Strona 34 z 181

: 27 lis 2007, 19:46
autor: dan508
Wolfchen pisze:
Piotrek pisze:W E-4 miażdżąca, w 508 tylko trochę ;)
No więc pytanie takie: co dalej z 508?

Zamienić ją na linię szczytową.

: 27 lis 2007, 20:00
autor: Piotrek
Zamienić ją na linię szczytową.
Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.

: 27 lis 2007, 20:02
autor: jacek
Piotrek pisze:
Zamienić ją na linię szczytową.
Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.
Czyli zamienić numerami, lub zamienić i E4, przemianować na 40x :D

: 27 lis 2007, 20:05
autor: dan508
Piotrek pisze:
Zamienić ją na linię szczytową.
Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.


To można zrobić tak żeby w DS jeździło tylko E4 tak jak kiedyś.

: 27 lis 2007, 20:41
autor: Glonojad
tarantula01 pisze:
inż. Glonojad pisze:Chciałeś chyba napisać "na 516 brygady z E4 przerzucić".
Może tak dodajemy z 516 brygady na E-4 i mamy na nim ... brygad? Po czym dzielimy to na 2 linie: 524 i E-4. Jak w uchwale RD.
I sumaryczna częstotliwość jest gorsza, niż w obecnym układzie 516 + E-4. Bezsens.

: 27 lis 2007, 20:57
autor: Dęboszczak
dan508 pisze:
Piotrek pisze: Póki co nie może być, bo E4 nie jeździ w DS.


To można zrobić tak żeby w DS jeździło tylko E4 tak jak kiedyś.
Bez sensu . 508 co 10 jest uzgodnione z 510 511 dając podstawowo wspólną częstotliwość 5 min. i 7,5 w godz. wieczornych. Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej. Praktycznie nie ma wystąpień o E-4 w DS.

: 27 lis 2007, 22:15
autor: Bastian
Dęboszczak pisze:Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej.
Nie do wiary! Zgadzam się! :shock: ;)

: 27 lis 2007, 22:16
autor: Glonojad
Bastian pisze:
Dęboszczak pisze:Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej.
Nie do wiary! Zgadzam się! :shock: ;)
Próbuje uśpić Twoją czujność? :>

: 27 lis 2007, 22:18
autor: pawcio
Sprawdź, czy dziś nie Wigilia!
A serio mówiąc. Skoro sytuacja nie zmusz do konwulsyjnych cięć, to pewnie, że takie rozwiązanie jest lepsze i chyba co do tego, że takie jest zdanie ZTMu, nie miałeś zasadniczo wątpliwości.

: 27 lis 2007, 22:19
autor: Glonojad
Kto? Ja czy Bastian?

: 27 lis 2007, 22:23
autor: Dęboszczak
Bastian pisze:
Dęboszczak pisze:Lepsze silne 508 co 10 niż 2 linie co 20 osłabiając ofertę przewozową dla Modlińskiej.
Nie do wiary! Zgadzam się! :shock: ;)
No myślę, że będziemy mieli okazję jeszcze nie raz się zgodzić.

[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-11-29, 14:13 ]
Wycięto off-topic.

: 27 lis 2007, 22:38
autor: Sadek
Zastanawia mnie gdzie te 516 będzie upchnięte na pętli Żerań FSO? Po zmianie 144 na 734 i wyciągnięciu linii do Jabłonny , pewnie też będą ją skracać do Żerania FSO. Czy wtedy nie nastąpi zamiana 734(ex.144) od Żerania FSO , a 516 wyciągnięte do Wschodniego?

: 27 lis 2007, 22:59
autor: tarantula01
inż. Glonojad pisze:I sumaryczna częstotliwość jest gorsza, niż w obecnym układzie 516 + E-4.
Po prostu uważam, że 516 będzie miało największą frekwencję na odcinku Odkryta - Światowida/Stefanika, gdzie ludzie wysiądą i ... poczekają na E-4, które zaraz nadjedzie dowożąc ich do metra :), a nie tramwaju przy FSO :neutral:

: 30 lis 2007, 1:02
autor: Łukasz
tarantula01 pisze:
inż. Glonojad pisze:I sumaryczna częstotliwość jest gorsza, niż w obecnym układzie 516 + E-4.
Po prostu uważam, że 516 będzie miało największą frekwencję na odcinku Odkryta - Światowida/Stefanika, gdzie ludzie wysiądą i ... poczekają na E-4, które zaraz nadjedzie dowożąc ich do metra :), a nie tramwaju przy FSO :neutral:
E tam, kursy po 21 będą miały dobre wykorzystanie w obie strony, bo ludzie dojadą do 16 i stwierdzą, że nie jeździ ona od 2 godzin. I te trochę wcześniejsze również, bo szybciej będzie się cofnąć do Konwaliowej i wsiąść w coś do Centrum, niż czekać 15 minut na 16.

: 30 lis 2007, 10:50
autor: Colony
Sadek pisze:a 516 wyciągnięte do Wschodniego?
Mam nadzieję, że nie bo to grozi pocięciem 509. 8-(