Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 05 lis 2007, 21:06

pawcio pisze:Nie łatwiej się nauczyć, o której są które kursy?
Nie rozumiem? Znam wszystkie kursy, nie jest to trudne, ale dużo łatwiejsze było przesiadanie się bądź wsiadanie do nocnego na Marszałkowskiej i dalej do Bankowego. Naprawdę dużo ludzi też z imprez z okolic korzystało z N41/91 i mocno dziwi mnie to rozbicie :/
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lis 2007, 21:21

Gros pasażerów wysiadających z N85 w Piastowie idzie w stronę Dąbrowskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 05 lis 2007, 21:28

Piotrek pisze:te rejony to nocne zadupie... :D
Niom, jak ZTM z 4 zostawił 1 nocnik i pozbawił połączenia w naturalnym ciągu Zawiszy - Wola...

Tak czy siak, nie jest to kompromisowe rozwiązanie. Nawet nie wiem czy lepszy ten rydz.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 05 lis 2007, 21:35

bohun pisze:Nawet nie wiem czy lepszy ten rydz.
Nie lepszy, bo rozwala koordynacje z N41 na sporym odcinku...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lis 2007, 21:58

geograf pisze: Nocne kursy "1" już na pewno nie wrócą ;)
I bardzo dobrze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 06 lis 2007, 11:20

ZTM pisze:2007-11-05 16:00:00 | Zmiana trasy linii nocnej N91 | Od nocy 9/10.11.br. (piątek/sobota) linia nocna N91 zostaje skierowana następującą trasą:
DW. CENTRALNY - Emilii Plater (powrót: al. Jana Pawła II) - Al. Jerozolimskie - pl. Zawiszy - Towarowa - rondo Daszyńskiego - Towarowa - Okopowa - Powązkowska - ... - CM. PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH.

Wznowione zostaje funkcjonowanie przystanków:
- OKOPOWA 05 i 06,
- MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO 03 i 04,
- RONDO DASZYŃSKIEGO 04,
- CM. ŻYDOWSKI 01.
Hmm... Ciekawe, dlaczego tak? Czyżby po trasie zamieszkał ktoś z ZetTeeMu, potrzebujący nocnika pod domem?
I czy solówka da radę co godzinę?
Dlaczego N91, a nie np. N41? Dobór losowy? A czego nie np. N46? Też byłoby na Żoliborz i Bielany, ale co pół godziny!
Czyżby istniało zwiększone zapotrzebowanie na relację Muzeum PW - Duchnicka - Akcent w nocy? :D
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lis 2007, 14:10

Mario pisze:Czyżby po trasie zamieszkał ktoś z ZetTeeMu, potrzebujący nocnika pod domem?
Bo normalni pasażerowie nie potrzebują?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8818
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 lis 2007, 15:52

Nie uważasz jednak, że linia co godzinę w - było nie było - centrum, to uszczęśliwianie "normalnych pasażerów" na siłę?
Ale co poradzić, w Wawie łatwo przychodzi psucie reform.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 lis 2007, 16:07

Ja nie twierdzę, że rozwiązanie jest dobre, ja twierdzę, że problem jest realny.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 06 lis 2007, 21:26

Fikander pisze:Bo normalni pasażerowie nie potrzebują?
Bo normalni pasażerowie mogą sobie chcieć i prosić ZTM, prosić i prosić, często prosić do usr_nej śmierci, a i tak niekoniecznie wskórają to, do czego dążą. A skoro ni stąd ni zowąd, bez większych zapowiedzi, "za pięć dwunasta", ZTM rozpieprza dobrze funkcjonującą rodzinę nocnych, to rodzi to pewne podejrzenia. Bo nic nie dzieje się przypadkiem. Szczególnie w ZTMie.
***
Powtarzam swoją interpelację: Dlaczego nie jest to N41, tylko N91? Jaki cel w tym?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 06 lis 2007, 22:24

A dlaczego nie? Może ma mniejsze ogólne wykorzystanie? To chyba nie jest forum teorii spiskowych... 8-(
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 07 lis 2007, 15:20

Colony pisze:Może ma mniejsze ogólne wykorzystanie?
Na tym odcinku nie.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 07 lis 2007, 17:48

Mario pisze:"za pięć dwunasta"
Nie do końca, już przed reformą nocnych było wiadomo, że coś trzeba puścić ciągiem Zawiszy - Babka. Na początku był to substytut w postaci nocnej "1", ale z takich czy innych względów padł, więc zaczęto szukać innego rozwiązania. Idealne nie jest, wiadomo.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 07 lis 2007, 23:40

Zatem - jak pisałem - dlaczego nie np. N46? Też jedzie na Żoliborz i Bielany, a kursuje dwa razy częściej. W al. JPII zostanie N12/62. Albo odwrotny układ.
Bo jednak solówka co godzinę na Towarowej - Okopowej to faktycznie uszczęśliwianie na siłę.

[ Dodano: 2007-11-08, 10:59 ]
http://www.ztm.waw.pl/baza/20071110/N75/TRASY.HTM

Jest już nowy rozkład N75. Kraniec w Karczewie zowie się "Kościół". Ciekawe, czy tak samo będzie wyświetlana nazwa krańca na nocniku, czy może "Karczew >Kościół<". Bo jeśli sam "Kościół", to może być śmiesznie dla niezorientowanych.
Z Błot N75 wykonuje aż jeden kurs, o 23:47. Do Błot natomiast dwa razy - pierwszy i ostatni kurs z DWC.
Źle opisany jest rozkład:
ZTM pisze: x - kurs do przystanku BŁOTA;
ostatni przystanek na trasie linii N75: BYSŁAWSKA
Tak jest zarówno w kier. Karczewa, jak i Błot. IMO, lepiej byłoby np. "x - kurs do przystanku BYSŁAWSKA i dalej do krańca BŁOTA".
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 08 lis 2007, 11:10

Mario pisze:Zatem - jak pisałem - dlaczego nie np. N46? Też jedzie na Żoliborz i Bielany, a kursuje dwa razy częściej. W al. JPII zostanie N12/62. Albo odwrotny układ.
Bo jednak solówka co godzinę na Towarowej - Okopowej to faktycznie uszczęśliwianie na siłę.


Zmiana trasy jest skutkiem konieczności zawieszenia kursowania linii tramwajowych w godzinach późnowieczornych.

Ps. Zanim sie odezwałeś mogłeś sie przyjrzeć rezerwie czasu na N46, oraz stratom czasu dla pasażerów na liniach ktore zaproponowałeś w kontekście przejazdów tranzytowych.

[ Dodano: 2007-11-08, 11:16 ]
Mario pisze:Dlaczego N91, a nie np. N41? Dobór losowy?
A jakie pytanie byś zadał gdyby pojechało N41?

Ps. Dobór nie był losowy

ODPOWIEDZ