I gitkris126 pisze:Teraz aby dojechać z Lazurowej do Dw. Zachodniego trzeba się przesiąść w 184 przy kominach na Ciepłowni a każda przesiadka wiąże się z oczekiwaniem i stratą cennego czasu, już nie wspomnę o konieczności zakupu 2 biletów.
Odpadłby jedyny argument merytoryczny - punktualność - przemawiający za uruchomieniem tego ersatza.kris126 pisze:1) A co by się stało gdyby linię 382 wydłużyć z Dw.Zachodniego do Os.Górczewska ???
Przypuszczam, że takkris126 pisze:Czy naprawdę ZTM-owi zależy na ILOŚCI a nie na jakości linii obsługujących TŁ
[ Dodano: |26 Wrz 2009|, 2009 22:07 ]
A dokładniej na Lazurowej za Człuchowską w kierunku południowym.Łukasz pisze:Bo na Jelonki nie potrzeba linii co 5 minut w szczycie takiej jak 382.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Spokojnie, to jest tylko czasówka.interflug pisze:Za nowe 149 należy wystawić ZTMowi kapliczkę z kory dębu i codziennie składać w ofierze leśne dzbany Wreszcie porządna dowozówka w weekend
Nie ma najmniejszego sensu jeździć małymi wozami w cieniu linii, która w szczycie daje ok. 1500 miejsc/h.R-11 Kleszczowa pisze:Z drugiej strony - IMHO - 149 powinno jechać chociaż do Hali Wola... Szkoły, punkty usługowe, poczta...