: 27 lis 2007, 19:46
Wolfchen pisze:No więc pytanie takie: co dalej z 508?Piotrek pisze:W E-4 miażdżąca, w 508 tylko trochę
Zamienić ją na linię szczytową.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Wolfchen pisze:No więc pytanie takie: co dalej z 508?Piotrek pisze:W E-4 miażdżąca, w 508 tylko trochę
Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.Zamienić ją na linię szczytową.
Czyli zamienić numerami, lub zamienić i E4, przemianować na 40xPiotrek pisze:Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.Zamienić ją na linię szczytową.
Piotrek pisze:Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.Zamienić ją na linię szczytową.
I sumaryczna częstotliwość jest gorsza, niż w obecnym układzie 516 + E-4. Bezsens.tarantula01 pisze:Może tak dodajemy z 516 brygady na E-4 i mamy na nim ... brygad? Po czym dzielimy to na 2 linie: 524 i E-4. Jak w uchwale RD.inż. Glonojad pisze:Chciałeś chyba napisać "na 516 brygady z E4 przerzucić".
Bez sensu . 508 co 10 jest uzgodnione z 510 511 dając podstawowo wspólną częstotliwość 5 min. i 7,5 w godz. wieczornych. Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej. Praktycznie nie ma wystąpień o E-4 w DS.dan508 pisze:Piotrek pisze: Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.
To można zrobić tak żeby w DS jeździło tylko E4 tak jak kiedyś.
Nie do wiary! Zgadzam się!Dęboszczak pisze:Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej.
Próbuje uśpić Twoją czujność?Bastian pisze:Nie do wiary! Zgadzam się!Dęboszczak pisze:Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej.
No myślę, że będziemy mieli okazję jeszcze nie raz się zgodzić.Bastian pisze:Nie do wiary! Zgadzam się!Dęboszczak pisze:Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej.
Po prostu uważam, że 516 będzie miało największą frekwencję na odcinku Odkryta - Światowida/Stefanika, gdzie ludzie wysiądą i ... poczekają na E-4, które zaraz nadjedzie dowożąc ich do metra , a nie tramwaju przy FSOinż. Glonojad pisze:I sumaryczna częstotliwość jest gorsza, niż w obecnym układzie 516 + E-4.
E tam, kursy po 21 będą miały dobre wykorzystanie w obie strony, bo ludzie dojadą do 16 i stwierdzą, że nie jeździ ona od 2 godzin. I te trochę wcześniejsze również, bo szybciej będzie się cofnąć do Konwaliowej i wsiąść w coś do Centrum, niż czekać 15 minut na 16.tarantula01 pisze:Po prostu uważam, że 516 będzie miało największą frekwencję na odcinku Odkryta - Światowida/Stefanika, gdzie ludzie wysiądą i ... poczekają na E-4, które zaraz nadjedzie dowożąc ich do metra , a nie tramwaju przy FSOinż. Glonojad pisze:I sumaryczna częstotliwość jest gorsza, niż w obecnym układzie 516 + E-4.
Mam nadzieję, że nie bo to grozi pocięciem 509.Sadek pisze:a 516 wyciągnięte do Wschodniego?