Nie rozumiem? Znam wszystkie kursy, nie jest to trudne, ale dużo łatwiejsze było przesiadanie się bądź wsiadanie do nocnego na Marszałkowskiej i dalej do Bankowego. Naprawdę dużo ludzi też z imprez z okolic korzystało z N41/91 i mocno dziwi mnie to rozbiciepawcio pisze:Nie łatwiej się nauczyć, o której są które kursy?
Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Gros pasażerów wysiadających z N85 w Piastowie idzie w stronę Dąbrowskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Niom, jak ZTM z 4 zostawił 1 nocnik i pozbawił połączenia w naturalnym ciągu Zawiszy - Wola...Piotrek pisze:te rejony to nocne zadupie...
Tak czy siak, nie jest to kompromisowe rozwiązanie. Nawet nie wiem czy lepszy ten rydz.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I bardzo dobrze.geograf pisze: Nocne kursy "1" już na pewno nie wrócą
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Hmm... Ciekawe, dlaczego tak? Czyżby po trasie zamieszkał ktoś z ZetTeeMu, potrzebujący nocnika pod domem?ZTM pisze:2007-11-05 16:00:00 | Zmiana trasy linii nocnej N91 | Od nocy 9/10.11.br. (piątek/sobota) linia nocna N91 zostaje skierowana następującą trasą:
DW. CENTRALNY - Emilii Plater (powrót: al. Jana Pawła II) - Al. Jerozolimskie - pl. Zawiszy - Towarowa - rondo Daszyńskiego - Towarowa - Okopowa - Powązkowska - ... - CM. PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH.
Wznowione zostaje funkcjonowanie przystanków:
- OKOPOWA 05 i 06,
- MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO 03 i 04,
- RONDO DASZYŃSKIEGO 04,
- CM. ŻYDOWSKI 01.
I czy solówka da radę co godzinę?
Dlaczego N91, a nie np. N41? Dobór losowy? A czego nie np. N46? Też byłoby na Żoliborz i Bielany, ale co pół godziny!
Czyżby istniało zwiększone zapotrzebowanie na relację Muzeum PW - Duchnicka - Akcent w nocy?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Bo normalni pasażerowie mogą sobie chcieć i prosić ZTM, prosić i prosić, często prosić do usr_nej śmierci, a i tak niekoniecznie wskórają to, do czego dążą. A skoro ni stąd ni zowąd, bez większych zapowiedzi, "za pięć dwunasta", ZTM rozpieprza dobrze funkcjonującą rodzinę nocnych, to rodzi to pewne podejrzenia. Bo nic nie dzieje się przypadkiem. Szczególnie w ZTMie.Fikander pisze:Bo normalni pasażerowie nie potrzebują?
***
Powtarzam swoją interpelację: Dlaczego nie jest to N41, tylko N91? Jaki cel w tym?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Nie do końca, już przed reformą nocnych było wiadomo, że coś trzeba puścić ciągiem Zawiszy - Babka. Na początku był to substytut w postaci nocnej "1", ale z takich czy innych względów padł, więc zaczęto szukać innego rozwiązania. Idealne nie jest, wiadomo.Mario pisze:"za pięć dwunasta"
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Zatem - jak pisałem - dlaczego nie np. N46? Też jedzie na Żoliborz i Bielany, a kursuje dwa razy częściej. W al. JPII zostanie N12/62. Albo odwrotny układ.
Bo jednak solówka co godzinę na Towarowej - Okopowej to faktycznie uszczęśliwianie na siłę.
[ Dodano: 2007-11-08, 10:59 ]
http://www.ztm.waw.pl/baza/20071110/N75/TRASY.HTM
Jest już nowy rozkład N75. Kraniec w Karczewie zowie się "Kościół". Ciekawe, czy tak samo będzie wyświetlana nazwa krańca na nocniku, czy może "Karczew >Kościół<". Bo jeśli sam "Kościół", to może być śmiesznie dla niezorientowanych.
Z Błot N75 wykonuje aż jeden kurs, o 23:47. Do Błot natomiast dwa razy - pierwszy i ostatni kurs z DWC.
Źle opisany jest rozkład:
Bo jednak solówka co godzinę na Towarowej - Okopowej to faktycznie uszczęśliwianie na siłę.
[ Dodano: 2007-11-08, 10:59 ]
http://www.ztm.waw.pl/baza/20071110/N75/TRASY.HTM
Jest już nowy rozkład N75. Kraniec w Karczewie zowie się "Kościół". Ciekawe, czy tak samo będzie wyświetlana nazwa krańca na nocniku, czy może "Karczew >Kościół<". Bo jeśli sam "Kościół", to może być śmiesznie dla niezorientowanych.
Z Błot N75 wykonuje aż jeden kurs, o 23:47. Do Błot natomiast dwa razy - pierwszy i ostatni kurs z DWC.
Źle opisany jest rozkład:
Tak jest zarówno w kier. Karczewa, jak i Błot. IMO, lepiej byłoby np. "x - kurs do przystanku BYSŁAWSKA i dalej do krańca BŁOTA".ZTM pisze: x - kurs do przystanku BŁOTA;
ostatni przystanek na trasie linii N75: BYSŁAWSKA
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Mario pisze:Zatem - jak pisałem - dlaczego nie np. N46? Też jedzie na Żoliborz i Bielany, a kursuje dwa razy częściej. W al. JPII zostanie N12/62. Albo odwrotny układ.
Bo jednak solówka co godzinę na Towarowej - Okopowej to faktycznie uszczęśliwianie na siłę.
Zmiana trasy jest skutkiem konieczności zawieszenia kursowania linii tramwajowych w godzinach późnowieczornych.
Ps. Zanim sie odezwałeś mogłeś sie przyjrzeć rezerwie czasu na N46, oraz stratom czasu dla pasażerów na liniach ktore zaproponowałeś w kontekście przejazdów tranzytowych.
[ Dodano: 2007-11-08, 11:16 ]
A jakie pytanie byś zadał gdyby pojechało N41?Mario pisze:Dlaczego N91, a nie np. N41? Dobór losowy?
Ps. Dobór nie był losowy